Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@23:00:19 GMT

راه‌اندازی اولین کارگاه تولید عرقیات گیاهی در جهرم

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۹۵۵۵۶

راه‌اندازی اولین کارگاه تولید عرقیات گیاهی در جهرم

ایسنا/فارس مسئول صنایع تبدیلی و غذایی مدیریت جهاد کشاورزی جهرم از راه‌اندازی یک کارگاه تولید و بسته بندی مکانیزه عرقیات گیاهی درشهرک صنعتی این شهرستان خبر داد.

مجید رهایی با بیان اینکه برای اولین بار در جهرم کارگاه مکانیزه عرقیات گیری به مساحت ۲۲۰۰ متر مربع راه‌اندازی شده، عنوان کرد: ظرفیت تولید این مجموعه ۵۵۰ تن در سال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا به نقل از جهادکشاورزی فارس او افزود: این کارگاه با سرمایه اولیه ۲۵ میلیارد ریال شروع به کار کرده که یازده میلیارد ریال تسهیلات ساخت دریافت کرده و عرقیاتی مانند گلاب، نعنا، آویشن، بهار نارنج، چهل گیاه و... به بازار ارائه می‌کند.

رهایی از جذب ۷۰۰ تن ماده خام در این کارگاه خبر داد و گفت: این کارگاه با استفاده از دستگاه‌های مکانیزه، سرعت جذب ماده خام در صنایع کشاورزی را به حداقل رسانده و باعث کاهش ضایعات در بخش کشاورزی شده است.

او همچنین از اشتغال فصلی و دائم برای ۳۰ نفر در این کارگاه تولیدی اطلاع داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها جهرم عرقیات گیاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۵۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی برداشت ۲۰۰۰ تن سیب زمینی در ایرانشهر

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ایرانشهر گفت: برداشت محصول سیب زمینی ۵۰ هکتار زمین‌های کشاورزی این شهرستان آغاز شده است.

مجید فیاضی در گفت وگو با ایسنا، افزود: متوسط برداشت سیب زمینی در هر هکتار از زمین‌های کشاورزی ایرانشهر ۴۰تن است که پیش بینی می‌شود از سطح زیر کشت بیش از ۲ هزار تن محصول برداشت شود.

وی گفت: سانته و آریندا ارقام سیب زمینی کشت شده در اراضی کشاورزی شهرستان ایرانشهر است.

مدیر جهاد کشاورزی ایرانشهر تصریح کرد: کاشت سیب زمینی در ایرانشهر در دیماه آغاز و کار برداشت این محصول نیز اردیبهشت انجام می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشاورزان خوزستانی گندم را به مراکز سرپوشیده تحویل دهند
  • برداشت کلزا از مناطق گرمسیری برای اولین بار
  • ۴۷ هزار هکتار شالیزار‌ در مازندران مکانیزه کشت شد
  • پیش بینی برداشت ۲۰۰۰ تن سیب زمینی در ایرانشهر
  • راه‌اندازی ۱۶ هزار تخت بیمارستاتی در دولت سیزدهم
  • مرکز البرزپژوهی در کرج راه اندازی می شود
  • انتقال گندم از مراکز روباز به مراکز استاندارد در خوزستان
  • تلاش برای شکستن خواب بذر خاویار گیاهی در خراسان شمالی
  • ۳۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان کاشمر سند دار شد 
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه‌اندازی است