Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-26@10:17:04 GMT

تعطیلی فعالیت‌های ورزشی باشگاه ماشین‌سازی

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۹۳۱۸۳

باشگاه ماشین سازی تبریز تمامی فعالیت‌های ورزشی خود را تعطیل اعلام کرد.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام رسانه رسمی باشگاه ماشین سازی، بعد از اعلام تعلیق فعالیت‌های باشگاه ماشین سازی، استاندار آذربایجان شرقی دستور به حل مشکلات این باشگاه و پرداخت مطالبات سال نود و شش از شهرداری تبریز دادند، ولی شهردار و مدیران شهری شهرداری کلانشهر تبریز همکاری‌های لازم را برای بقای ماشین سازی انجام ندادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدین وسیله اعلام میدارد که با همکاری و پیگیری‌های مستمر استاندار پورمحمدی و مدیرکل ورزش و جوانان استان بهتاج، مطالبات این باشگاه توسط شهردار و شهرداری پرداخت نشد و با گذشت بیش از چهل روز از دستورات اداری نیتی به پرداخت دیده نمی‌شود و فقط فرایندی جهت سلب مسئولیت اجتماعی و حقوقی در این قبال این باشگاه مردمی را درپیش گرفته اند.

باشگاه ماشین سازی در این شرایط بحرانی انتظار حمایت از هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی را داشت، ولی متاسفانه عدم همکاری و حمایت‌ها ادامه داشت و ثبت قرارداد کادر فنی جدید به دلیل مطالبات مالی آن هیئت از باشگاه تبدیل به یک پروسه طولانی شد. بانی فوتبال استان نه تنها حامی فوتبال شهر نبوده بلکه برای انجام وظایف ذاتی خود منت نهاده و نگاه مالی به فوتبال استان دارد.

صراحتا اعلام می‌دارد؛ تمامی فعالیت‌های باشگاه ماشین سازی تبریز به دلیل عدم همکاری هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی و شهرداری تبریز تعطیل اعلام شده و نظر به عزم بلند مسئولین شهری در کارشکنی‌های اخیر مالکیت باشگاه تمایلی به تیمداری در باشگاه ماشین سازی تبریز نخواهد داشت و بدیهی است از این تاریخ مسئولیت فعالیت‌های آتی تیم برعهده هیئت فوتبال استان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اعلام برنامه جدید هفته‌های بیست‌ودوم و بیست‌وسوم لیگ برتر/ دربی تهران ۲۴ اردیبهشت برگزار می‌شود

انتهای پیام/

برچسب ها: ماشین سازی تبریز استعفای ماشین سازی تبریز

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ماشین سازی ماشین سازی تبریز استعفای ماشین سازی تبریز باشگاه ماشین سازی ماشین سازی تبریز فوتبال استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۳۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان نوسازی می شود

تین نیوز

سرپرست سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان از نوسازی ناوگان این سازمان در سال جاری خبر داد و گفت: در نخستین گام از نوسازی ناوگان از ابتدای هفته جاری دو دستگاه کمپرسی ده چرخ جدید به ناوگان اضافه شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، هادی اسحاقیان اظهار کرد: از اوایل سال ۱۴۰۱ با سیاست گذاری کلان انجام شده در سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان برنامه ریزی برای نوسازی ناوگان این سازمان انجام و در دو قالب ماشین آلات خدمات شهری و ماشین آلات عمرانی اقدامات لازم برای نوسازی انجام شده است.

اسحاقیان افزود: در این ارتباط چندین مناقصه برای خرید ماشین آلات مختلف در سال گذشته انجام شد و با تعیین پیمانکار، فرایند ساخت مکانیزم ها و ماشین آلات آغاز شده است.

وی تصریح کرد: در اولین گام از نوسازی ناوگان نیز از ابتدای هفته جاری دو دستگاه کمپرسی ده چرخ جدید به ناوگان اضافه شد و در حال ارائه خدمات است و از این طریق توانسته ایم خدمات را با کیفیت مطلوب تری ارائه کنیم.

اسحاقیان ادامه داد: امیدواریم تا نیمه سال ۱۴۰۳، ماشین آلات و مکانیزم های جدیدی به ناوگان سازمان اضافه شود و از این طریق بتوانیم فرایند نوسازی را تقویت و کیفیت خدمات را افزایش دهیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • نمایشگاه بین المللی خودرو در پکن آغاز به‌کار کرد+ تصویر
  • اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی برای احیای مقبرةالشعرای تبریز
  • اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی برای احیای مقبره‌الشعرای تبریز
  • شایعات غیرفوتبالی یحیی گل‌محمدی
  • پایان حضور یک ساله مطهری در تیم ملی
  • ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان نوسازی می شود
  • تسلا سال آینده به جای ماشین ربات می‌فروشد
  • مطهری سرمربی موقت تراکتور شد
  • حضور بانوان هوادار در تبریز ممنوع شد + تصویر نامه
  • شهرداری‌ها خط اول خدمت به مردم هستند