Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-30@22:09:13 GMT

خط و نشان هافبک پرسپولیس برای استقلالی‌ها

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۹۵۳۵۹

خط و نشان هافبک پرسپولیس برای استقلالی‌ها

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

احسان پهلوان در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، درباره عملکرد تیم در لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت:

طبیعی است که در هند شرایط سختی را تجربه کردیم. هر سه روز، یک مسابقه در آن شرایط جوی، واقعا طاقت‌فرسا بود. حریفان خوبی هم داشتیم ولی ما آماده‌تر بودیم و با انجام بهترین بازی‌ها به عنوان تیم اول بالا آمدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدا را شکر که با تلاش بچه‌ها به این خواسته رسیدیم.

احسان پهلوان درباره طرح بعضی مسایل درباره آسان‌تر بودن گروه پرسپولیس نسبت به بعضی گروه‌ها خاطرنشان کرد:

در لیگ قهرمانان بهترین‌های کشورها به مسابقات می‌آیند. همه دیدیم در همین گروه گوا چقدر خوب و جسورانه بازی کرد و فکر نمی‌کنم تیم‌های برتر امارات و قطر، حریفان آسانی باشند. از سوی دیگر، آنها که حرف از سادگی گروه‌مان می‌زنند، باید می‌آمدند در آن شرایط جوی بازی می‌کردند تا متوجه می‌شدند که چه مسابقه‌های سختی بود. البته این حرف‌ها اهمیت ندارد. مهم این بود که بتوانیم به عنوان سرگروه صعود کنیم و هواداران هم خوشحال شوند که به اهداف خود رسیدیم.

وی درباره باز شدن پایش به گلزنی هم ادامه داد:

خدا را شکر که این طلسم شکست ولی واقعا مهم این بود که به خواسته‌های خودمان یعنی صعود بی‌قید و شرط برسیم. تا وقتی تیم موفق نباشد، شما نمی‌توانید احساس موفقیت کنید. هر قدر هم که گل زده باشید. ما به دنبال بازی‌های خوب و پیروزی‌های قدرتمندانه بودیم.

احسان پهلوان هافبک سرخپوشان درباره این که آیا برای گلزنی تحت فشار بود یا نه، تصریح کرد:

تمرکز من روی اجرای درست برنامه‌ها بود. فکر من این بود که بازی خوب انجام بدهم. وقتی بازی خوب ارائه کنی گلزنی هم در ادامه‌اش می‌آید. بالاخره همیشه که بدشانسی نیست ولی در پایان همه اینها اگر تیم به خواسته کلی که همه انتظارش را دارند برسد، شما می‌توانید احساس خوشحالی و رضایت داشته باشید.

وی درباره رویارویی با استقلال تاجیکستان هم اضافه کرد:

استقلال تاجیکستان جزم تیم‌های خوب این دوره بود. تیمی که به الهلال چهار گل بزند، حتما سطح بالایی دارد. بازی هم در شهر دوشنبه تاجیکستان خواهد بود. آنها قدرتمند هستند ولی ما هم پرسپولیس هستیم و باید بهترین نتیجه را کسب کنیم.

احسان پهلوان درباره شرایط تیم برای بازی با سپاهان گفت:

در آن جا، فشردگی بازی‌ها، استرس کرونا، شرایط جوی و مسایل دیگر، فشار زیادی به بچه‌ها وارد کرد. کمتر از یک هفته دیگر با سپاهان بازی داریم و الان که بعد از ۲۰ روز به کشور خودمان برگشته‌ایم چند روزی را در قرنطینه گذراندیم. قطعا این شرایط برای بازی با سپاهان روی شرایط بدنی، فنی و روحی ما تاثیر می‌گذارد ولی با امیدواری زیادی وارد دیدار با سپاهان می‌شویم و برای کسب پیروزی می‌جنگیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس احسان پهلوان پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا احسان پهلوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۵۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مک‌تامینی: مصدومیتم جدی نیست

هافبک هلندی شیاطین سرخ خبر داد مصدومیتش جدی نیست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اسکات مک‌تامینی نگرانی‌ها هواداران منچستریونایتد مبنی بر احتمال جدی بودن مصدومیت زانویش که در جریان تساوی یک - شیاطین سرخ مقابل برنلی در چارچوب هفته سی‌وپنجم لیگ برتر به آن دچار شد را برطرف کرد. این هافبک اسکاتلندی پس از مصدومیتی که در بازی با برنلی به آن دچار شد، به شدت ناراحت به نظر می‌رسید و این نگرانی را به وجود آورد که ممکن است بازی‌های پیش روی منچستریونایتد را از دست بدهد، از جمله بازی با منچسترسیتی در فینال جام حذفی انگلیس.

اریک تن‌هاخ سرمربی منچستریونایتد پیش از این خبر داده بود که مک‌تامینی بعید است که به بازی دوشنبه هفته آینده این تیم با کریستال‌پالاس در هفته سی‌وششم لیگ برتر انگلیس برسد.  این هافبک 27 ساله پیش از این در تاریخ 4 آوریل (16 فروردین) در بازی مقابل چلسی در ورزشگاه استمفوردبریج دچار مصدومیت شده بود اما در ادامه به شرایط بازی رسید و در بازی مقابل کاونتری در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی انگلیس موفق به گلزنی شد.

مک‌تامینی 27 ساله با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: - در صحنه‌ مصدومیت - لغزیدم و به طرز بدی روی زانویم افتادم، مانند بازی با چلسی. چیز چندان جدی‌ای نیست و فقط هایپراکستنشن (عقب‌زدگی زانو) است اما بابت این موضوع عصبانی و ناراحت بودم، چون فکر می‌کردم مصدومیتم جدی است. امیدوارم خیلی زود به زمین بازگردم و تا جایی که می‌توانم به تیم کمک کنم.

ترکیب منچستریونایتد متحول می‌شود/ 3 بازیکن فروشی نیستند

منچستریونایتد که در حال حاضر با 54 امتیاز در رده ششم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس جای دارد، چهار بازی دیگر در لیگ برتر انگلیس در پیش دارد و در تاریخ 25 مِی (5 خرداد) هم باید در فینال جام حذفی انگلیس به مصاف منچسترسیتی برود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان
  • نقطه ضعف استقلالی‌ها، فن اصلی تراکتور
  • مک‌تامینی: مصدومیتم جدی نیست
  • در تبریز استقلال نشان می‌دهد کت تن کیست | هر وقت کم آوردیم به سمت چپ سینه‌مان نگاه می‌کنیم
  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست؛ نورافکن؟ باید خودش را در زمین نشان دهد
  • خط و نشان تند و تیز ستاره سپاهان علیه پرسپولیس با یک تصویر ترسناک!
  • خط و نشان بازیکن سپاهان علیه پرسپولیس + عکس
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست