Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ متن بیانیه مجمع روحانیون مبارز به مناسبت روز قدس بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بزرگداشت روز قدس یادگار امام بزرگوار و از دیر پاترین مناسبت هایی است که در شرایط گوناگون در ایران و خیلی از کشورهای  جهان برگزار شده است.

دلیل  استمرار پر شکوه این روز ، استراتژیک بودن مبارزه با  ظلم وستم رژیم نامشروع صهیونیستی است که امام خمینی از قبل پیروزی  انقلاب اسلامی بر آن اصرار داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در طول چهار دهه گذشته تحولات فراوانی در جهان و به خصوص جهان اسلام و عرب اتفاق افتاد و خیانت های فراوانی به نفع اسراییل شکل گرفت.

نمونه های خیانت بار اخیر آن عادی سازی روابط تعدادی از کشورهای اسلامی با رژیم صهیونیستی است .

اما استمرار روز قدس  و برگزاری مداوم آن،  می تواند نقشه های پلید دشمنان انقلاب و ایران را  دچار اخلال کند.

سال گذشته و امسال که بشریت دچار ویروس منحوس کرونا شده و درهمه شئون زندگی بشریت تاثیر  گذاشته است و اجتماعات مختلف بنا به توصیه های پزشکی محدود شده است، اگر چه راهپیمایی های گذشته انجام نمی شود اما جوهر و  و به  هر شکلی ماهیت ستیز با رژیم صهیونیستی باید همیشه زنده بماند.

مجمع روحانیون مبارز از مردم شجاع و انقلابی ایران وجهان دعوت می کند که بهر شکلی که با پروتکل های بهداشتی منافات نداشته باشد در روز جمعه آخر ماه رمضان به بزرگداشت روز قدس اهتمام ورزند و صدای مظلومیت مردم آواره فلسطین را تکرار کنند.

مجمع روحانیون مبارز

۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 امام خمینی رژیم صهیونیستی روز قدس مجمع روحانیون مبارز سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 مجمع روحانیون مبارز روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۴۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انقلاب اسلامی ایران در حال انتشار در جهان است

ایسنا/زنجان امام جمعه زنجان گفت: مفاهیم انقلاب مانند عطر گل‌های بهاری است و کسی نمی‌تواند در مقابل آن بایستد. بنابراین انقلاب ایران همین‌گونه در حال انتشار در جهان است. 

آیت‌الله علی خاتمی امروز (جمعه، ۱۴ اردیبهشت ماه) در خطبه‌های نماز جمعه زنجان، اظهار کرد: وقتی امام راحل فرمودند ما انقلاب را به دنیا صادر می‌کنیم، بسیاری‌ تصور می‌کردند قرار است ما لشکری به کشورهای دیگر بفرستیم، اما خیر این نبود.

وی با اشاره به فرمایش امام راحل در این رابطه که اگر در مقابل دشمن یک قدم عقب بنشینید، آنها ۱۰ قدم پیش‌روی خواهند کرد، گفت: در ۴۵ سال گذشته، هر کشوری یک قدم عقب‌نشینی کرده، آمریکا ۱۰ قدم جلوتر آمده است.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه دشمنان ادعاهای حقوق بشری دارند، ادامه داد: در آمریکا به ۷۰ دانشگاه با نیروی نظامی حمله‌ور شده‌اند، در صورتی که در مجامع حقوقی، نیروهای نظامی و انتظامی حق ورود به مراکز علمی را ندارد. بیش از ۲۰۰۰ هزار نفر در دانشگاه‌های آمریکا و کشورهای اروپایی دستگیر شده‌اند، در حالی که تنها درخواست دانشجویان توقف کشتار مردم بی‌گناه غزه است، اما آنها به خوابگاه‌های دانشجویی شبانه حمله کردند و دانشجویان را با دستبند بردند؛ این است حقوق بشر آمریکایی؟!

خاتمی در بخشی دیگری از سخنانش با اشاره به روز جهانی صلیب سرخ، گفت: ایران در این رابطه با تمام قدرت در منطقه در حال نقش‌آفرینی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انقلاب اسلامی ایران در حال انتشار در جهان است
  • دولت باید مایحتاج کارگران را مهیا کند/نقشه دشمنان از بین بردن مغزهای متفکر در بلاد اسلامی است
  • جمهوری اسلامی ایران مدافع تمامی مظلومان جهان است
  • تلاش دشمنان برای دین زدایی در جهان اسلام
  • دشمنان در صدد نابودی مغزهای متفکر جهان اسلام هستند
  • استمرار جمعه‌های خشم و انزجار از رژیم صهیونیستی
  • منش طلبگی | الماس گرانبهای روحانیت
  • ۱۴ اردیبهشت؛ استمرار راهپیمایی جمعه‌های خشم در برخی استان‌ها
  • عکس متفاوت از دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب
  • «وعده صادق» موجب شکست بازدارندگی رژیم صهیونیستی شد