Web Analytics Made Easy - Statcounter



فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از آزادی دختربچه هشت ساله اهل هرسین تنها دو ساعت پس از آنکه گروگان گرفته شده بود، با تلاش پلیس خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار علی اکبر جاویدان اظهار داشت: حادثه گروگانگیری هرسین بعدازظهر امروز (۱۳ اردیبهشت) و به دنبال اختلافات مالی میان دو خانواده رخ داد که ماموران پلیس به سرعت وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروگان‌گیری یک دختر 8 ساله در کرمانشاه/ پلیس: آزادی گروگان و متواری شدن افراد آدم ربا

وی ادامه داد: ماموران پلیس امنیت عمومی هرسین پس از دریافت اطلاعات لازم اقدامات تخصصی و تحقیقات گسترده خود را برای ردیابی افراد آدم ربا آغاز کرده و دریافتند آنها دختر بچه هشت ساله را به شهر کرمانشاه منتقل کرده اند.

جاویدان تصریح کرد: ماموران در گام بعدی موفق به شناسایی محل نگهداری دختربچه ربوده شده شدند و به سرعت نسبت به آزادسازی وی اقدام کردند.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: افراد آدم ربا که متوجه عملیات گسترده پلیس برای نجات جان دختربچه شده بودند پیش از رسیدن پلیس محل اختفای گروگان خود را ترک کرده و متواری شده بودند.

وی با اشاره به شناسایی سه فرد آدم ربا، از تلاش برای دستگیری آنها خبر داد و گفت: مطمئنا این افراد در سریعترین زمان ممکن دستگیر و به سزای عمل خود خواهند رسید.

جاویدان در پایان از مقابله جدی پلیس با هرگونه ناامنی در استان خبر داد و گفت: کرمانشاه جای امنی برای مجرمان نیست و بدون شک دیر یا زود تسلیم قانون خواهند شد.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۵۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسد دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار + جزییات ماجرا

کاظم فلاحی دوست مدیرعامل هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد در تشریح این حادثه گفت: ساعت ۲۰ دقیقه بامداد پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ طبق تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات، خبر غرق شدن یک خانم ۱۷ ساله در رودخانه «بشار» منطقه «تل گاه» جاده اصفهان اعلام شد.

وی اظهار کرد: بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه شهید «ازراش» دنا به منطقه اعزام شده و شروع به جستجوی فرد غرق شده کردند که بعد از ۶ ساعت جستجو حدود ساعت ۶ صبح موفق به پیدا کردن جسد فرد غرق شده شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: همچنین عملیات جستجوی جسد کودک ۵ ساله غرق شده در رودخانه خرسان با تیم نجات و غریق هلال احمر و تجهیزات تخصصی همچنان ادامه دارد.

فلاحی دوست به مردم استان کهگیلویه و بویراحمد بخصوص والدین توصیه کرد: کسانی که به فن شنا آشنا نیستند با توجه به اینکه رودخانه‌های استان وحشی هستند و بعضاً از نیم تا ۱۶ متر عمق دارند از شنا کردن در رودخانه‌ها خودداری کنند تا شاهد حوادث ناگوار و تلخ و از دست دادن عزیزان خود نباشیم.

وی تاکید کرد: با توجه به شرایط رودخانه‌ها حتی با آشنا بودن به فن شنا، شنا کردن خطرناک است.

 

منبع: رکنا

tags # اخبار حوادث سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • کلاهبرداری یک بیلیون و ۹۰۰ میلیارد ریالی با وعده خرید خودرو
  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار
  • کشف جسد دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار + جزییات ماجرا
  • خدمات رسانی سه کتابخانه سیار در شهرستان‌های هرسین، قصرشیرین و جوانرود
  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو
  • پایان راه سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه
  • برخورد قانونی پلیس کرمانشاه با اندک افراد هنجارشکن حوزه حجاب
  • قاتل ایلامی متواری بعد از پنج ماه دستگیر شد
  • گروگان گیری خونبار در مشهد