Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@13:33:03 GMT

۸۶درصد واکسن تحویلی وزارت بهداشت در استان سمنان تزریق شد

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۹۴۴۰۵

۸۶درصد واکسن تحویلی وزارت بهداشت در استان سمنان تزریق شد

به گزارش ایرنا، نوید دانایی شامگاه دوشنبه به رسانه ها افزود: واکسیناسیون علیه بیماری کووید۱۹ طبق اولویت‌بندی های اعلام شده از طرف ستاد ملی مقابله با کرونا در دانشگاه علوم پزشکی استان در حال اجرا است. 

وی ادامه داد: در اولین مرحله، واکسیناسیون برای کادر درمانی با توجه به حضور در خط مقدم مبارزه با کرونا در بخش های ویژه و عادی ارایه دهنده خدمت انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دانایی اضافه کرد: در مراحل بعدی سایر کارکنان بهداشتی، اورژانس های پیش بیمارستانی و پرسنل درمانی، پاکبانان معرفی شده از طریق شهرداری های شهرستان های مختلف، بیماران خاص، سرطانی و تحت انجام شیمی درمانی و همچنین پزشکان و کارکنان شاغل در بخش خصوصی درمان که از طریق نظام پزشکی معرفی شدند، مراکز نگهداری سالمندان و جانبازان واکسیناسیون انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: سمنان در مرحله واکسیناسیون عمومی، پیشتاز از سایر دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور، با توجه به اولویت بندی های گروه های سنی (۸۰ سال به بالا) در مجموعه تحت پوشش این دانشگاه آغاز شده و در حال حاضر نیز در حال اجرا است. 

دانایی اظهار داشت: خوشبختانه با همت مدیران و کارشناسان پرتلاش معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و همکاری مردم با فرهنگ و شریف استان، تاکنون واکسن‌های کووید۱۹ تحویلی از طرف وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به خوبی تزریق شده و با سرعت بسیار خوبی در حال اجرا است که امیداریم با تحویل محموله جدید واکسن سرعت بیشتری نیز به خود بگیرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: روند واکسیناسیون عمومی علیه بیماری کرونا، با توجه به تصمیمات ستاد ملی کرونا و مطابق با دستوالعمل های ابلاغی با توجه به گروه های سنی مختلف، اجرا خواهد شد، لذا از تمامی هم استانی ها درخواست می‌شود از مراجعه حضوری به مراکز خدمات جامع سلامت و پایگاه های بهداشتی خودداری کنند چرا که همکاران ما در این مراکز از طریق تماس تلفنی فراخوان کرده و بدون ازدحام و شلوغی، واکسیناسیون افراد مختلف را انجام می‌دهند.

برچسب‌ها کرونا ویروس کرونا سمنان دانشگاه های علوم پزشکی فاصله گذاری اجتماعی واکسن کرونا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی علائم کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا سمنان کرونا ویروس کرونا سمنان دانشگاه های علوم پزشکی فاصله گذاری اجتماعی واکسن کرونا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی علائم کرونا اخبار کنکور علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۴۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه تهران رتبه اول همکاری‌های بین‌المللی را دارد

رئیس مرکز مطالعات و همکاری‌های علمی و بین‌المللی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه بیشترین ارتباط بین المللی را دانشگاه‌های بزرگ در کشور دارند، گفت: هرساله یک ارزیابی در وزارت علوم از وضعیت همکاری بین‌المللی دانشگاه، پژوهشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی انجام می‌شود که در این ارزیابی‌ها، رتبه دانشگاه تهران اول شده است.

مسعود صدری نسب، رئیس مرکز مطالعات و همکاری‌های علمی و بین‌المللی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با ایسنا گفت: بیشترین ارتباط بین المللی و پروژه های مشترک بین المللی را دانشگاه های بزرگ در کشور دارند. هرساله یک ارزیابی در وزارت علوم درباره وضعیت همکاری بین المللی دانشگاه، پژوهشگاه ها و مراکز تحقیقاتی انجام و دانشگاه ها رتبه بندی می شوند.

وی افزود: دانشگاه تهران در این ارزیابی رتبه اول را کسب کرده است. این دانشگاه به دلیل قدمت، دانشجو و  اعضای هیات علمی زیادی که دارد در اکثریت سال ها رتبه نخست را کسب می کند.

رئیس مرکز مطالعات و همکاری‌های علمی و بین‌المللی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تصریح کرد: دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی ما با همه کشورهای دنیا به جز رژیم اسرائیل پروژه های مشترک دارند و تحریم مانعی برای انجام این همکاری بین المللی به وجود نیاورده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جذب بیش از ۱۵۰ بهورز در مشهد؛ امسال
  • جذب بیش از 150 بهورز در مشهد ؛ امسال
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • چارت سازمانی مرکز بهداشت گلشن تصویب شد
  • دانشگاه تهران رتبه اول همکاری‌های بین‌المللی را دارد
  • رقابت ۱۲ هزار داوطلب در آزمون دستیاری پزشکی
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری
  • اقدامات وزارت بهداشت برای افزایش امید و انگیزه دستیاران