Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-27@08:20:49 GMT

معرفی «طرح ملی نشاط» به IOC از سوی ایران

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۹۲۹۴۹

معرفی «طرح ملی نشاط» به IOC از سوی ایران

رییس کمیته ملی المپیک در نامه‌ای خطاب به رییس گروه رابط بازی‌ها و ورزش‌های الکترونیک کمیته بین‌المللی المپیک، طرح ملی نشاط (تلفیق فعالیت بدنی و بازی‌های الکترونیک) را به عنوان تجربه‌ای موفق به این نهاد بین‌المللی معرفی کرد. به گزارش ایسنا، سید رضا صالحی امیری در نامه خود برای دیوید لاپارتینت، رییس گروه رابط بازی‌ها و ورزش‌های الکترونیک کمیته بین‌المللی المپیک نوشت: «حدود ۳۰ میلیون کاربر در ایران از طریق پلت فرم‌های مختلف ورزش‌های الکترونیک PC، کنسول و تلفن همراه بازی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران همیشه در ورزش‌های الکترونیک یک کشور پیشگام و فعال بوده و انجمن ورزش‌های الکترونیک ایران در آخرین کار بزرگ خود بر اساس ارزش‌های کمیته بین‌المللی المپیک و به دلیل اهمیت ترکیب و تعامل ورزش با ورزش‌های الکترونیک بیش از هر زمان دیگر و نیاز به داشتن آمادگی جسمانی مربوط با سلامت جسمی در کنار داشتن سلامت روان و فعال کردن سایر ورزش‌های سنتی با همکاری فدراسیون‌های ورزش ملی که این پتانسیل را دارند، کمیته‌ای جدید و ابتکاری با عنوان کمیته ادغام ورزش‌ها با ورزش‌های الکترونیک را ایجاد کرد.

برنامه عالی دیگری نیز وجود دارد که انجمن ورزش‌های الکترونیک ایران از سه ماه پیش به نام طرح ملی نشاط ورزش‌های الکترونیک فعال در تمام استان‌های ایران در این رشته‌های ورزشی اجرا کرده است.»

گفتنی است ورزش‌های الکترونیک جزو رشته‌هایی است که به بازی‌های آسیایی پیوسته و در حال حاضر زیر نظر فدراسیون ورزش‌های همگانی فعالیت می‌کند.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: طرح ملی نشاط فدراسیون ورزش های همگانی طرح ملی نشاط فدراسیون ورزش های همگانی كميته ملي المپيك کمیته بین المللی المپیک ورزش های الکترونیک بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۲۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برترین‌های ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ معرفی شدند

 به گزارش به نقل از خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ ؛ این مراسم از ساعت ۱۹ در سالن همایش‌های صدا و سیما آغاز و مدیران ورزشی، ورزشکاران و مدیران رسانه ملی در این مراسم حضور یافتند.

*تیم ملی فوتبال جایزه یار ایرانی جبهه مقاومت را در ابتدای مراسم دریافت کرد.

*جایزه زیباترین گل به گل میر جلیلی به تاهیتی در رقابت های ساحلی اعطاء شد.

*زیباترین صحنه ورزشی به ساره جوانمردی که در بازی های پارا آسیایی با فرزندش روی سکو رفت تعلق گرفت.

*زیباترین صحنه ورزشی به پیروزی تیم ملی فوتبال ایران در مقابل ژاپن در جام ملتهای آسیا رسید.

*ناصر ابو شریف نماینده جهاد اسلامی فلسطین در این مراسم ضمن اشاره به آمار شهدای ورزشکار در فلسطین از  سازمان های جهانی برای بی توجهی انتقاد کرد.

*دیپلم افتخار به تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران برای درخشش در رقابت های بین المللی رسید.

*تیم ملی فوتبال ساحلی ایران جایزه برترین تیم ملی سال را از نگاه مردم کسب کرد.

بروز رسانی می شود.....

دیگر خبرها

  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک/ کادر سرپرستی کوچک شد!
  • همایش پیاده‌روی همگانی به مناسبت روز ملی میمند برگزار شد
  • تحویل مشعل المپیک به فرانسه
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • پیش‌بینی آقای ورزش ایران از رقابت با پرافتخارترین کشتی‌گیر تاریخ المپیک / فیلم
  • محیط شهری باید برای کودکان شور و نشاط داشته باشد
  • اهمیت عضویت ایران در کمیسیون بین‌المللی الکتروتکنیک
  • جای خالی صالحی امیری در کمیته ملی المپیک
  • برترین‌های ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ معرفی شدند