Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@08:22:59 GMT

دیدار مقام سازمان‌آزادی‌بخش‌فلسطین با بشار الجعفری

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۹۵۰۶۴

دیدار مقام سازمان‌آزادی‌بخش‌فلسطین با بشار الجعفری

به گزارش تابناک به نقل از فارس، مدیر کل اداره سیاسی سازمان آزادی‌بخش فلسطین امروز دوشنبه با «بشار الجعفری» معاون وزیر خارجه سوریه درباره تازه‌ترین تحولات فلسطین گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری فلسطینی (وفا)، «انور عبدالهادی» در این دیدار که در دمشق انجام شد، الجعفری را در جریان نشست اخیر رئیس تشکیلات خودگردان با گروه‌های فلسطینی و تصمیم اتخاذ شده در آن درباره به تعویق انداختن انتخابات سراسری فلسطین قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او با اشاره به اینکه محمود عباس انتخابات را لغو نکرده بلکه به دلیل مخالفت رژیم صهیونیستی با برگزاری انتخابات در قدس آن را به تعویق انداخته است، گفت که پذیرش برگزاری انتخابات بدون قدس که پایتخت کشور فلسطین است به معنای به رسمیت شناختن معامله قرنی است که دولت پیشین آمریکا آن را طراحی کرده بود.

این مقام ارشد سازمان آزادی بخش فلسطین گفت: محمود عباس و رهبری فلسطین تلاش‌های خود را با همکاری جامعه بین المللی به کار بسته تا بر اسرائیل برای برگزاری انتخابات در قدس فشار آورد.

عبدالهادی تاکید کرد: قدس خط قرمز است و رهبری فلسطین برگزاری انتخابات به نحوی که به زیان آرمان قدس و آرمان ملی فلسطین باشد، هرگز نمی‌پذیرد.

او همچنین طرف سوری را در جریان اقدام رژیم صهیونیستی درآواره کردن جمعی شهروندان فلسطینی در محله الشیخ جراح قدس اشغالی و وادار کردن آن‌ها به ترک خانه‌هایشان قرار داد و گفت این اقدام بخشی از طرح نظام‌مند علیه موجودیت فلسطین در قدس و تجاوز جدیدی است که به سلسله جرایم علیه قدس و مردم آن و هویت عربی، اسلامی و مسیحی آن افزوده می‌شود.

این مقام ارشد سازمان آزادی بخش فلسطین تاکید کرد: شهروندان فلسطینی در الشیخ جراح با موج پاکسازی نژادی روبه‌رو هستند که رژیم اسرائیل به نفع شهرک‌نشینان صهیونیست مرتکب می‌شود.

عبدالهادی هم دخالت خارجی در امور سوریه را محکوم و بر حق سوریه در دفاع از خاک خود در برابر تروریسم و اعمال حاکمیت خود بر همه خاک سوریه تاکید کرد.

الجعفری نیز قدس را کلید حل مساله فلسطین توصیف کرد و گفت: اگر خطوط قرمز وجود داشته باشد، قدس یک میلیون خط قرمز دارد و پایان اشغالگری باید با قدس شروع شود و این بخشی از اجرای قطعنامه‌های بین المللی است.

او افزود: همان طور که همه می‌دانند آرمان فلسطین مورد هدف قرار دارد و دشمنانش زیاد است اگرچه که دوستانش هم زیاد است. ملت فلسطین تنها نیست و هرگز هم تنها نخواهد بود و مواضع مثبت رسانه‌ای، سیاسی و آکادمیک در سطح مردم جهان و نه خیلی از حکومت‌ها، این قضیه را نشان داده است.

معاون وزیر خارجه سوریه هم در این دیدار با انطباق دیدگاه‌ها میان دمشق و سازمان آزادی بخش در مسائل مختلفی که در این دیدار به آن پرداخته شد، تاکید کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ماه رمضان کارخانه ارج شب قدر جوشن کبیر دعای روز بیست و یکم رمضان نماز شب قدر سازمان آزادی بخش فلسطین بشار الجعفری معاون وزیر خارجه سوریه ماه رمضان کارخانه ارج شب قدر جوشن کبیر دعای روز بیست و یکم رمضان نماز شب قدر سازمان آزادی بخش فلسطین برگزاری انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۵۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار جمعی از معلمان سراسر کشور با رهبر انقلاب

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری، همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

این برنامه، از جمله دیدارهای سالانه رهبر معظم انقلاب است که در تکریم مقام معلم بطور پیوسته برگزار شده است.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900983

دیگر خبرها

  • و دموکراسی آنها که سراب است فقط...
  •  تماس تصویری نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل با مشاور ارشد امیرعبداللهیان
  • گفت‌وگوی نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه با «خاجی»
  • اینجا سرزمین آزادی‌هاست! | ببینید
  • دیدار جمعی از معلمان سراسر کشور با رهبر انقلاب
  • هشدار اسرائیل به نمایندگان دیپلماتیک خود در سراسر جهان/ آغاز سفر منطقه‌ای وزیر خارجه آمریکا از عربستان/ دیدار وزیر امور خارجه بحرین با بشار اسد
  • دیدار و گفت‌وگوی رئیس‌جمهور سوریه و وزیر خارجه بحرین
  • دیدار وزیر خارجه بحرین با بشار اسد
  • دیدار وزیر خارجه بحرین با بشار اسد پس از ۱۳ سال
  • وزیر خارجه بحرین با بشار اسد دیدار کرد