Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، اسکیت اولین فدراسیونی بود که پروسه انتخاباتی آن در سال جاری توسط وزارت ورزش و با نام نویسی از کاندیداهای ریاست آغاز شد.

بر این اساس در فاصله زمانی ۲۸ فروردین ماه تا ۸ اردیبهشت ماه که به عنوان مهلت ۱۰ روزه نام نویسی از کاندیداها تعیین شده بود، ۵ نفر با ارائه مدارک لازم نسبت به ثبت نام خود برای حضور در انتخابات اقدام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهمن محمد رضایی که ریاستش در فدراسیون اسکیت ۱۱ تیرماه به پایان می رسد همراه با محمد هنرجو نایب رئیس این فدراسیون و علیرضا نصیری دبیر پیشین به علاوه حسن یاری نیا و محمدرضا جعفری نفراتی هستند که متقاضی ریاست چهار سال آینده اسکیت شده اند.

پرونده مدیریتی این کاندیدا روز چهارشنبه در کمیسیون تطبیق وزارت ورزش بررسی می شود تا در صورت تایید این کمیسیون، به منظور تایید صلاحیت نهایی در اختیار نهادهای ذی صلاح قرار بگیرد.

سیروس احمدی مدیرکل منابع انسانی، زهرا موسوی مدیرکل هماهنگی امور بانوان، علی رغبتی مدیرکل دفتر نظارت و برنامه ریزی فدراسیون ها (خبره ورزشی به انتخاب رئیس مجمع)، علیرضا خسروی مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون ها، مدیرکل حراست، مهدی مستجاب الدعوه معاون امور مجامع فدراسیون ها و دبیر مجمع فدراسیون مربوطه از افراد حاضر در کمیسیون تطبیق هستند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فدراسیون اسکیت کمیسیون تطبیق وزارت ورزش بررسی صلاحیت فدراسیون اسکیت کمیسیون تطبیق وزارت ورزش مجمع انتخاباتی فدراسیون های ورزشی وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۵۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مجدد انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیو، دو و میدانی، با توجه به اعتراض یکی از ورزشکاران نسبت به چند نکته آئین نامه‌ای انتخابات مجدد کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی با حضور حسین مطیعی سرپرست فدراسیون و حمایت وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

بر همین اساس، پس از حضور اعضا و انجام رأی گیری در نهایت نتایج ذیل به دست آمد؛

حسین رسولی (رئیس کمیسیون ورزشکاران)

۱- مهدی پیرجهان (نماینده حاضر در مجمع)
۲- حسین رسولی (نماینده حاضر در مجمع)
۳- سبحان احمدی (نماینده حاضر در مجمع)
۴- تکتم دستاربندان (نماینده حاضر در مجمع)
۵- مریم کاظمی (نماینده حاضر در مجمع)
۶- حمیده اسماعیل نژاد (نماینده حاضر در مجمع)

کد خبر 6095005

دیگر خبرها

  • ۱۰ از ۱۸: این بخش از والیبال آسیا در تصرف ایران
  • ۱۸ کرسی آسیای مرکزی به والیبال ایران رسید
  • ۱۸ کرسی آسیای مرکزی به نام والیبال ایران
  • کمیسیون اتحادیه اروپا علیه فیس‌بوک و اینستاگرام اقدام می‌کند
  • چرا در استقلال کودتا به پا شد؟ / دست رد به سینه پرسپولیس!
  • هشدار سیلابی شدن مسیل‌ها و رخداد صاعقه در برخی استان‌ها
  • برگزاری مجدد انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی
  • بررسی بخشنامه های بانک مرکزی در نشست کمیته رعایت قوانین و مقررات
  • ۱۷۶ پروژه عمرانی بزرگ مقیاس در زنجان اجرا شد
  • مشکل کمبود شیرخشک در نشست سازمان بازرسی بررسی شد