Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-27@08:04:13 GMT

نقالی در گلزار شهدای منطقه4

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۹۲۷۷۳

خبرگزاری آریا - معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 4 تهران از برگزاری مراسم آیینی چاووشی خوانی به مناسبت لیالی قدر خبر داد و گفت: همزمان با روز 20 رمضان مراسم چاووشی خوانی در 4 نقطه این منطقه برگزار می شود.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 4 تهران محمدخادمی گفت: به مناسبت فرارسیدن لیالی قدر مراسم چاووشی خوانی با اجرای یک گروه نوازندگان طبل ، دمام و شیپور و همچنین حرکت نمایش گونه کاروان کوفیان غریب از ساعت 14 تا 18 در گلزار شهدای منطقه 4 برگزار می شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او در ادامه اظهار داشت : این مراسم ساعت 14 در میدان هروی آغاز سپس گروه چاووشی خوان به ترتیب در گلزار شهدای گمنام بوستان مجیدیه ، بوستان نوفل لوشاتو و گلزار شهدای بوستان پلیس به اجرای مراسم سوگواری خواهند پرداخت که با توجه به شرایط کرونایی زمان اجرای هربرنامه حداکثر یک ساعت برنامه ریزی شده است .
معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 4 تهران در ادامه به برگزاری مراسم پر فیض شب های قدر در گرمخانه این منطقه اشاره کرد و افزود: همچنین در این شب ها در کنار برپایی سفره های مهربانی افطار، مراسم مرثیه خوانی ، مداحی به همراه اجرای مسابقه برای مددجویان گرمخانه منطقه 4 در نظر گرفته شده اس

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: گلزار شهدای منطقه 4

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۲۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر مادر شهید «حسن محمدی» به خاک سپرده شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، پیکر حاجیه خانم گُل گز مرادبیگلو مادر شهید «حسن محمدی» در گلزار شهدای جعفریه به خاک سپرده شد.

شهید حسن محمدی متولد چهارم فروردین سال ۱۳۴۲ در روستای گازران (جعفریه) قم بود. کلاس دوم راهنمایی را که تمام کرد، برای کمک به معاش خانواده، به شغل کارگری روی آورد؛ با رسیدن به سن سربازی، قامت خویش را به این لباس مقدس آراست و به عنون سرباز نیروی زمینی محوری ارتش جمهوری اسلامی، در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حاضر شد.

شهید محمدی سرانجام دوازدهم فروردین سال ۱۳۶۲ در گیلانغرب بر اثر انفجار مین و اصابت ترکش به شهادت رسید و پیکر مطهرش در گلزار شهدای شهر جعفریه به خاک سپرده شد.

دیگر خبرها

  • غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای آبادان
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • فیلم/ آخرین وضعیت گلزار شهدای کرمان پس از ورود سیلاب
  • آخرین وضعیت گلزار شهدای کرمان پس از ورود سیلاب
  • پیکر مادر شهید «حسن محمدی» به خاک سپرده شد
  • آئین غبارروبی گلزار شهدای خرم‌آباد
  • تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان
  • گلزار شهدای خرمشهر غبارروبی شد
  • درخواست از شورای شهر برای نامگذاری بوستان‌ها و پایانه‌های تاکسی به نام شهدای تاکسیران
  • ‌اجرای طرح تأمین امنیت بوستان‌ها در محلات کم برخوردار شیراز