Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@04:00:39 GMT

کارگران، سربازان خط مقدم جنگ اقتصادی هستند

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۹۲۲۸۳

کارگران، سربازان خط مقدم جنگ اقتصادی هستند

به گزارش ایرنا، فاطمه محمد بیگی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، بابیان اینکه کار مایه حیات زندگی است، افزود:  روز جهانی کارگر فرصتی است تا از خدمات ارزنده زنان و مردانه فعال در عرصه تولید تقدیر کنیم چراکه آنها از عناصر مهم پیشرفت، توسعه، بالندگی و خوداتکایی در کشور محسوب می‌شوند.

وی تصریح کرد: حضور در عرصه خدمت و تلاش در جهت اعتلای اهداف نظام جمهوری اسلامی نیاز به مشارکت همه دارد و هر کدام از ما باید تلاش کنیم در این عرصه تمام همت و تلاش خود را به کار بگیریم تا شاهد شکوفایی و بالندگی در کشور عزیزمان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

محمدبیگی با بیان اینکه تلاش مجاهدانه کارگران از مهمترین مولفه های تولید قدرت و حفاظت از امنیت ملی است؛ تصریح کرد: بی شک آموزش و تربیت صحیح را می توان از زیرساخت های حیاتی استمرار تولید برشمرد.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز دز مجلس شورای اسلامی ادامه داد: توسعه و شکوفایی اقتصاد مرهون همت کارگران عزیز است و می توان گفت این قشر زحمت کش ستون‌فقرات توسعه درون زا و پایدار تولید محسوب می شوند.

وی تصریح کرد : تلاش نمایندگان مجلس یازدهم بر احقاق حقوق واقعی کارگران و تحقق مطالبات آنها است، چراکه میزان دریافتی قشر کارگر به عنوان زحمت کشان بی ادعا با حق واقعی آنها گاه فاصله وجود دارد و از این رو همسان سازی حقوق کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی، افزایش حقوق سالیانه کارگران تا حدود ۳۹ درصد در سال ۱۴۰۰ و برگزاری نشستی با تشکلات کارگری در صحن مجلس را پیگیری کردیم که نتایج خوبی را برای قشر کارگری به همراه داشت. 

وی اظهار داشت: به طور قطع کار و تلاش رمز بقای یک جامعه سالم است و رفع موانع و پشتیبانی بیشتر در حوزه تولید باید در سال جاری به عنوان یک اولویت از سوی مسوولان در نظر گرفته شود. 

محمدبیگی افزود: نتیجه تحرک، پویایی، خلاقیت و نوآوری در تولید آسایش همگانی را در پی دارد و این مهم میسر نمی شود مگر با فداکاری کارگران عزیزی که شبانه روز ، در سرما و گرما و در هر وضعیت پرخطری حتی در دوره گرفتاری و درگیری اهل زمین با ویروس پیچیده و هزار چهره و مرگبار کرونا ویروس از پا نمی نشینند و با تحمل همه رنج ها اجازه توقف چرخه تولید را نمی دهند.

وی عنوان کرد: بدون شک بهبود فضای کسب و کار، اشتغال، رفاه اجتماعی و تولید در گرو مشارکت همه دستگاه‌ها و سازمان‌ها و نهادهای مسوول، کارفرمایان و کارگران عزیز است تا با مسوولیت پذیری و حمایت همه جانبه از عرصه کار و کارگر رونق تولید را بیش از پیش شاهد باشیم.

محمدبیگی اظهار داشت: در طول یک سال گذشته تلاش شد پیگیر مشکلات کارخانجات و عرصه تولید به ویژه در سطح استان قزوین باشیم.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی درمانگاه و بیمارستان تامین اجتماعی در مناطق مختلف حوزه انتخابیه، دیدار و رایزنی با نمایندگان تشکلات کارگری استان قزوین، دیدار و جلسه با وزیر کار جهت پیگیری مشکلات کارگران که با همراهی تشکلات کارگری همراه بود، از جمله موارد در حوزه کار و کارگری به شمار می رود.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی البرز ایرنا آبیک مجلس یازدهم استان قزوین قزوین جمهوری اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی البرز ایرنا مجلس شورای اسلامی البرز ایرنا آبیک مجلس یازدهم استان قزوین قزوین جمهوری اسلامی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۲۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان جنوبی/کارگران، فعالان عرصه اقتصاد و تولید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، امروز به مناسبت هفته کارو کارگر در مراسمی از ۱۴ کارگر و ۵ نماینده‌ گروهکار  و ۲ واحد صنفی قدردانی شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کارگران در خط مقدم جبهه اقتصادی قرار دارند
  • خراسان جنوبی/کارگران، فعالان عرصه اقتصاد و تولید
  • باید در حوزه تولید و اقتصاد تسهیل‌گر باشیم
  • روزی برای قدردانی از سربازان عرصه تولید در تاکستان+ فیلم
  • کارگران سربازان بی‌ادعای جبهه اقتصادی‌اند
  • نباید اجازه داد مشاغل کاذب جای مشاغل اصیل را بگیرد
  • کارگران در خنثی‌سازی تحریم‌ها مشارکت داشته‌اند
  • تعداد تشکل‌های کارگری در استان بوشهر ۳۵ درصد افزایش یافت
  • کارگران عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
  • تحقق رونق تولید و رشد اقتصادی با بهبود شرایط کاری کارگران