Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@09:49:40 GMT

سرعت در خدمت رسانی از ویژگی های حکومت امام علی (ع) است

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۹۳۶۷۷

سرعت در خدمت رسانی از ویژگی های حکومت امام علی (ع) است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی شامگاه دوشنبه در مراسم افتتاح هاب پستی منطقه شمال با گرامیداشت شهادت حضرت علی (ع) و شبهای قدر بر لزوم بهره گیری از فیوضات معنوی این ماه مبارک تاکید کرد.

وی یکی از ویژگی‌های عصر جدید را سرعت بیان کرد و گفت: در هر زمینه‌ای اگر سرعت بیشتر و بهتری انجام گیرد سبب تسریع در خدمت رسانی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اظهار اینکه سرعت در خدمت رسانی امری بسیار مهم است، افزود: مرسولت پستی باید سالم و مطمئن به دست مردم برسد.

امام جمعه ساری خدمت و سرعت در خدمت را از ویژگی‌های حکومت حضرت علی (ع) بیان کرد و گفت: سرعت در خیر مسئله بسیار مهم به شمار می‌رود و انتظار داریم دستگاه‌های اجرایی از جمله پست، سرعت رسانی را در خدمت را سرلوحه کار قرار دهد.

آیت الله لائینی، سرعت را لازمه پست مدرن و نیاز جامعه عنوان کرد و اظهار امیدواری کرد تا گام‌های ارزنده‌ای در این بخش برداشته شود.

امام جمعه ساری یادآور شد: راه اندازی جریان‌ها پستی، زمان رسیدن مرسوله‌ها را دو روز کاهش می‌دهد و باید برای به روز رسانی پست برنامه ریزی شود.

کد خبر 5203998

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه ساری شرکت پست ویروس کرونا شب قدر آمار کرونا کرمانشاه بوشهر شیوع کرونا گرگان ماه مبارك رمضان شب های قدر اردبیل واکسن کرونا عکس استانها بارش باران ماه رمضان ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۳۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه امام جمعه یاسوج از فرسودگی ناوگان حمل و نقل شهری

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یاسوج در خطبه های نماز این هفته با بیان اینکه یکی از اقدامات موثر برای خدمت‌رسانی به مردم در حوزه شهری تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی است، گفت: برخی اتوبوس‌ها و تاکسی های شهری و بین شهری کهنه و فرسوده هستند که این نحوه خدمت‌رسانی شایسته مردم نیست و باید هر چه سریع‌تر بهبود یابد.


آیت الله حسینی افزود: بهبود کمی و کیفی اتوبوس و تاکسی از یک سو و اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی از سوی دیگر می‌تواند به کاهش استفاده از خودروهای شخصی و در نتیجه کاهش آلودگی هوا و کاهش ترافیک شهری کمک کند.


وی با انتقاد از وضعیت خودروهای شوتی در استان، اضافه کرد: مسئولان برای مقابله با خودروهای قاچاق بر (شوتی) تدابیر اساسی اتخاذ کنند.


امام جمعه یاسوج با اشاره به مناسبت های هفته، دوازدهم اردیبهشت و روز معلم، بیان کرد: دوازدهم اردیبهشت سالروز شهادت مظلومانه متفکر و دانشمند اسلام شهید مطهری است که به نام روز معلم نامگذاری شده و از معلمان می‌خواهیم شخصیت شهید مطهری را الگوی خود قرار داده و مطابق با این شخصیت به وظیفه تعلیم و تربیت بپردازند.


آیت الله حسینی اضافه کرد: معلمان باید شخصیت شهید مطهری را الگوی خود قرار داده و مطابق با عملکرد و آموزش‌های اخلاقی این شخصیت برجسته، به وظیفه تعلیم و تربیت بپردازند.


وی با اشاره به در پیش بودن روز کار و کارگر گفت: ما می‌خواهیم که همیشه کارگران مورد احترام و اکرام باشند و به حقوق خود برسند چرا که همه ما بر سر سفره کارگران هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • سیاسی‌بازی در شوراها مانع خدمت‌رسانی می‌شود
  • به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها ضرورت دارد
  • سلامتی و طولانی عمر در حکومت امام زمان(عج)
  • میز خدمت ادارات و خدمت‌رسانی به مردم تداوم داشته باشد
  • مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد
  • جریان گاز در مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی و کرمان پایدار است/ اعزام تیم‌های امداد برای خدمت‌رسانی
  • گلایه امام جمعه یاسوج از فرسودگی ناوگان حمل و نقل شهری