Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی ملکپور روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون ۱۸ اداره و ۹۳ مرکز نیکوکاری در استان آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی خیران و نیکوکاران است، همچنین خیران با کد دستوری #۱۴* برای پرداخت غیرحضوری کمک‌های مردمی در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه  ۳۹ هزار خانوار با جمعیتی بیش از ۹۰ هزار نفر در استان زیرپوشش خدمات این نهاد حمایتی قرار دارند، گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان با فعال شدن ۵۸ آشپزخانه مهدوی در استان ۴۹ هزار پرس غذای گرم با هزینه بیش از ۹۶ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال تهیه و بین جامعه هدف این نهاد، افراد نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملکپور از توزیع ۹ هزار و ۴۱۰ سبد مواد غذایی با هزینه بیش از ۱۵ میلیارد و ۷۹۰ میلیون ریال بین نیازمندان و جامعه هدف کمیته امداد خبر داد و گفت: در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان نیز پنج میلیون ریال از طرف بنیاد مستضعفان به حساب ایتام زیرپوشش این نهاد واریز شد.

وی اظهار داشت: هم‌اکنون پنج هزار فرزند محسنین و ایتام استان در سامانه اکرام ایتام و فرزندان محسنین کمیته امداد استان ثبت‌نام شدند که از این تعداد ۱۶۰ فرزند فاقد حامی مالی است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری گفت: نیکوکاران علاقه‌مند به مشارکت در "طرح محسنین" و "اکرام ایتام" با مراجعه به سایت mohsenin.ir  وemdad.ir/ekram  یا ادارات کمیته امداد در سطح استان در این طرح ثبت‌نام و با پرداخت ماهیانه مبالغ مورد نظر حامی این افراد شوند.

به گزارش ایرنا، حدود ۱۰ درصد جمعیت استان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار دارند.

برچسب‌ها چهارمحال وبختیاری کمیته امداد امام خمینی ماه رمضان کمک های مردمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: چهارمحال وبختیاری کمیته امداد امام خمینی ماه رمضان چهارمحال وبختیاری کمیته امداد امام خمینی ماه رمضان کمک های مردمی اخبار کنکور کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۵۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل هواشناسی استان گفت: دمای شهرکرد امروز ۵ درجه بالای صفر ثبت شد.
چراغپور افزود: آسمان استان تا اوایل هفته کمی تا قسمی ابری همراه با وزش باد پیش بینی شده است.

دیگر خبرها

  • اهدای عضو به ۳ بیمار نیازمند در چهارمحال و بختیاری
  • پرداخت سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال مستمری و کمک معیشت به مددجویان ایلامی
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • کمک بیش از ۱۰ میلیارد تومانی حامیان به ایتام و فرزندان محسنین
  • دومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد بهره برداری شد
  • افتتاح زائرسرای ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • تجلیل از خیران همراه کمیته امداد در فارس
  • تخصیص یک میلیارد ریال اعتبار برای ساخت آسمان نمای دیجیتال
  • یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی برای واحد تولیدی متخلف