Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

با توجه به تساوی دیروز آتالانتا مقابل ساسولو، قهرمانی اینتر در سری آ مسجل شد و این تیم بعد از یک دهه موفق به فتح اسکودتو شد. بی تردید روملو لوکاکو که تا اینجای فصل موفق به زدن ۲۱ گل برای تیمش شده، نقش مهمی در این موفقیت بزرگ برای نراتزوری ایفا کرد.

 

اما یک سال قبل بود که این مهاجم بلژیکی بعد از گلزنی در دربی دلامدونینا خودش را خدای فوتبال در میلان خطاب کرد که این پست به مذاق زلاتان خوش نیامد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گلن سوئدی میلان سالهاست این لقب را برای خودش انتخاب کرده و علاقه ای به واگذاری آن به کسی ندارد. پس زلاتان با درخشش در دربی بعدی دوباره این لقب را به نام خودش زده و به کری خوانی روملو لوکاکو واکنش نشان داد.

 

اما این دو مهاجم گلزن در جریان دیدار دو تیم در رقابت های کوپا ایتالیا به شدت با یکدیگر درگیر شده و تا مرز کتک کاری نیز پیش رفتند. اما حالا اینتر موفق به فتح اسکودتو شده و روملو لوکاکو این اتفاق را بهترین فرصت برای ادامه درگیری لفظی با زلاتان، ستاره باتجربه روسونری دانسته است. با توجه به تمدید قرارداد زلاتان، احتمالا این درگیری فصل بعد هم ادامه خواهد داشت.

روملو لوکاکو در صفحه خود نوشت:

“خدای واقعی فوتبال تاجگذاری کرده است، حالا زانو بزنید.”

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: روملو لوکاکو زلاتان روملو لوکاکو زلاتان ستاره بلژیکی اینتر محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر بارسلونا رئال مادرید استقلال تهران لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی مهدی طارمی تیم ملی ایران تراکتورسازی علی کریمی سپاهان تیم ملی فوتبال ایران کریستیانو رونالدو کارلوس کی روش روملو لوکاکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۴۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی امید عراق بازهم به المپیک صعود کرد

عراق به مقام سوم زیر ۲۳سال آسیا رسید و به المپیک پاریس صعود کرد. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ تیم فوتبال امید عراق که منتظر محمد بازیکن مس رفسنجان را به عنوان کاپیتان در اختیار داشت، با سوم شدن در جام ملت‌های زیر 23 سال آسیا، برای ششمین‌بار به المپیک صعود کرد.

تیم ملی امید عراق ، امشب اندونزی را در بازی رده‌بندی شکست داد و جواز حضور در المپیک پاریس ۲۰۲۴ را کسب کرد.

گفتنی است تیم امید ایران در مسابقات مقدماتی جام ملت‌های زیر 23 سال آسیا حذف شد و موفق به راهیابی به مرحله اصلی این رقابت‌ها نشده بود تا بتواند برای کسب سهمیه المپیک تلاش کند.

 ژاپن، ازبکستان و عراق تیم‌های آسیایی هستند که در المپیک حضور خواهند داشت. بازی فینال را ژاپن و ازبکستان فردا برگزار خواهند کرد. این تورنمنت در قطر برگزار شد.

دیگر خبرها

  • واکنش طعنه‌آمیز شبکه TNT به مصاحبه تند یورگن کلوپ + عکس
  • تحمیل ایده یا مشکلات شخصیتی؛ چرا سرمربیان هلندی در فوتبال انگلیس ناکام می‌مانند؟
  • تیم ملی امید عراق بازهم به المپیک صعود کرد
  • زلاتان ابراهیموویچ: هنوز هم بهترین هستم؛ به خاطر بچه‌هایم تصمیم به خداحافظی از فوتبال گرفتم
  • طعنه سنگین مجری صداوسیما به دولت رئیسی: خیلی موفق بودید؟ | فیلم
  • ستاره دورتموند در اروپا نظیر ندارد! (عکس)
  • ناراحتی ستاره بارسا از لوا: نگذاشت من گل بزنم!
  • رکوردشکنی جذاب ستاره رئال: بالاتر از پوشکاش!
  • محبوبیت زیاد: دو ستاره بایرن دنبال پیراهن وینی
  • طلسم پرسپولیس امروز می‌شکند؟