Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-07@16:14:13 GMT

کشف 600کیلوموادمخدر در مرز سراوان

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۹۳۴۷۶

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: مرزداران هنگ مرزی سراوان با اشراف اطلاعاتی و رصد تحرکات در مناطق مرزیموفق به کشف 600 کیلوگرم موادمخدر در مرز سراوان شدند. ناطقان: به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس، سردار محمد ملاشاهی اظهار کرد: در راستای کنترل و مراقبت از مرزها و برخورد قاطع با هرگونه تجاوز به حریم ایران اسلامی، مرزداران هنگ مرزی سراوان با اشراف اطلاعاتی و رصد تحرکات در مناطق مرزی، پس از یک هفته کار و اقدامات اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از قصد عناصر متجاوز مسلح و قاچاقچیان موادمخدر برای ورود به خاک کشور در منطقه ارتفاعات سیاهانی (انارک) در حوزه گروهان مرزی اسفندک دست یافتند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی، تشدید اقدامات کنترلی در دستور کار مرزبانان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کشف 600 کیلوگرم موادمخدر در مرز سراوان/ قاچاقچیان از محل متواری شدند

وی افزود: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی مسیرهای احتمالی تردد قاچاقچیان و همچنین زمان برنامه‌ریزی شده جهت انتقال محموله موادمخدر به عمق کشور مشخص شد و مرزداران دلاور هنگ مرزی سراوان در قالب چندین تیم پوششی و عملیاتی با اجرای کمین، منطقه مورد نظر را در کنترل خود قرار دادند و با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی مرزبانی استان توانستند محموله موادمخدر را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: قاچاقچیان که با حجم سنگین آتش ماموران روبرو شدند توان رویارویی نداشته و با مخفی کردن محموله موادمخدر در داخل درختچه‌ها از محل متواری شدند.

سردار ملاشاهی ضمن تقدیر و تشکر از مرزداران که رسالت خود را که حراست و پاسداری از مرزهای ایران اسلامی و مبارزه با هر گونه اقدامات غیرقانونی در مناطق مرزی خصوصاً قاچاق سازمان یافته موادمخدر است تلاش می‌کنند، افزود: مرزبانان در پاکسازی منطقه موفق شدند، مقدار 600 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک را کشف کنند.

وی در پایان از همکاری سایر نهادها و حمایت‌های همیشگی مرزنشینان عزیز تقدیر و خاطرنشان کرد: شناسایی و دستگیری متهمان پرونده به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار دارد. منبع: عصر ایران برچسب ها: کشف ، مواد مخدر ، مرز سراوان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: کشف مواد مخدر مرز سراوان مرز سراوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۳۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت بارش‌های سیل‌آسای سراوان به آسفالت معابر

 آسفالت معابر در شهر سراوان همواره یکی از مطالبات اصلی شهروندان از قدیم‌الایام بوده و باتوجه‌به نامناسب‌بودن آسفالت خواستار رسیدگی متولیان نسبت به این معضل شدند.
 
 وجود چاله و حفره‌هایی در برخی از معابر نارضایتی شهروندان را به دنبال داشته چرا که هرازچندگاهی باعث شده جلوبندی خودروها معیوب و نیاز به تعمیر داشته باشند که هزینه‌های هنگفتی را متحمل می‌شوند.
 
 داشتن آسفالت استاندار یکی از مطالبات اصلی و به حق شهروندان سراوانی بوده که از شهردار و مسئولین امر مطالبه می‌کنند تا رفت‌وآمد با سهولت انجام شود.
 
 آسفالت خیابان شهید بهشتی سراوان که به‌تازگی توسط شهرداری مرمت شده اما پس از گذشت مدت‌زمان اندک و با بارش باران آسفالت تخریب و باعث گلایه شهروندان شد.
 
 شهروندان سراوانی با بهره‌گیری از بستر فضای مجازی نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و خواستار رفع این معضل شدند.


 
تخریب آسفالت معابر پس از بارش‌های سیل‌آسا 

  مصطفی خدا رحمی، شهردار سراوان  گفت: پس از بارش‌های سیل‌آسا که در شهر سراوان رقم خورد، آسفالت خیابان شهید بهشتی که کمتر از ۱۵ روز ازآن‌گذشته بود متأسفانه تخریب شد، دشمن آسفالت هم آب است که حجم زیاد آب می‌تواند به‌خودی‌خود موجب تخریب آسفالت گردد.
 
 وی افزود: دو نوع آسفالت سردوگرم داریم، آسفالت دور میدان هواشناسی و بلوار معلم از نوع گرم و آسفالت خیابان بهشتی از نوع سرد است، آسفالت نوع سرد باید روی آن تردد زیاد باشد چرا که هرچه تردد بیشتر باشد بهتر است.
 
 شهردار سراوان خاطرنشان کرد: پخش قیر توسط شرکت شرق مشهد تهیه شده که یک نهاد دولتی است و اگر قیر مشکل داشته به شهرداری بر نمی‌گردد و این قیر رایگان توسط دولت به شهرداری سراوان تحویل داده شده است، البته قیری که در این پروژه استفاده شده کمتر از ۲۰ روز از تحویل آن گذشته و استانداردهای لازم را داشته است.
 
 خدا رحمی تصریح کرد: باید توجه داشت که آسفالت در شرایط عادی خراب نشده؛ بلکه در شرایط بحرانی و سیل و زیر یک متر آب تخریب شده است.
 
 وی اذعان کرد: ۱۴ هزار متر آسفالت انجام دادیم که از این مقدار هزار و ۵۰۰ متر تخریب شده است، پس نتیجه می‌گیریم که مصالح خراب نبودند و اگر شما در این مکان تردد کنید می‌بینید که کل آسفالت تخریب نشده و فقط جاهایی که آب جمع شده تخریب صورت‌گرفته، ضمن اینکه ما از زمان بارش‌ها مطلع نبودیم و هواشناسی آن موقع اعلام نکرده بود.
 
 شهرستان سراوان گفت: به شهروندان سراوانی اطمینان می‌دهیم که با قید فوریت نسبت به اصلاح قسمت‌های تخریب شده با آسفالت گرم اقدام می‌کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • شهادت مامور پلیس در درگیری با قاچاقچیان
  • پشت پرده بزرگترین باند قاچاق مواد مخدر کشور چه بود؟ | ناگفته های قاچاق ۲ هزار تن تریاک | یکی از اعضای این باند در عروسی اش شاباش میلیاردی گرفت
  • خروج موادمخدر از دایره ۱۰ جرم اول تهران
  • خسارت بارش‌های سیل‌آسای سراوان به آسفالت معابر
  • جزئیات دستگیری اعضای چند تیم تروریستی توسط اطلاعات سپاه
  • متلاشی شدن چند تیم تروریستی در استان کرمان طی سال گذشته
  • تیم‌های تروریستی زیر ضربه سربازان گمنام امام زمان(عج)
  • دستگیری اعضای چند تیم تروریستی در کرمان توسط سربازان گمنام امام‌زمان(عج)
  • دستگیری اعضای چند تیم تروریستی در استان کرمان توسط سربازان گمنام امام‌زمان(عج)
  • چندین تیم تروریستی زیر ضربه سربازان گمنام امام زمان (عج)