Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، کیامرث حاجی زاده روز دوشنبه در بازدید از روند ساخت و ساز واحدهای مسکونی در شهر زلزله ‌زده سی‌ سخت مرکز شهرستان دنا اظهار داشت: یک هزار و ۵۱۶ مورد از این تعداد پرونده معرفی شده به بانک های عامل کهگیلویه و بویراحمد منجر به انعقاد قرارداد شده است.  

وی بر لزوم نظارت هر چه بیشتر بر ساخت و ساز واحدهای مسکونی در شهر زلزله زده سی سخت تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حاجی زاده خواستار توجه جدی تر به مسائل مهم دقت، شتاب بخشی، مقاوم سازی و استفاده از مصالح ساختمانی مرغوب، استاندارد و باکیفیت هنگام ساخت واحدهای مسکونی در شهر زلزله زده سی سخت شد. 

وی افزود: چنین مواردی نیز همواره مورد تأکید حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد بوده است. 

حاجی زاده بیان کرد: باید سعی شود که واحدهای مسکونی مردم زلزله زده شهر سی سخت تا اواخر تیرماه ۱۴۰۰ ساخته و تحویل آنان شود. 

زلزله ای به بزرگی ۵.۶ ریشتر ساعت ۲۲ و پنج دقیقه و ۳۴ ثانیه چهارشنبه شب ۲۹ بهمن ماه ۱۳۹۹ شهر سی ‌سخت مرکز شهرستان دنا را لرزاند. 

مرکز لرزه نگاری کشور اعلام کرد که این زلزله در عمق هشت کیلومتری زمین اتفاق افتاده است. 

بر اساس این گزارش زلزله در فاصله ۱۰ کیلومتری سی‌ سخت، ۱۹ کیلومتری کمه استان اصفهان و ۲۴ کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد رخ داده است. 

برچسب‌ها تسهیلات مسکن وزارت کشور کهگیلویه و بویراحمد یاسوج زلزله پروندهٔ خبری زلزله در سی‌سخت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات مسکن وزارت کشور کهگیلویه و بویراحمد تسهیلات مسکن وزارت کشور کهگیلویه و بویراحمد یاسوج زلزله اخبار کنکور کهگیلویه و بویراحمد واحدهای مسکونی سی سخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۲۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کهگیلویه و بویراحمد نیازمند آمبولانس آفرود است

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر میعاد فر ظهر شنبه در حاشیه کلنگ زنی پایگاه‌های اورژانس کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج افزود: یک دستگاه آمبولانس آفرود در سال گذشته به کهگیلویه و بویراحمد تخصیص داده شد اما با توجه به کوهستانی بودن منطقه، کافی نیست.

وی بیان داشت: روند تکمیل طرح احداث ساختمان مرکزی اورژانس کهگیلویه و بویراحمد، طبق گزارش‌های دریافت شده، پیشرفت خوبی دارد.

میعاد فر تصریح کرد: سهم استان‌ها در حوزه تأمین آمبولانس بر اساس شاخص‌ها در نظر گرفته می‌شود و تلاش می‌شود که در بین پایگاه‌های اورژانس استان‌ها توزیع مناسبی انجام شود.

کد خبر 6090112

دیگر خبرها

  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • کهگیلویه و بویراحمد نیازمند آمبولانس آفرود است
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی واگذار شد
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • بازدید هیات مالزی از کمک ها به زلزله زدگان هرات
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • رسیدگی به هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد تا ساعت ۲۱:۳۰دیروز