Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از انزلی،مهندس علی اوسط اکبری مقدم،رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان در آئین تجلیل از کارگران نمونه منطقه با بیان اینکه ماهرترین کارگران و استادکاران کشور در مناطق آزاد مشغول به فعالیت می باشند،اظهار داشت: توسعه اقتصادی هر کشور در حوزه نیروی انسانی وابسته به عناصر نقش آفرین در حوزه برنامه ریزی و نیروهای کارآمد مجری طرح های توسعه ای است و در این میان نقش جامعه کارگری ماهر که از آموزش های فنی بروز در ارتباط با تکنولوژی های جدید برخوردار می باشند،حائز اهمیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

وی با بیان اینکه یکی از مزایای مناطق آزاد در قیاس با سرزمین اصلی بهره گیری از فناوری های نوین است،تصریح کرد: منطقه آزاد انزلی یکی از فرصت های جدی تحول اقتصادی در سطح استان و کشور و حتی حوزه بین الملل می باشد و با تکیه بر تکنولوژی های جدید تولیدی و نیروی انسانی ماهر خود،منشأ خیری برای اقتصاد گیلان و ایران اسلامی شده است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی با اظهار امیدواری نسبت به انجام اقدامات موثر و گسترده تر در مسیر تحقق راهبرد تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری در چارچوب سیاست های اقتصاد مقاومتی از طریق همکاری و همدلی بدنه مدیریتی و نیروی انسانی سازمان و بخش خصوصی، اضافه کرد: منطقه آزاد انزلی می تواند به عنوان شتابدهنده استراتژیک در دریای خزر به ایفای نقش بپردازد و در این میان طرح بزرگ اتصال این منطقه به خط آهن سراسری،می تواند ظرفیت ها و فرصت های جدیدی برای اثرگذاری و نقش آفرینی بیشتر تنها منطقه آزاد شمال کشور در اقتصاد ملی و بین المللی مهیا نماید.

وی به ارائه تحول عظیمی که با اتصال منطقه متبوع خود به ریل سراسری و وصل شدن دریای خزر به خلیج فارس عاید کشور می شود، پرداخت و افزود: به منظور همراهی مستمر با سرمایه گذاران منطقه از نقطه آغاز تا حصول نتیجه، گروهی متشکل از کارشناسان معاونت ها و مدیریت های مختلف ایجاد شود.

رییس هیأت مدیره سازمان منطقه آزاد انزلی با استقبال از پیشنهادات مطرح شده از سوی رییس انجمن کارآفرینان و سرمایه گذاران منطقه، از آمادگی سازمان متبوع خود جهت ایجاد سازوکار جذب نخبگان علمی کشور در حوزه های فعالیت بخش خصوصی خبر داد و گفت: مجموعه سرمایه گذاران و واحدهای تولیدی منطقه آزاد انزلی با تنوع کاری قابل توجه خود می توانند از تخصص تمامی افراد برخودار شوند،چراکه استفاده از توانمندی نخبگان،علاوه بر حمایت از تولید ارزش در عرصه دانش است بلکه با استفاده از تخصص عملی این عزیزان زمینه ارتقای اقتصادی استان و کشور فرآهم می شود.

مهندس علی اوسط اکبری مقدم با بیان اینکه در مسیر پیش روی بدون توجه به گرایش سیاسی از تجربه تمامی عزیزان و صاحب نظران بهره خواهم برد خواستار برگزاری مراسم های تجلیل از کارگران بازنشسته منطقه آزاد انزلی شد.

گفتنی است در این مراسم دکتر سید حجت مهدوی معاون فرهنگی،اجتماعی و گردشگری سازمان و اصغر امانی رییس انجمن کارآفرینان و سرمایه گذاران منطقه به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود در مسیر توسعه همکاری های سازمان و بخش خصوصی پرداخت و در پایان از تعدادی از کارگران برتر مشغول به کار در حوزه های مختلف گردشگری ، اقتصادی، بندری و شهرسازی منطقه آزاد انزلی، از سوی مدیرعامل ،اعضای هیأت مدیره و معاونین سازمان تجلیل به عمل آمد.

46

کد خبر 1511170

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مناطق آزاد منطقه آزاد انزلی سرمایه گذاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۲۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبور ایران از توان بازدارندگی استراتژیک رژیم صهیونیستی‌/ضرورت تنبیه رژیم صهیونیستی برای امنیت جهان لازم بود

"عباس گلرو" عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان این واقعیت که جمهوری اسلامی ایران نشان داد اراده برای عملی کردن پاسخ به دشمنان را دارد، به خبرنگار حوزه پارلمانی خبرگزاری تقریب گفت: باید توجه داشت که جمهوری اسلامی تحولاتی که در منطقه غرب آسیا می‌گذرد را با حساسیت بیشتری پیگیری کند و در این بین هر گونه اظهار نظری که بتواند به ثبات منطقه کمک کند، باید گفته شود.
 
وی ادامه داد: تمامی کشورها باید علملیات وعده صادق را مدنظر قرار بدهند؛ چرا که این اولین بار در منطقه بود که جمهوری اسلامی ایران مستقیما به خاک سرزمین اشغالی فلسطین حمله و جواب شیطنت رژیم اسرائیل را داد.
 
نماینده مردم سمنان با اشاره به رایزنی های غرب برای جلوگیری از پاسخ ایران به اسرائیل، گفت: کشورهای اروپایی و غربی علی رغم رایزنی‌های فشرده با ایران برای خویشتنداری کردن کشور ما دیدیم که دستگاه دیپلماسی ما همگام با بخش نظامی خوب عمل کرد و پاسخ های محکمی داده شد که جدیت ایران در واکنش را مورد تاکید قرار داد.

گلرو با بیان این واقعیت که هیبت پوشالی اسرائیل که هیچ کس جرات چپ نگاه کردن به آنها را نداشت فرو ریخت، تصریح کرد: جهانیان دیدند که موازنه وحشتی برقرار شد، سطح بازدارندگی ایران ارتقا یافت  و تمامی اینها سبب شد افکار عمومی داخل اسرئیل نسبت به امنیت‌شان بیشتر از پیش نگران شوند.
 
این عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به  رایزنی های کشورهای غربی  با مقامات وزارت خارجه ایران، تاکید کرد: زمانی که آنان جدیت ایران در پاسخ دادن به رژیم غاصب اسرائیل را دیدند از ما خواستند که در چارچوب حقوق بین‌الملل عمل کنم که خود این درخواست نشان داد عمل ما "دفاع مشروع"، "قانونی" و در "چارچوب حقوق بین‌الملل" بود؛ این عملیات نشان داد دنیا نمی‌توانست هیچ نقدی به واکنش ما داشته باشد.

 ادبیات نیانیاهو تغییر کرده است 
وی با بیان اینکه نتانیاهو همچنان به دنبال متقاعد کردن آمریکا و غرب برای پاسخ به ایران است، ادامه داد: ادبیات رژیم غاصب اسرائیل "ادبیات نگرانی" در درون است. یعنی با نگرانی حرف از واکنش می زنند و می گویند به گونه ای جواب ایران را خواهیم داد که منطقه را ملتهب نکند؛ و این بدین معناست که ما به طرف های اروپایی تضمین می‌دهیم که دست به کاری نزنیم که ایران با شدت بیشتری با ما برخود کند.
 
گلرو با یادآوری این واقعیت که اظهار نظرهای نتانیاهو قبل و بعد از اقدام ایران بسیار متفاوت و با احتیاط شده است، چرا که خوب فهمیده است راه پاسخ دادن باز شده است،  بیان داشت: "وعده صادق" درواقع پاسخ به اسرائیل نبود بلکه به طرف های غربی عضو ناتو هم پاسخ دادیم. چرا که انگلیس و فرانسه  با استفاده از جنگنده و ابزارهای مختلف نظامی خود در جهت رهگیری موشک های بالستیک، کروز و پهپادهای ایرانی آمده بودند ولی ما علی رغم همه کمک هایی که به رژیم صهیونیستی شد موفق عمل کردیم.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی در پایان با اشاره به اینکه آمریکا و غرب اعلام کردند که پاسخ حمله ایران به رژیم صهیونیستی را از طریق دیپلماتیک خواهند داد، افزود: با توجه به دیپلماسی قوی و فعالانه دولت در برخورد کردن در این زمینه و همچنین مذاکراتی که با سایر کشورها بویژه چین و روسیه انجام شد مشاهده کردیم که  آمریکا و اروپا در پاسخ دیپلماتیک به ایران شکست خوردند.
 
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اروند بر سکوی برتر رقابت مناطق آزاد
  • منطقه آزاد ارس در ارزیابی مناطق آزاد کشور در رتبه نخست ایستاد
  • رتبه برتر سازمان منطقه آزاد اروند در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی
  • راه‌اندازی بخش «آنژیوگرافی» در منطقه آزاد اروند
  • قشم به عنوان منطقه آزاد برتر در حوزه اقتصادی و سرمایه گذاری انتخاب شد
  • بیماران اروندی در منطقه آنژیوگرافی می شوند
  • تأمین آب آشامیدنی قشم با یارانه میلیاری/ صرفه‌جویی کنید
  • مدیران پروازی ناکارآمد، باعث تحمل هزینه‌های سنگین مالی در بوشهر هستند
  • عبور ایران از توان بازدارندگی استراتژیک رژیم صهیونیستی‌/ضرورت تنبیه رژیم صهیونیستی برای امنیت جهان لازم بود
  • لزوم تحلیل استراتژیک مسئله حجاب و عفاف برای مقابله با بدحجابی/استاد قانون‌گریز راه به‌جایی نمی‌برد