Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-28@05:16:53 GMT

وقوع انفجار مهیب درشمال غرب سوریه

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۹۳۱۲۷

منابع سوری از وقوع انفجاری مهیب در یک انبار تسلیحاتی در استان ادلب سوریه خبر دادند که در پی آن چند تن کشته و زخمی شدند. ناطقان: منابع سوری، بعدازظهر امروز (دوشنبه)، گزارش دادند که در منطقه «الفوعه» در شمال شرق ادلب انفجاری مهیب در یک انبار تسلیحاتی به وقوع پیوسته است.

خبرگزاری «هاوار» در این ارتباط گزارش داد که انبار تسلیحاتی یادشده متعلق به «گروه‌های مزدور وابسته به ترکیه» است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس این گزارش، در پی این انفجار مهیب، دو تن از این مزدوران و یک زن که در اطراف این انبار تسلیحاتی بوده کشته شده‌اند.

هاوار در ادامه با اشاره به اینکه این انبار تسلیحاتی در کنار یک اردوگاه واقع شده است، خبر داد که شش تن از زنان و کودکانی که ساکن اردوگاه مذکور بوده‌اند، نیز در این انفجار مجروح شده‌اند.

وبگاه خبری گروه موسوم به «دیدبان حقوق بشر سوریه»-نزدیک به معارضان- نیز در ارتباط با این انفجار احتمال داد که این حادثه در پی یک حمله هوایی به وقوع پیوسته باشد.

 گروه‌های تروریستی مانند «هیئه تحریر الشام» (جبهه النصره سابق)، «الجبهه الوطنیه للتحریر» و «جیش العزه» مناطق مختلفی از استان ادلب را تحت کنترل خود دارند.

استان ادلب سوریه جزء مناطقی است که «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه و «رجب طیب اردوغان» همتای ترکیه‌ای او در توافق «مسکو» بر لزوم برقراری آتش‌بس در آن تأکید کرده‌اند؛ توافقی که در تاریخ پنجم ماه مارس سال ۲۰۲۰ به امضای دو طرف رسید و افزون بر ایجاد آتش‌بس، در آن، بر ایجاد یک «گذرگاه امن»‌ و گشت‌زنی مشترک در جاده حلب  به لاذقیه  تأکید شده است. منبع: فارس برچسب ها: انفجار مهیب ، شمال غرب سوریه ، انبار تسلیحاتی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: انفجار مهیب شمال غرب سوریه انبار تسلیحاتی انبار تسلیحاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۳۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) تصاویری از آتش سوزی مهیب اطراف بیمارستان هفت تیر شهرری

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: صدا وسیما

tags # اخبار حوادث سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزیِ مهیب قطار حامل بنزین در آمریکا | ویدئو
  • برگزاری بیش از ۲۵ تظاهرات در ادلب برای سرنگونی «الجولانی»
  • وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم
  • مهار آتش سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری (فیلم)
  • آتش سوزی مهیب اطراف بیمارستان هفت تیر شهر ری (فیلم)
  • (ویدئو) آتش سوزی مهیب اطراف بیمارستان هفت تیر شهرری
  • (ویدئو) تصاویری از آتش سوزی مهیب اطراف بیمارستان هفت تیر شهرری
  • تصاویری از آتش سوزی مهیب اطراف بیمارستان هفت تیر شهرری
  • وقوع انفجار در غرب کابل
  • تداوم بارش‌های رگباری درشمال سیستان و بلوچستان