Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - با استمرار طرح ارتقاء فرهنگ آپارتمان نشینی در برج های مسکونی محله تاکسیرانی منطقه 14، برنامه فرهنگی آموزشی «هم سفره هم » در این محله به اجرا در آمد.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 14، سعید تیموری معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه، با تاکید بر اینکه زندگی با کیفیت شهروندان موجب بالا رفتن حس خوب شهروندی و جاری شدن مهربانی در سطح محله خواهد شد، اظهار داشت: این برنامه در حوزه همدلی و مشارکت همسایگی با هدف ترویج رفتارهای صحیح همسایگی فرصتی را فراهم کرد تا همسایه ها بتوانند درباره مشکلات و موضوعات آپارتمان خود صحبت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: تمامی مراحل اجرایی این برنامه از تصمیم سازی نوع اقدام مشارکتی تا اطلاع رسانی و اجرا توسط شهروندان مجتمع مذکور و با حمایت مدیران برج های مسکونی انجام شده است و در پایان 200 بسته افطاری با رعایت پروتکل های بهداشتی برای ساکنین روزه دار برج ها تهیه و توزیع شد.
تیموری خاطرنشان کرد: یک رویداد دیگر از حوزه ترویج گری پروژه ارتقاء فرهنگ آپارتمان نشینی تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری در محله تاکسیرانی دارالمومنین طهران برگزار خواهد شد.
این برنامه از سوی تیم ترویج گری اداره آموزش های شهروندی حوزه فرهنگی و اجتماعی منطقه با مشارکت اداره اجتماعی ناحیه3 منطقه انجام شد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۲۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای اندیشه های شهیدمطهری فرهنگ کشور رادربرابرتهاجمات حفظ می کند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی اکبر اسماعیلی عصر دوشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیر مدرسه علمیه خواهران الزهرا (س) گناوه با حضور مسئولان استانی و محلی در سالن اجتماعات این مدرسه با گرامیداشت هفته معلم و سالروز شهادت استاد شهید مطهری اظهار داشت: انسان در کتب غرب بازیچه دست سیاستمداران است و سیاستمداران به گونه ای انسان ها را می سازند که به درد سیاست های آنها بخورد ولی انسان در مکتب اسلام تربیت می شود.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر گفت: فرق تربیت در اسلام شکوفایی استعدادها است ولی در غرب صنعتی بیش نیست و برای رسیدن به اهداف خود انسان ها را می سازند.

وی با اشاره به اینکه علم و تربیت جدایی ناپذیرند، گفت: یکی از دغدغه های شهید مطهری در مسائل تربیتی جدایی مساجد از مدارس بود.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر با تاکید برلزوم رشد علمی و اخلاقی به صورت توأمان در بین دانش آموزان افزود: تفکیک بین مسجد و مدرسه در سبک آموزش های ایرانی اسلامی نبوده و بسیاری از آسیب ها از قِبَل همین مساله رخ داده است.

حجت الاسلام اسماعیلی با اشاره به واکنش برخی از افراد به طرح مسجد مدرسه خاطر نشان کرد: آموزش اصیل همان آموزشی است که علم در کنار معنویت و در خدمت معنویت است و علم بدون اخلاق و بندگی، علم در خدمت هوای نفس است و از نگاه شهید مطهری این تفکیک، تقلید احمقانه از سبک غربی است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر مطالعه آثار و اندیشه های شهید مطهری را برای طالبان علم ضروری دانست و تاکید کرد: اجرای اندیشه های این استاد بزرگ حوزه علمیه، فرهنگ کشور را در برابر تهاجمات عقیدتی و ضد فرهنگی حفظ می کند و تعالی جامعه را در پی خواهد داشت.

وی در ادامه با یادآوری فرمایشات امامین انقلاب نسبت به استفاده از آثار گرانسنگ استاد شهید گفت: بر فرهیختگان و متولیان فرهنگی لازم است در نشر اندیشه های ناب این متفکر کم نظیر عالم اسلام تلاش وافری انجام دهند.

وی از تلاش های مدیر پیشین حوزه علمیه الزهرا (س) تقدیر و برای مدیر جدید این حوزه آرزوی توفیق کرد.

کد خبر 6092554

دیگر خبرها

  • اجرای محله محوری مسجد بنیان در ۵۵ منطقه اراک
  • انتصاب عاطفه خادمی به‌عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی تغییر کرد
  • عاطفه خادمی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور شد
  • حفظ منابع آبی نیازمند ترویج فرهنگ صرفه‌جویی و مسئولیت‌پذیری جمعی است
  • با یک میلیارد تومان در کجای تهران می‌توان خانه خرید؟/ جدول قیمت
  • نکات کلیدی برای خرید و فروش ملک در ستارخان
  • اجرای اندیشه های شهیدمطهری فرهنگ کشور رادربرابرتهاجمات حفظ می کند
  • ۱۴ محله اردبیل میزبان رویداد «یک صدا ایران» خواهد بود
  • فرهنگ خیر و احسان ایرانی در حوزه برون‌مرزی ترویج می‌شود