Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، بیژن ذوالفقارنسب مربی اسبق تیم ملی فوتبال در آستانه انتخاب به عنوان مدیر تیم ملی فوتبال ایران قرار دارد.

طبق آخرین اخبار، قرار است بیژن ذوالفقارنسب، رییس فعلی کانون مربیان و مربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران به عنوان مدیر تیم ملی فوتبال بزرگسالان انتخاب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته هنوز این خبر به صورت رسمی اعلام نشده اما آنچه که از خروجی جلسات فدراسیون فوتبال بیرون آمده این است که او شانس زیادی برای مدیریت تیم ملی فوتبال ایران دارد. البته ذوالفقارنسب علاوه بر این پست برای پست ریاست کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال هم کاندیداست و باید دید عزیزی خادم او را برای چه پستی انتخاب خواهد کرد.

دکتر بیژن ذوالفقار نسب رییس کانون مربیان و از پیشکسوتان خوشنام فوتبال کشور که سابقه حضور روی نیمکت تیم ملی در جام جهانی ۱۹۹۸ به عنوان مربی تیم ملی در کارنامه دارد. او که سابقه سرمربیگری در تیم های ملی امید، تیم ملی ب و مربیگری تیم ملی در مقطع حساس پس از اخراج محمد مایلی کهن و سه بازی به یادماندنی مقابل ژاپن در مالزی، استرالیا در تهران و ملبورن را در کارنامه دارد، به عنوان بازیکن سالها در پرسپولیس حضور داشته و یک فصل هم به خاطر داشتن توان فنی و دانش بالا سرمربی استقلال شده بود و از این حیث قبول جامعه فوتبال و هواداران سرخابی ها است و شخصیت مقبولی و آرام و محجوب و محبوب دارد.

همانطور که گفته شد او در رقابت‌های مقدماتی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۱۹۹۸ دستیار مربیان مختلفی از جمله ویرای برزیلی و جلال طالبی بود و به عنوان سرمربی تاکنون در تیم‌های مطرح استقلال، سایپا، پاس تهران، مس کرمان، پیکان،ذوب‌آهن اصفهان،داماش گیلان و صنعت نفت آبادانکار کرده‌است و دو بار با تیم سایپا قهرمان لیگ کشوری فوتبال ایران شده است.

در صورت انتخاب ذوالفقارنسب به عنوان مدیرتیم ملی، وعده عزیزی خادم در برنامه ورزش و مردم بابت اینکه یک مدیر دیگر بالای سر مجتبی خورشیدی قرار خواهد گرفت، عملی می شود. در واقع طبق چارت جدید خورشیدی، کارهای اجرایی تیم ملی را انجام می دهد و زیر نظر ذوالفقارنسب به عنوان مدیر تیم ملی، امور اجرایی تیم ملی را پیگیری خواهد کرد.

ذوالفقارنسب که در چند مقطع سابقه حضور در کمیته فنی فدراسیون فوتبال را در کارنامه دارد، پس از حضور شهاب عزیزی خادم به عنوان رییس کانون مربیان جلساتی را برگزار کردند و حالا خبر می رسد که قرار است این پیشکسوت خوشنام و دارای رزومه فوتبال ایران به عنوان مدیر تیم های ملی به فدراسیون عزیزی خادم کمک کند. البته ظاهرا یک جلسه دیگر هم در این باره با او برگزار کرده است.

دکتر ذوالفقارنسب در روزهای پایانی سال ۹۵ هم با حکم سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان به عنوان مشاور وزیر در امور ورزشی منصوب شد اما در یکی دو سال اخیر او ارتباط چندانی با وزارت ورزش و جوانان نداشته است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بیژن ذوالفقارنسب تیم ملی مدیر تیم ملی مجتبی خورشیدی شهاب عزیزی خادم بیژن ذوالفقارنسب تیم ملی شهاب عزیزی خادم مجتبی خورشیدی مدیر تیم ملی تیم ملی فوتبال ایران عنوان مدیر تیم عزیزی خادم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۴۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معمار فوتبال آرژانتین درگذشت + عکس

به گزارش همشهری آنلاین،‌ سزار لوئیس منوتی، یکی از بزرگ‌ترین اسطوره‌های تاریخ فوتبال آرژانتین، در سن ۸۵ سالگی درگذشت.

منوتی سفر خود را در دوران مربی‌گری با هدایت نیوولز آغاز کرد و سپس قهرمانی با اتلتیکو هوراکان در سال ۱۹۷۳ او را به تیم ملی آرژانتین رساند.


او می‌دانست چگونه تیم ملی را به سبک خود بسازد و همین کار را هم کرد. او تیمی هجومی ساخت که در سال ۱۹۷۸ قهرمان جام جهانی شد و بر بام فوتبال جهان ایستاد، کاملا به لطف منوتی.

پس از ناامیدی در سال ۱۹۸۲ و حذف از جام جهانی، او به بارسلونا پیوست و در آنجا سه عنوان قهرمانی به‌دست آورد. منوتی همچنین در دو دوره هدایت بوکا جونیورز را برعهده داشت. سه دوره هم در ایندیپندنته حضور داشت و تا زمان بازنشستگی در سال ۲۰۰۷ در باشگاه‌های اتلتیکو مادرید، ریورپلاته، پنیارول، تیم ملی مکزیک، سمپدوریا، روزاریو سنترال، پوئبلا و تکاس هم مربی‌گری کرد.


او که همیشه مردی محترم در فوتبال آرژانتین بود، در چند وقت اخیر خود را وقف حضور در مدیریت و مشورت در خصوص روند تیم ملی کرده بود. او یکی از حامیان لیونل اسکالونی بود که درنهایت منجر به قهرمانی آرژانتین در جام جهانی ۲۰۲۲ شد.

این مربی آرژانتینی پرافتخار امروز یکشنبه در سن ۸۵ سالگی درگذشت. او بخش قابل توجهی از تاریخ فوتبال را به خود اختصاص داده و انتظار می‌رود در ساعات آینده باشگاه‌های زیادی به این اتفاق تلخ واکنش نشان دهند.

کد خبر 849528 منبع: ورزش سه برچسب‌ها آرژانتین ویژه ورزشی فوتبال

دیگر خبرها

  • رونمایی از لوکس‌ترین خودرو شاسی‌بلند دنیا؛ رولز رویس کالینان (فیلم)
  • کاری که زنان با دختر دف‌نواز کردند! فرزند مطهری : «من مخالفتی نداشتم برخی زنان گفتند نباید دف بزند» می‌گویند لاک غلیظ داشته است (فیلم)
  • همایش ملی شاعر بلند آوازه‌ کُرد «میرزا احمد داواشی» برگزار می‌شود
  • کرواتها ایرانی هستند نه خارجی! (عکس)
  • معمار فوتبال آرژانتین درگذشت + عکس
  • جریمه سنگین ویسی در آستانه بازی با تراکتور؛ مدیرعامل باشگاه: حقمان را پس می‌گیریم
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در جزیره قشم
  • خبر خوش برای نکونام و استقلالی‌ها در آستانه بازی با ذوب آهن
  • خبر خوش برای استقلالی‌ها در آستانه دیدار با ذوب‌آهن
  • رزمی ایرانی جایگاه قهرمان پرآوازه جهان را تصاحب کرد