Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-08@13:42:25 GMT

زمانی برای شنیدن سکوت‌ها / انتشار خبر تعطیلات سه شنبه

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۹۵۷۴۲

زمانی برای شنیدن سکوت‌ها / انتشار خبر تعطیلات سه شنبه

دیگر عناوین مهم شماره جدید «خبرجنوب تعطیلات» که سه شنبه منتشر می‌شود، عبارتند از: آرزوهای ستاره آلمانی، پارتیزان «تیتو»، آقای عیالوار،  قدرت تشخیص بی‌نظیر فیل، حماسه کاپیتان و پیرمرد،اسلحه، دریا (14 برش از زندگی «ارنست همینگوی» نویسنده‌ بی‌همتا).

■ ■ ■

لازم به یادآوری است که اولین شماره «خبرجنوب تعطیلات»، جمعه سوم مرداد 1399 با رویکردی خواندنی و ارائه مطالب در زمینه‌های تاریخی، علمی، دانستنی، ورزشی، موسیقی، سرگرمی و سینمایی منتشر شد تا از آن پس، روزنامه «خبرجنوب» در اقدامی منحصر به فرد و به پاس همراهی مخاطبان پرشمار خود طی42 سال گذشته در تمامی روزهای جمعه و تعطیلات رسمی نیز در کنار علاقه‌مندانش باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

23

کد خبر 1510709

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: روزنامه چاپی تعطیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۵۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۸۴۹ هزار تردد در مازندران در تعطیلات اردیبهشت

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران با اشاره به ثبت ۸۴۹ هزار تردد در جاده‌های مازندران گفت: این میزان تردد رشد ۴۰ درصدی در مقایسه با هفته گذشته داشت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، حسن جهانیان با اشاره به سفرهای انجام شده در تعطیلات اردیبهشت گفت: طبق آمار سامانه 112 تردد شمار در محور‌های استان مازندران در تعطیلات اردیبهشت امسال تردد انواع وسایل نقلیه در محور‌های مواصلاتی استان 40 درصد نسبت به مدت مشابه هفته گذشته افزایش داشت.

وی افزود: سامانه‌های ترددشمار بیش از 849 هزار تردد را ثبت کرده‌اند.

وی افزود:  تردد در محور سوادکوه به بیش از 165 هزار تردد رسیده و سامانه در محور هراز بیش از 163 هزار تردد را ثبت کرده است.

جهانیان ادامه داد: در محور کندوان هم بیش از 151 هزار تردد به ثبت رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: در تعطیلات دو روز پیش محور ساری تا محمود آباد پر تردد‌ترین محور‌های استان مازندران بود.

وی به پرترددترین ساعات روز هم اشاره داشت و بیان کرد: در ساعات 18 الی 19 روز جمعه 12 اردیبهشت بیشترین تردد ثبت شده که در ساعت مذکور بیش از 146 هزار تردد وسایل نقلیه به ثبت رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ابتکار عمل گمرک و ارتقا وضعیت دولت در شاخص شفافیت
  • انتشار اطلاعیه شماره 2 ستاد انتخابات کشور / زمان دقیق پایان تبلیغات انتخاباتی اعلام شد
  • سرسام آماری؛ چرا داده‌های نرخ تورم بانک مرکزی شفاف نیست؟
  • چرا داده‌های نرخ تورم بانک مرکزی شفاف نیست؟
  • تغییر تعطیلی آخر هفته از پنج‌شنبه به شنبه و تاثیر آن در آموزش
  • انتشار تصاویری از تانک‌ اسرائیلی در خیابان‌های رفح
  • شادی مردم رفح از شنیدن خبر توافق حماس برای آتش‌بس | فیلم
  • شادی مردم رفح از شنیدن خبر توافق حماس برای آتش‌بس
  • ثبت ۸۴۹ هزار تردد در مازندران در تعطیلات اردیبهشت
  • کنسرت‌های اردیبهشتی کدامند؟