Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی می‌گوید ناراحتی مدیران باشگاه ماشین‌سازی از شهرداری به دلیل طول کشیدن مبلغ دو میلیاردی است که قرار بود به این باشگاه کمک شود.

ایوب بهتاج، مدیرکل ورزش و جوانان و استان آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با ایسنا، درخصوص بیانیه باشگاه ماشین‌سازی در خصوص کناره‌گیری از لیگ برتر و فعالیت‌های فوتبالی گفت: بیانیه‌ای که صادر شد، کاملا احساسی بود و شخص آقای زنوزی هنوز هیچ صحبتی را در این خصوص انجام نداده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من و استاندار محترم از مدتی قبل دستور پیگیری لازم برای پرداخت بدهی‌های باشگاه را داده بودیم که متاسفانه طول کشیدن کارهای اداری این موضوع، سبب رخ دادن چنین اتفاقی شده است.

وی ادامه داد: با اطمینان می‌گویم ماشین‌سازی نه از فعالیت‌های ورزشی و نه از لیگ برتر کنار نخواهد کشید و شنبه برابر سایپا قرار خواهد گرفت. همچنین تا امشب خبرهای خوبی را در این راستا می‌شنوید و مدیریت این باشگاه قدیمی ریشه‌دار به کارش ادامه خواهد داد. این اتفاق تنها به دلیل طول کشیدن کارهای اداری پرداخت پول به این باشگاه برای پرداخت بدهی‌هایش بود.

بهتاج در خصوص اینکه بدهی‌ای که ماشین‌سازی باید پرداخت کند چقدر است؟ گفت: بدهی باشگاه به دو قسمت تفسیم شده است. فعلا مبلغ دو میلیارد برای انجام شدن کارهای باشگاه لازم است که شهرداری به زودی آن را پرداخت می‌کند و مشکلات باشگاه به صورت موقت حل می‌شود. قسمت بعدی، مقدار قرارداد سال‌های قبل است که پرداخت نشده و آن هم به‌زودی محاسبه خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتبال ماشین سازی تبریز ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۴۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند

 احمد نادری عضو هیات رئیسه و نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: مجلس با تصویب پرداخت بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی و پیگیری تسریع در پرداخت ۱۳۰ همت به سازمان تامین اجتماعی، از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت خواهد کرد.

او افزود: بعد از ابلاغ قانون برنامه هفتم توسعه کشور، اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را دنبال خواهیم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند
  • ساختمان‌های بحرانی منطقه ۱۲ تهران به‌زودی تعیین تکلیف می‌شود
  • بارش باران کم سابقه در اهوا/ شهروندان صبور باشند به زودی شهر به حالت عادی باز می‌گردد
  • برگزاری مراسم روز ملی شوراها/ ۱۰ درصد شهرهای استان اصفهان بدون شهردار اداره می‌شوند
  • رفع تصرف و بازگشت ۱۳ هکتار از اراضی شهرداری نهاوند به بیت‌المال
  • آزادی زندانی با مستمری بازنشستگی
  • سود ۳.۶۰۰ میلیارد یوروی بدهی بابک زنجانی را بخشیدند؟
  • آمادگی برای مدیریت بارندگی در اهواز
  • خرید ماشین‌آلات برای شهرداری‌، نیازمند تخصیص اعتبار است
  • ۷۲ هزار میلیارد تومان از بدهی تولیدکنندگان برق پرداخت شد