Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-02@12:47:07 GMT

عرضه یک آیفون تاشو ۸ اینچی در سال ۲۰۲۳

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۹۳۳۲۲

مینگ چی کو تحلیلگر محصولات شرکت اپل امروز در یادداشتی اعلام کرد که شرکت اپل در تلاش است یک آیفون تاشو با صفحه نمایش ۸ اینچی QLED + OLED قابل انعطاف را در سال ۲۰۲۳ به بازار جهانی عرضه کند.

براساس جدیدترین نظرسنجی‌ها، پیش بینی می‌شود که به احتمال زیاد شرکت اپل در سال ۲۰۲۳ یک آیفون تاشو با نمایشگر ۸ اینچی QHD + OLED انعطاف پذیر را با همکاری تامین کننده نمایشگر منحصر به فرد  Samsung Foundry روانه بازار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

[گوشی اپل]

بزرگترین برند گوشی موبایل تاشو چه شرکتی خواهد شد؟

طبق پیش بینی مینگ چی کو تلفن‌های هوشمند تاشو برای همه برندهای اصلی گوشی‌های هوشمند یک امر ضروری خواهد بود و چرخه فوق العاده جایگزینی بعدی برای مدل‌های پیشرفته را تقویت می‌کند، او معتقد است که اپل از نظر موقعیت بزرگترین برند در روند دستگاه تاشو خواهد بود.

به گفته این کارشناس، اپل در سال ۲۰۲۳، ۱۵ تا ۲۰ میلیون آیفون تاشو به بازار عرضه خواهد کرد. در حال حاضر، موقعیت محصول گوشی‌های هوشمند تاشو تلفیق تلفن هوشمند و تبلت است. اما تلفن هوشمند تاشو تنها یکی از کاربرد‌های طراحی تاشو است و پیش بینی می‌شود که دستگاه‌های تاشو در آینده یک تقسیم بندی بین تلفن‌های هوشمند، تبلت‌ها و لپ تاپ‌ها باشند و اپل با اکوسیستم‌های میان محصولی خود و مزایای طراحی سخت افزار، بزرگترین برند در روند جدید دستگاه تاشو خواهد بود.

مینگ چی کو معتقد است که iPhone آتی از یک راه حل لمسی نانوسیم نقره‌ای برای نمایشگر دستگاه استفاده خواهد کرد، که یک مزیت رقابتی بلند مدت را برای اپل در بازار دستگاه‌های تاشو ایجاد می‌کند.

به گفته این کارشناس، اپل در حال حاضر از نانوسیم نقره‌ای برای رابط لمسی HomePod استفاده می‌کند، و این فناوری این امکان را به اپل می‌دهد تا با استفاده از تولید کم حجم، با تکنولوژی کمتری بر فن آوری تسلط پیدا کند.

این اولین بار نیست که شایعاتی را از کو می‌شنویم درباره یک آیفون تاشو و در ماه مارس نیز کو گفته بود که اپل در حال برنامه ریزی برای تولید یک آیفون تاشو با صفحه نمایش ۷.۵ تا ۸ اینچی در سال ۲۰۲۳ است. کو در همان یادداشت گفت که توسعه در یک آیفون تاشو هنوز به صورت رسمی آغاز نشده است.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: شرکت اپل آیفون تاشو آیفون شرکت اپل آیفون تاشو گوشی اپل یک آیفون تاشو سال ۲۰۲۳ ۸ اینچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۳۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت کاربران از هشدارهای آیفون

ایتنا - طبق گزارش های اخیر چالشی جدید برای کاربران آیفون ایجاد شده و آلارم های برخی دستگاه های این شرکت طبق برنامه ریزی خاموش نمی شود.
اپل این چالش را قبول کرده و اکنون مشغول حل کردن آن است.

به گزارش ایتنا از مهر، گزارش هایی از شبکه های اجتماعی در چند هفته اخیر به این چالش اشاره کرده اند و برخی کاربران معتقدند این امر به قابلیت Gaze Awareness این شرکت مربوط است.

هرچند اپل تایید نکرده دلیل واقعی این امر چیست اما کاربران سعی دارند به عنوان یک راه حل احتمالی قابلیت Gaze Awareness را غیرفعال کنند. این قابلیت را می توان از طریق تنظیمات اپلیکیشن تغییر داد.

حل این مشکل در فهرست اولویت های اپل قرار دارد زیرا آلارم قابلیتی کلیدی در هر موبایل برای زمانبندی کاربر است.

دیگر خبرها

  • سقوط بزرگ فروش چین در انتظار اپل
  • رندرهای گوشی سامسونگ گلکسی F55 5G منتشر شد
  • پیش‌بینی‌های ناامیدکننده فروش آیفون در چین
  • شکایت کاربران از هشدارهای آیفون
  • تیک‌تاک در آستانه حذف از اپ استور آیفون
  • اختلال آلارم کاربران آیفون را کلافه کرد
  • دور زدن قانون ممنوعیت آیفون با پرداخت ۲ میلیون تومان برای ریجستری
  • افشای اطلاعات جدید درباره آیفون 16
  • رونمایی از ارزان‌ترین گوشی تاشو دنیا با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی
  • قیمت پایین تلویزیون ۴K هواوی خبرساز شد/ عکس