Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

باشگاه استقلال و فرهاد مجیدی خیلی راحت با این جدایی موافقت کردند به این خاطر که رابطه فرهاد مجیدی و فراز کمالوند دوستانه است و نمی‌توانست مانع از حضور او در راس کادر فنی یک تیم لیگ برتری شود.

نکته جالب بعد از جدایی فراز کمالوند تصمیم فرهاد مجیدی است. در این رابطه گفته می‌شود مجیدی چند گزینه خارجی را مورد نظر قرار داده و قرار است با مدیران باشگاه درباره حضور آنها در تهران صحبت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در صورتی که بتواند رضایت مدیران استقلال را برای جذب دستیار خارجی جلب کند، با یکی از گزینه‌های مد نظرش به توافق می‌رسد تا این مربی نیز به تهران بیاید. به نظر می‌رسد مربی اسپانیایی که مجیدی در دوران حضورش در تیم امید هم علاقه زیادی به حضور او در ایران داشت اما مدیران فدراسیون فوتبال زیر بار نرفتند، یکی از گزینه‌های اصلی سرمربی استقلال است.

اما مشکل اصلی در این بین قانون منع حضور خارجی‌ها در لیگ برتر است. قانونی که در ابتدای فصل مانع از حضور استراماچونی در تیم استقلال شد. اگرچه صحبت‌هایی مبنی بر لغو قانون منع حضور خارجی‌ها در تیم‌های لیگ برتری وجود دارد اما قانون جدید هنوز مصوب و ابلاغ نشده است و بر این اساس فرهاد مجیدی در این برهه از زمان نمی‌تواند دستیار خارجی به ترکیب کادر فنی تیمش اضافه کند.

احمد مددی در این باره صحبت‌هایی ابتدایی نیز با فدراسیون فوتبال داشت اما تاکید فدراسیون فوتبال این است ممکن است برای فصل آینده این قانون دستخوش تغییر شود اما در حال حاضر استقلال نمی‌تواند مربی خارجی به خدمت بگیرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال فرهاد مجیدی فراز کمالوند لیگ برتر استقلال فراز کمالوند فرهاد مجیدی لیگ برتر فدراسیون فوتبال فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۶۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر زمان حضور ویسی در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال

بعد از مذاکره باشگاه فولاد خوزستان با فدراسیون فوتبال، زمان حضور ویسی در کمیته انضباطی تغییر کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، عبدالله ویسی به دلیل اظهارات خود بعد از بازی آلومینیوم اراک- فولاد خوزستان، به کمیته انضباطی فراخوانده شد. فدراسیون فوتبال این خبر را در ساعت پایانی روز 12 اردیبهشت 1403 اعلام کرد. این در حالی است که او همان شب به همراه تیم خوزستانی از اراک به خوزستان بازگشت.  روزهای بعد از این با تعطیلات و ایام آخر هفته همزمان شد. ضمن اینکه شاگردان ویسی در روز هفدهم اردیبهشت ماه سال جاری در چارچوب دیداری از هفته بیست و ششم لیگ باید مقابل تراکتور بگیرند.

ویسی به کمیته انضباطی فراخوانده شد

با توجه به حساسیت مسابقه و جایگاه نماینده خوزستان در جدول مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور همچنین دوری مسیر، باشگاه فولاد با فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی مذاکراتی انجام داد. بعد از انجام این مذکرات مقرر شد که ویسی بعد از بازی حساس هفته بیست و ششم لیگ با تعیین تاریخ جدید رسیدگی توسط کمیته انضباطی به این مرجع قضایی فوتبال رسیدگی کند.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ویسی را به علت نقض ماده 71 مقررات انضباطی فراخوانده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چرتکه ۲میلیاردی فدراسیون برای مصاحبه یک مربی!
  • نکونام: نگرانیم ولی به داوران اعتماد می‌کنیم
  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)
  • یک بازیکن همچنان محبوب سکوهای آبی (عکس)
  • حضور میرشاد ماجدی در جلسه ای اف سی
  • مجیدی: ورزشکاران حرفه‌ای اسکیت نیاز به حمایت بیشتری دارند
  • احتمال بازنگری قانون ممنوعیت مسابقات ملی در خارج از کشور
  • تغییر زمان حضور ویسی در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • چرا در استقلال کودتا به پا شد؟ / دست رد به سینه پرسپولیس!
  • باشگاه پیشنهاد سرمربی را پذیرفت/ تمرین استقلال با حضور هواداران