Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: امکان ایجاد شهرک صنعتی در نزدیکی تبریز نیست ولی به دنبال ایجاد لکه صنعتی در اطراف تبریز هستیم تا بیش از ۱۰۰۰ واحد صنعتی این مناطق با دریافت خدمات آب و برق و گاز، به فعالیت خود ادامه دهند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، روح‌الله متفکرآزاد در نشست مشترک با فعالان گروه‌های جهادی آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه بدنه جریان انقلابی به فکر ارتقای کارآمدی نظام است اظهار داشت: کارآمدی با رفع مشکلات مردم محقق می‌شود که اقدامات جهادگران در این راستاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه باید برای تقویت کارآمدی و اقدامات جهادی، حرکات مردمی طراحی شود افزود: این حرکات مردمی که تعریفی از دایره گفتمانی انقلاب اسلامی است، نباید متوقف شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، با تقدیر از شناسایی موانع و مشکلات استان توسط گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی تاکید کرد: جهادگران مسایلی که از استان استخراج کرده‌اند را در اختیار نمایندگان قرار دهند تا بتوانیم مانع زدایی کرده و پشتیبانی لازم را در حوزه قانون گذاری و نظارت انجام دهیم. 

احیای واحدهای راکد صنعتی اردبیل فرصت اشتغال 1100 نفر را فراهم کردشهرک‌های صنعتی اردستان نیازمند نگاه ویژه مسئولان/چه نهادی مسئول رسیدگی به مشکلات بخش تولید است؟1300 هکتار به فاز عملیاتی شهرک‌های صنعتی استان اصفهان اضافه می‌شود

وی بسیج سازندگی را نهاد مورد وثوق مردم دانست و ابراز داشت: جهادگران در مناطق محروم، به دنبال محرومیت زدایی و حل مشکلات مردم هستند که باید قدردان این جهادگران بود چراکه در دور افتاده ترین نقاط، خدمات نظام جمهوری اسلامی را ارائه می‌کنند.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی، عارضه یابی مشکلات واحدهای صنعتی کجوار، مایان، باغ‌معروف و کندرود توسط گروه‌های جهادی را یادآور شد و گفت: امکان ایجاد شهرک صنعتی در نزدیکی تبریز نیست ولی به دنبال ایجاد لکه صنعتی در اطراف تبریز هستیم تا بیش از 1000 واحد صنعتی این مناطق با دریافت خدمات آب و برق و گاز، به فعالیت خود ادامه دهند. 

وی با اشاره به اینکه سرنوشت تغییر کاربری املاک و اراضی روستاهای اطراف تبریز به مشکل جدی نهادهای دولتی با تولید کنندگان تبدیل شده است، افزود: مشکلات تغییر کاربری اراضی باید به سرعت حل شود تا خوشه‌های صنعتی این مناطق دغدغه تداوم فعالیت نداشته باشند.

متفکرآزاد ابراز امیدواری کرد: با هم افزایی نمایندگان مجلسو بسیج سازندگی بتوانیم بخشی از مشکلات مردم را به حداقل برسانیم.

انتهای پیام/111/س

  

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۳۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست فوق العاده هیئت رئیسه فدراسیون انجمن‌های ورزشی برگزار شد. این نشست به ریاست نصرالله پریچهره سرپرست فدراسیون و با حضور حمیدرضا غزنوی نایب رئیس، مهدی سلاطی سرپرست دبیری فدراسیون، سهراب آزاد، سلامی، امیر غریبلو و چشمی بازرس فدراسیون برگزار شد.

در این جلسه تاریخ پیشنهادی برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون انجمن‌های ورزشی تعیین شد و مقرر شد که این تاریخ به وزارت ورزش و جوانان ارائه و پیشنهاد شود.

تاریخ پیشنهادی هیئت رئیسه فدراسیون انجمن‌های ورزشی برای انتخابات ۳۰ خرداد ماه است. بررسی حضور سه رشته سپک تاکرا، فلوربال و جوجیتسو در مسابقات ایندورگیمز (داخل سالن آسیا)، میزبانی ایران از مسابقات سپک تاکرای آسیا در شهریور و بیس بال غرب آسیا در مهرماه ۱۴۰۳ و همچنین بازگشت رشته‌های آبی اسکی روی آب، جت اسکی و موج سواری به فدراسیون انجمن‌های ورزشی و اضافه شدن انجمن ماهیگیری به فدراسیون از دیگر موارد قابل بحث در این نشست بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال!
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال، VAR و جانشین حمید مطهری
  • توضیحات اصولی درباره انتخاب سرمربیان، VAR و جانشین مطهری
  • قدردانی فرمانده کل انتظامی کشور از نمایندگان مجلس
  • قدردانی و تشکر سردار رادان از نمایندگان مجلس
  • قدردانی سردار رادان از مجلس
  • قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس
  • مخالفت عضو هیئت رئیسه مجلس با جدایی ری از تهران
  • بیمه و حقوق شوراهای اسلامی ازطرح‌های پیشنهادی به مجلس دوازدهم است
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد