Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماریو گوتسه معتقد است که تیم ملی آلمان برای موفقیت باید بهترین بازیکنان آلمانی را فرا بخواند.

ماریو گوتسه، هافبک آلمانی آیندهوون در مصاحبه جدید خود با 11Freunde در مورد علاقه اش به بازی در کنار لیونل مسی و تیم ملی آلمان صحبت کرده است. به گزارش طرفداری و به نقل از سایت گل، ماریو گوتسه در مورد لیونل مسی و علاقه به بازی در بارسلونا گفت:

جشن گرفتن فوتبال مالکانه با تیم بارسا و در کنار لیونل مسی همانند یک رویا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من می خواهم دوباره در لیگ قهرمانان بازی کنم. تمدید قرارداد با آیندهوون؟ اگر راجر اشمیت (مربی آیندهوون) بخواهد تیم را ترک کند، نگران می شوم. تیم ملی آلمان؟ بهترین بازیکنان آلمانی باید در کنار هم در تیم ملی جمع شوند، در غیر این صورت پیروزی مقابل تیم های بزرگ سخت خواهد بود. جانشین یواخیم لوو نیز به همین شکل به این قضیه نگاه خواهد کرد. واضح است که برای این که دوباره به تیم ملی دعوت شوم، باید عملکرد متداوم و خوبی داشته باشم.

 همچنین بخوانید:

ماریو گوتسه: در سال 2016 پیشنهاد لیورپول را رد کردم چون آن ها در لیگ خود هشتم شده بودند

 

اخبار داغ 

ریحانه پارسا در آغوش مرد نامرئی! / کراش جدیدش کیست؟! + عکس برترین های قرن با آرش ظلی پور: پرسپولیسی هستم ولی کی روش را انتخاب می کنم؛ اسم قائدی را نمی نویسم چون هنوز فرصت دارد یحیی گل‌ محمدی: از هر 4 تیمی که در نیمه‌ نهایی لیگ قهرمانان اروپا هستند متنفرم! رقابت بر سر آقای گلی روسیه؛ 19 - 16 به نفع سردار آزمون آمار عجیب لیونل مسی در لالیگا | بازیکنی که بهتر از پنالتی، ضربه آزاد می زند ویترین افتخارات اینتر در موزه باشگاه، آماده اسکودتوی شماره 19 / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ماریو گوتسه لیونل مسی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۳۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی: جیرونا در سطح تیم‌های لیگ قهرمانان است

سرمربی بارسلونا می‌گوید که شاگردانش فردا با تیمی در سطح تیم‌های لیگ قهرمانان رقابت خواهد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژاوی هرناندس که شاگردانش فردا شب (شنبه) در چارچوب هفته سی‌وچهارم لالیگای اسپانیا میهمان جیرونا خواهند بود، جدالی که به نوعی جنگ بر سر نایب‌قهرمانی است، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این دیدار گفت: ما فردا با تیمی که در سطح تیم‌های لیگ قهرمانان است، بازی خواهیم کرد. نه‌ به خاطر جایگاه فعلی جیرونا (رده سوم جدول لالیگا)، بلکه به خاطر اینکه آنها این فصل این را ثابت کرده‌اند. آنها به دنبال ارائه سبک بازی‌ای هستند که ما به دنبال ارائه‌اش هستیم، بنابراین فردا بازی دشواری خواهد شد.

سرمربی بارسلونا با اشاره به شکست 4 بر 2 تیمش مقابل جیرونا در ماه دسامبر اظهار داشت: من رقابتی با میچل (سرمربی جیرونا) ندارم اما ما می‌خواهیم در بازی فردا انتقام شکست بازی رفت را بگیریم. اینکه ایالت کاتالونیا فصل بعد دو نماینده (اشاره به بارسلونا و جیرونا) در لیگ قهرمانان اروپا داشته باشد، فوق‌العاده خواهد بود.

امید بارسلونا به فروش 2 بازیکن به عربستانی‌ها

وی در مواجهه با این پرسش که «آیا یکی از اهداف باقیمانده شما در فصل جاری این است که لواندوفسکی جایزه پیچیچی (بهترین گلزن لالیگا) را از آن خود کند؟» تأکید کرد: تنها هدف ما قطعی کردن جایگاه دومی‌مان در جدول رده‌بندی لالیگا است. اگر لواندوفسکی در کنار این هدف ما موفق به کسب این جایزه شود، فوق‌العاده خواهد بود. ما برای روبرت ارزش زیادی قائل هستیم و او به انتقادات فکر نمی‌کند.

تیم‌های بارسلونا و جیرونا در حالی از ساعت 20 فردا (شنبه - به وقت تهران) در ورزشگاه نوکمپ به مصاف هم می‌روند که در حال حاضر به ترتیب با 73 امتیاز و 71 امتیاز در رده‌های دوم و سوم جدول رده‌بندی لالیگا هستند و بالای سر خود رئال مادرید 84 امتیازی را می‌بینند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سیمونه اینزاگی: به باشگاه گفتم نمی خواهم هیچ بازیکنی از جمع ما خارج شود؛ به همه آنها نیاز دارم
  • گلایه پیولی از خبرنگاران: نمی‌توانم شما را کنترل کنم!
  • کامنت جالب دنی کارواخال؛ به بچه‌هایم خواهم گفت کنار کروس بازی کردم! / عکس
  • اتلتیکو مادرید تصمیمش را گرفت: قرارداد ماریو هرموسو تمدید نمی‌شود
  • ده روسی: می‌خواهم از مدل ژابی آلونسو در لورکوزن تقلید کنم؛ به ۳ امتیاز بازی با یوونتوس نیاز داریم
  • ژاوی: جیرونا در سطح تیم‌های لیگ قهرمانان است
  • تمرینات فشرده آماده سازی ماریو بالوتلی در ترکیه / فیلم
  • لیونل مسی در آمریکا جایزه گرفت
  • مسی بازیکن ماه لیگ برتر آمریکا شد
  • لیونل مسی بازیکن ماه MLS شد