Web Analytics Made Easy - Statcounter

از مجموعه «ریحانه» کتاب «مادر عشق»، روایت داستانی از زندگی حضرت ام‌البنین (س) به زودی از طرف انتشارات مدرسه منتشر و روانه بازار نشر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی انتشارات مدرسه، مجموعه کتاب‌های «ریحانه» نگاهی نو به زندگی زنان نامدار اسلام دارد. ام‌البنین (سلام الله علیها)، نامش فاطمه بود و نام قبیله‌اش بنی‌کِلاب.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همسر امام علی (ع)، مادر حضرت عباس (ع) و از زنان نامدار اسلام است.

کتاب «مادر عشق» روایت داستانی از زندگی این زن نامدار است که عطیه‌سادات صالحیان آن را به نگارش در آورده است. او درباره آثار منتشر شده درباره زندگی ام‌البنین (س) و منابع مورد استفاده برای نوشتن کتابش می‌گوید: «برای نوشتن این کتاب خیلی مطالعه کردم. در مورد حضرت ام‌البنین (س) کتاب داستانی خیلی کم بود و شاید در حد یکی دو عنوان کتاب. از نظر تاریخی هم فقط چند تا کتاب بیشتر نبود. بیشتر کتاب‌هایی که خواندم درباره حضرت عباس (ع) بودند که درباره حضرت ام البنین (س) هم گفته بودند».

پیشتر از مجموعه ریحانه کتاب‌های «دختر ماه»، «همراه بانوی کبریا»، «بهای عاشقی» و «مهرا» در انتشارات مدرسه به چاپ رسیده است.

پایان پیام/31

منبع: شبستان

کلیدواژه: حضرت ام البنین س کتاب مادر عشق انتشارات مدرسه حضرت ام البنین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۳۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستند «زندگی با فلسفه» در شبکه چهار سیما

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، این مستند درباره «انشاءالله رحمتی» استاد فلسفه و مترجم نامدار آثار حکمی و عرفانی، خاصه آثار هانری کُربن و سید حسین نصر است.

رحمتی در کنار تحقیق و تدریس ، سردبیری فصلنامه تخصصی اطلاعات حکمت و معرفت را هم برعهده دارد. «زندگی با فلسفه» دوازدهمین فیلم از مجموعه مستند «آئینه عمر» است که درباره زندگی ، سلوک علمی و فرهنگی و میراث پژوهشی ۲۶ چهره نامدار حوزه علوم انسانی، فرهنگ و هنر ایران ساخته شده است.

مستند ۴۰ دقیقه‌ای زندگی بافلسفه» جمعه ساعت ۱۲:۳۰ هم تکرار می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • روایت شهید فاطمیون + فیلم
  • «رخ‌ مادر» امروز از شبکه افق روی آنتن می‌رود/ روایتی شاعرانه از زندگی مادران شهدا
  • «رخ‌ مادر» روی آنتن شبکه افق/ روایتی شاعرانه از زندگی مادران شهدا
  • «رخ‌ مادر» از شبکه افق روی آنتن می‌رود/ روایتی شاعرانه از زندگی مادران شهدا
  • مستند «زندگی با فلسفه» در شبکه چهار سیما
  • روایت «ایران» از زندگی در باغچه‌بان
  • کتاب «چشم‌ها تنها برای دیدن نیستند» منتشر شد
  • روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش آموزان
  • روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش اموزان
  • چاپ مجموعه‌داستانی درباره شهدای شاه چراغ و اغتشاشات ۱۴۰۱