Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@13:38:17 GMT

اعلام سرنوشت حساب فیس بوک ترامپ تا دو روز دیگر

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۹۴۹۳۱

اعلام سرنوشت حساب فیس بوک ترامپ تا دو روز دیگر

هیات نظارت مستقل فیس بوک تصمیم درباره تایید تعلیق دائمی دونالد ترامپ، رییس جمهور سابق آمریکا از فیس بوک و اینستاگرام را روز چهارشنبه پنجم مه اعلام خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، فیس بوک دسترسی ترامپ به حسابهای فیس بوک و اینستاگرامش را به دلیل نگرانی از ناآرامیهای خشونت آمیز بیشتر پس از حمله طرفداران رییس جمهور سابق به ساختمان کنگره در ششم ژانویه تعلیق کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپس تصمیم گیری در این باره را به هیات نظارت مستقل خود واگذار کرد.

ترامپ که ۳۵ میلیون فالوئر در فیس بوک داشت، هوادارانش را تشویق کرده بود در مقابل کنگره تجمع کنند اما این حرکت به تلاش مرگبار برای متوقف کردن شمارش آرای کالج الکترال برای ریاست جمهوری جو بایدن تبدیل شد. ممنوعیت فعالیت ترامپ در فیس بوک ابتدا موقتی بود اما روز بعد به تعلیق به مدت نامعلوم تبدیل شد.

این هیات که در واکنش به انتقادها از فیس بوک در خصوص نحوه رسیدگی به محتوای مشکل ساز توسط این شرکت ایجاد شد، در اواسط آوریل اعلام کرد دوره اظهارنظر عمومی درباره این موضوع را تمدید کرده است.

بر اساس گزارش رویترز، این هیات در آن زمان اعلام کرده بود پرونده ترامپ بیش از ۹ هزار اظهارنظر دریافت کرده که بیش از هر پرونده دیگری است.

فعالیت ترامپ در توییتر برای همیشه ممنوع شده است. وی همچنین دسترسی به اسنپ چت، یوتیوب و توییچ اینتراکتیو را هم از دست داده است. از دست دادن دسترسی به شبکه اجتماعی، یک ضربه سیاسی برای ترامپ بود. ممنوعیت دسترسی به توییتر که ترامپ در آن ۸۹ میلیون هوادار داشت و از طریق این پلتفرم به توهین به رقیبانش و اعلام تصمیمات مهم می پرداخت، باعث شد ترامپ در هفته های پس از خروج از کاخ سفید تا حد زیادی ساکت شود. ترامپ از آن زمان بیانیه های مطبوعاتی صادر کرده و در برنامه های تلویزیونی محافظه کار حاضر می شود اما این استراتژی نفوذ و سرعت دسترسی مشابه پستهای شبکه اجتماعی وی را ندارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دونالد ترامپ فيس بوك توييتر فیس بوک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۴۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دسترسی اقتصادی شرط اجرایی شدن سند ملی امنیت غذا

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد اسماعیل مطلق، در اولین نشست هماهنگی رؤسای دبیرخانه‌های سلامت دستگاه‌های اجرایی عضو شورای عالی سلامت و امنیت غذایی، افزود: تأمین سلامت و امنیت غذایی مردم مستلزم توجه به همه ابعاد آن است و همه دستگاه‌های اجرایی عضو شورای عالی باید اولویت‌های برنامه‌ای خود و چالش‌های اجرایی را در سال جاری به دبیرخانه جهت گزارش به رئیس جمهور ارسال نمایند.

وی ضمن اشاره به رهنمودهای رئیس جمهور در جلسه هجدهم شورای عالی سلامت و امنیت غذایی در خصوص تاکید ویژه به امنیت غذایی و تأمین غذای سالم برای مردم کشور، اظهار داشت: اجرایی شدن سند ملی دانش بنیان امنیت غذا و تغذیه، مستلزم تشکیل کمیسیون‌های تخصصی برای اجرایی شدن سند در محورهای مختلف از جمله تأمین و تولید پایدار غذا، دسترسی اقتصادی، توجه به سلامت و ایمنی غذا و فرهنگ‌سازی برای تغذیه سالم است.

کد خبر 6088255 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • ۳ خدمت اصلی اپراتور هوش مصنوعی/ دسترسی به چند صد GPU در سال ۱۴۰۳
  • راهنمای استفاده از اکشن باتن در آیفون ۱۵ پرو
  • روی این استقلال نمی شود حساب کرد | دو اتفاق باعث اتحاد تراکتوری ها شده است
  • سرنوشت نامعلوم تعدادی از پیکر شهدا در سراسر منطقه غزه
  • ببینید | ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده حق السکوت
  • وقتی ب ام و به سرنوشت پراید و آر دی دچار بوده! (عکس)
  • دسترسی به ۲۵۰ هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت (ع) آستان قدس رضوی
  • (ویدیو) بازیگر معروف «نون خ» و خواستگاری از دختر ترامپ!
  • دسترسی اقتصادی شرط اجرایی شدن سند ملی امنیت غذا
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟