Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: نگرانیم همانند برجام، برخی اجازه ندهند تا مذاکره‌کنندگان سیاست‌های نظام را در مذاکرات اجرا کنند، البته به طور حتم توافق وین باید به تصویب مجلس برسد و برای ما قول بایدن و یا هر فرد دیگری در مذاکرات فایده‌ای ندارد. حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با میزان، با بیان اینکه باید رفع کامل همه تحریم‌های اولیه در مذاکرات وین مدنظر قرار گیرد، گفت: همه تحریم‌های دوره ترامپ، تحریم‌های دوره اوباما، تحریم‌های حقوق بشری و هسته‌ای باید در جریان مذاکرات وین برداشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه پس از برداشتن تحریم‌ها علیه ایران باید راستی‌آزمایی مدنظر قرار گیرد، اظهار داشت: چانه‌زنی برای برداشتن برخی از تحریم‌ها در وین به هیچ وجه پذیرفتنی نیست و تیم مذاکره‌کننده باید دقت لازم را در این مذاکرات داشته باشند.

این نماینده مجلس تصریح کرد: در همین مذاکرات باید مشخص شود که آیا تیم مذاکره‌کننده ما و در رأس آن آقای ظریف تابع سیاست‌های نظام هستند و یا خیر؟

وی تاکید کرد: ما نگرانیم همانند برجام، برخی اجازه ندهند تا مذاکره‌کنندگان سیاست‌های نظام را در مذاکرات اجرا کنند، البته به طور حتم توافق وین باید به تصویب مجلس برسد و برای ما قول بایدن و یا هر فرد دیگری در مذاکرات فایده‌ای ندارد.

 این نماینده مجلس اظهار داشت: قطعا مجلس بر این نکته تاکید خواهد کرد که توافق صورت گرفته در وین باید تضمین کننده تمامی جوانب سیاست‌های اعلامی نظام باشد.   بیشتر بخوانید: سخنگوی وزارت خارجه: ارتباط دادن مذاکره وین به انتخابات ۱۴۰۰ مسیر انحرافی است

انتهای پیام/

برچسب ها: مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۵۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی

رئیس جدید فدراسیون دوومیدانی به احتمال فراوان در دهه سوم خرداد ماه سال جاری معرفی خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، نشست هیئت رئیسه فدراسیون دوومیدانی روز گذشته (پنجشنبه) در حالی برگزار شد که مهم‌ترین مصوبه آن، صدور مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی بود که مورد توافق میان اعضا قرار گرفت.

برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی

پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی در این باره به خبرگزاری تسنیم گفت: در مشخص شدن زمان مجمع، باید برای قوانین و قواعد را رعایت کنیم. یکی از این قواعد، برگزاری مجمع انتخاباتی 45 روز بعد از نشست هیئت رئیسه و مورد دوم برگزاری آن 75 روز بعد از انتخابات کمیسیون‌ها است. با توجه به همین موضوع، فکر می‌کنیم که انتخابات در نیمه خرداد برگزار شود، اما با توجه به تعطیلی 14 و 15 خرداد، به نظر می‌رسد که هفته سوم ماه آینده، زمان مناسبی برای برگزاری مجمع انتخاباتی باشد.

وی ادامه داد: تاریخ دقیقی در نشست هیئت رئیسه مشخص نشد، اما با هماهنگی با وزارت ورزش، قطعاً به زودی زمان انتخابات مشخص و اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • هیئتی از مصر وارد اسرائیل شد
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان افشا شد
  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان
  • قانون مهریه 2 الی 3 سال است که معطل مانده/ نماینده مجلس: منتظر هستیم؛ فعلا دست هیئت رئیسه است
  • بایدن قانون کمک ۹۵ میلیارد دلاری برای ارسال سلاح به اوکراین و اسرائیل را امضا کرد
  • افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری اول خرداد برگزار می‌شود
  • آیا مذاکرات مستقیم میان ایران و آمریکا در جریان است؟