Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-26@03:00:43 GMT

۳ پیام در واکنش به درگذشت محمدهادی نژادحسینیان

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۹۴۶۶۱

۳ پیام در واکنش به درگذشت محمدهادی نژادحسینیان

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، علی‌اکبر ولایتی مشاور رهبر معظم انقلاب اسلامی و محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در پیام‌های جداگانه‌ای، درگذشت محمدهادی نژادحسینیان وزیر اسبق راه و صنایع سنگین را تسلیت گفتند.

جهانگیری در پیام خود عنوان کرده است: مصیبت فقدان این مدیر خدمتگزار و باسابقه که سال های متمادی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مسئولیت های مختلف منشا خدمات ارزنده ای به کشور بود را به همه دوستان، علاقه مندان و بستگان به ویژه خانواده محترم ایشان صمیمانه تسلیت می گویم و از خداوند بزرگ برای آن فقید سعید غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان ارجمند صبر و اجر مسالت دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پیام ولایتی هم آمده است: خبر درگذشت مرحوم محمد هادی نژاد حسینیان که از شخصیت های برجسته و با سابقه ارزشمند در حوزه های مختلف و متعدد مدیریتی واجرایی از جمله در جایگاه وزیر صنایع و سفیر  ایران در سازمان ملل و ... بودند موجب تاثر و تاسف گردید.

ظریف نیز در پیامی نوشت: مرحوم نژاد حسینیان از وزرای خوشنام و سخت کوش ایران اسلامی بودند که مدتی در مسولیت خطیر نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل متحد و همچنین نماینده کشورمان در اوپک سابقه درخشانی در خدمت به میهن اسلامی و مردم عزیز داشتند. ایشان طی سالیان متمادی خدمت همواره مشاوری امین و صادق برای مقامات عالی کشور بودند.

سید محمدهادی نژادحسینیان که سابقه وزارت در دوران دفاع مقدس و دولت سازندگی را دارا بود و سفیر اسبق ایران در سازمان ملل بود، امروز پس از یک دوره طولانی بیماری در ۷۵ سالگی درگذشت.

۲۷۲۱۵

کد خبر 1511227

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: محمدجواد ظریف اسحاق جهانگیری علی اکبر ولایتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۴۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت مخبر برای درگذشت مادر شهید غلامحسین دستوری رزاز


به گزارش خبرگزاری صداوسیما، در پیام دکتر محمد مخبر آمده است:

انالله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت بانو حاجیه خانم روبخیر قمشی مادر شهید گرانقدر غلامحسین دستوری رزاز و خواهر سردار جاویدالاثر عبدالحسین قمشی واصل و موجب تاثر و تالم گردید.

این مصیبت وارده را به خانواده محترم ایشان و همچنین جامعه ایثارگران انقلاب اسلامی خصوصا مردم مقاوم دزفول تسلیت عرض می کنم.

از درگاه خداوند متعال برای آن مادر فداکار و بانوی مومنه طلب آمرزش و رحمت و برای بازماندگان آرزوی صبر و اجر دارم. امید که در جوار حضرت حق و فرزند و برادر شهیدش آرام گیرد و با بانوی دو عالم فاطمه زهرا(س) محشور گردد.

 

محمد مخبر 

معاون اول رئیس‌جمهور

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت مرحومه معصومه حائری
  • پیام تسلیت مخبر برای درگذشت مادر شهید غلامحسین دستوری رزاز
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت معصومه حائری
  • نامه وزیر دفاع به قالیباف
  • پیام وزیر دفاع ایران به محمدباقر قالیباف+ جزئیات
  • پیام تشکر وزیر دفاع از مجلس شورای اسلامی
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل «سپند»
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل «سپند»
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • گروسی به ایران می آید؟ | پیام جدید مدیرکل آژانس به تهران | واکنش به تهدید حملات هسته‌ای