Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر «محمود کریمی» شامگاه دوشنبه به ایرنا، گفت: در همین مدت ۳۹۲ نفر نیز به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

وی گفت: سیر شیوع ویروس کرونا با آغاز پیک چهارم از اواسط فروردین امسال شتابان شده و شمار مبتلایان در هر شبانه روز عددی سه رقمی است.

سخنگوی دانشکده علوم پزشکی ساوه اظهار داشت: در شبانه روز گذشته ۱۶۸ نفر در ساوه و زرندیه به کرونا مبتلا شدند و یک نفر هم جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: ابتلای ۱۴۰ نفر با انجام آزمایش پی سی آر و ۲۸ نفر هم با تست سریع مشخص شد که از این تعداد ۲۰ نفر در بیمارستان بستری شدند.

به گفته دکتر کریمی، در حال حاضر ۱۵۶ نفر در بیمارستان‌های ساوه و زرندیه بستری هستند.

برنامه تزریق واکسن کرونا در ساوه

سخنگوی دانشکده علوم پزشکی در مورد ادامه عملیات واکسیناسیون گروه سنی ۸۰ سال به بالا، گفت: سه هزار و ۲۰۰ سالمند این رده سنی در ساوه و یک هزار و ۵۰۰ نفر نیز در زرندیه مشمول دریافت واکسن هستند که انتظار است تا پایان هفته جاری طبق برنامه ریزی ها همه این افراد واکسینه شوند.

وی گفت: از هفته گذشته در شهر ساوه با همه افراد ۸۰ سال به بالا از ظریق مراکز و پایگاههای سلامت برای تزریق واکسن کرونا تماس گرفته شد و انتظار داریم در صورتی که به هر دلیلی افرادی از قلم افتاده اند، به نزدیکترین مرکز یا پایگاه سلامت محل سکونت خود مراجعه کنند.

دکتر کریمی گفت: تا آخر هفته جاری عملیات واکسیناسیون برای افراد بالای ۸۰ سال در حوزه های شهری و روستایی غرق آباد و نوبران در درمانگاه های این شهرها انجام می شود.

وی افزود: در روستاهای یل آباد و اسوبلی نیز افراد مدنظر می توانند در روزهای ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت به مصلی شهر ساوه برای واکسیناسیون مراجعه کنند و سالمندان آوه هم در درمانگاه این شهر حضور یابند.  

به گفته او در روستاهای طرازناهید، قشلاق کرد و جوشقان نیز افراد بالای ۸۰ سال می توانند به درمانگاههای این مناطق مراجعه و کار تزریق واکسن را در روز شانزدهم اردیبهشت انجام دهند.

دکتر کریمی همچنین از آمادگی درمانگاه شهر صنعتی برای پذیرش سالمندان ساکن در این منطقه با هدف تزریق واکسن علیه ویروس کرونا در روزهای ۱۸ و ۱۹ اردیبهشت خبر داد.

برچسب‌ها ساوه ویروس کرونا زرندیه واکسیناسیون بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ساوه ویروس کرونا زرندیه ساوه ویروس کرونا زرندیه واکسیناسیون بهداشت و سلامت اخبار کنکور تزریق واکسن ۸۰ سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۴۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، فاطمه ترکمان اسدی افزود: این آمار شامل ۱۲۱ هزار و ۱۱۸ دز واکسن خوراکی و ۴۰ هزار و ۷۰۰ دز واکسن تزریقی می‌شود.

 او تصریح کرد: واکسن فلج اطفال تکمیلی همزمان با دیگر نقاط کشور برای گروه‌های هدف دارندگان کودک زیر پنج سال شامل فرزندانی که احتمال می‌رود همراه مادران خود در زندان باشند، اتباع خارجی و کارگران فصلی سیار و کودکان ساکن در مراکز تجمعی همزمان با آغاز هفته سلامت شروع شد.

 معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی همدان گفت: نوبت اول واکسیناسیون از دوم تا چهارم اردیبهشت ماه به گروه‌های هدف خورانده شد و مرحله بعدی یا همان نوبت دوم یکماه دیگر آغاز می‌شود.

 ترکمان اسدی با بیان اینکه تیم‌های سیار در شهرستان‌های همدان، نهاوند، ملایر و رزن حضور دارند، افزود: برخی افراد غیر بومی در مزارع کشاورزی همدان به صورت فصلی فعالیت دارند بنابراین با شناسایی و مراجعه به این مراکز نسبت به واکسینه کردن کودکان زیر پنج سال در برابر فلج اطفال اقدام می‌شود.

دیگر خبرها

  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • جزییات استفاده از اولین واکسن سرطان
  • چند باوراشتباه درباره بیماری ام اس
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور