Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا آیت‌الله مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان ‌و بلوچستان شامگاه دوشنبه در نشست مشترک با ابوذر مهدی نخعی فرماندار زاهدان ضمن تسلیت ایام شهادت امام علی (ع) و گرامیداشت لیالی قدر اظهارداشت: برگزاری انتخابات، حضور پرشور مردم و تحفظ بر سلامت انتخابات از جمله موارد مهم و قابل توجه است.
وی افزود: باید توجه داشت که حضور افراد معتمد، تاثیرگذار و شناخته‌شده در هیات‌های اجرایی انتخابات برای جلوگیری از ایجاد شائبه موثر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آیت‌الله محامی بیان کرد: ایفای نقش پدری و بی‌طرفی نظام برای همه اقشار و طیف‌های جامعه و لزوم دقت نظر در تایید صلاحیت کاندیداهای دیگر از موارد مهم بوده و باید به گونه‌ای اقناع عمومی صورت گیرد که مردم احساس نکنند رد صلاحیت‌ها سلیقه‌ای بوده است.

نماینده ولی فقیه در سیستان ‌و بلوچستان تصریح کرد: ممکن است در مواردی کاندیداهای رد صلاحیت‌شده اعتراضاتی داشته باشند که می‌توان تاحدودی برای آن‌ها دلایل رد صلاحیت را ارائه کرد.
وی جلوگیری از ایجاد خلاء در رسیدگی به مشکلات مردم در دوران انتخابات و جابجایی دولت را خواستار شد.
همچین ابوذر مهدی نخعی فرماندار زاهدان در این نشست گفت: در مجموع ۳۱۵ نفر برای شورای اسلامی شهر زاهدان ثبت نام کرده بودند که از این تعداد صلاحیت ۲۷۴ نفر تایید شده است.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ سیستان و بلوچستان زاهدان امام جمعه زاهدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ سیستان و بلوچستان زاهدان انتخابات ۱۴۰۰ سیستان و بلوچستان زاهدان امام جمعه زاهدان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۵۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواشناسی سیستان و بلوچستان همزمان ۲ هشدار زرد صادر کرد

علی ملاشاهی  رییس اداره پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا سیستان و بلوچستان با اشاره به صدور ۲ اطلاعیه هشدار سطح زرد این اداره کل، از وزش باد شدید و افزایش ارتفاع موج بر روی دریای عمان و رگبار پراکنده بهاری در سطح استان خبر داد.

وی اظهار کرد: از بعدازظهر پنجشنبه تا شب جمعه (سیزده تا چهاردهم اردیبهشت) برای همه مناطق سیستان و بلوچستان بویژه زاهدان، تفتان، خاش، میرجاوه، دلگان رخداد رگبار پراکنده بهاری گاهی رعدو برق، بارش تگرگ و تند باد موقتی پیش‌بینی می‌شود.

وی عنوان کرد: از پیش از ظهر پنجشنبه تا شب جمعه (۱۳ تا ۱۴ اردیبهشت) برای شهرستان زاهدان، مناطق مرکزی و جنوبی و سواحل وزش باد شدید به همراه کاهش دید رخ خواهد داد.

رییس اداره پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سیستان و بلوچستان ادامه داد: از صبح پنجشنبه تا شب جمعه (۱۳ تا ۱۴ اردیبهشت) برای مناطق ساحلی و دور از ساحل استان در دریای عمان وزش باد تا حدود ۳۰ نات و افزایش ارتفاع موج تا حدود ۲متر پیش بینی می‌شود. در این مدت احتمال رگبار پراکنده روی دریا و برخی نقاط ساحلی نیز وجود دارد.

وی به شهروندان توصیه کرد: از فعالیت‌های کوهنوردی پرهیز و از اسکان و تردد در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی در زمان بارندگی خودداری کنند، از محصولات کشاورزی محافظت شود.

ملاشاهی عنوان کرد: دامداران از چرای دام در مناطق مرتفع خودداری و برای کاهش خسارات احتمالی تمهیدات لازم در نظر گرفته شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • هواشناسی سیستان و بلوچستان همزمان ۲ هشدار زرد صادر کرد
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی و دستگیری دو متهم در زاهدان
  • هشدار هواشناسی سطح زرد جوی برای سیستان و بلوچستان
  • صدور دو هشدار زرد جوی و دریایی در سیستان و بلوچستان
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی در زاهدان
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • اجرای نمادین مناسک حج تمتع در سیستان و بلوچستان
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره دیوار کشی در استان سیستان و بلوچستان