Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – سایت adnkronos گفت و گویی با سرمربی سابق اینتر در خصوص قهرمانی این تیم در ایتالیا انجام داده است.

آندره‌آ استراماچونی در ابتدای صحبت های خود درباره قهرمانی اینتر، تیمی که قبلا هدایت آن را بر عهده داشت گفت:‌ این قهرمانی به خاطر همکاری خوب کونته و ماروتا بود. کونته مربی خاصی است که باید به او اعتقاد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینتر با حذف از لیگ قهرمانان لحظات سختی را تجربه کرد و کمترین امتیاز را داشت و از جام حذفی نیز کنار رفت. با این حال جوزپه ماروتا از سرمربی خود حمایت کرد. این کار یک مدیر خوب است. سال آینده بزرگترین چالش داشتن عملکرد متفاوت در اروپا خواهد بود که مهم است زیرا در لیگ قهرمانان شرایط برای اینتر خوب نبوده است. باید بازیکنان خوبی جذب شوند. مثلا یک بازیکن مثل کانته و رقابت را در تیم افزایش داد.

او در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: امسال تیمی که خیلی اینتر را برای قهرمانی اذیت کرد آتالانتا بود، هر چند میلان نیز خیلی به اینتر نزدیک بود. مهمترین اتفاق برای قهرمانی اینتر، برتری در داربی میلان و در ادامه برتری برابر آتالانتا بود که تیم کونته را برای قهرمانی متمایز کرد.

استراماچونی درباره شکست ۶ بر ۲ رم برابر یونایتد در لیگ اروپا نیز گفت: این شکست خیلی عجیب بود. البته رم با مصدومیت های زیادی روبه‌رو است. رم برابر یونایتد تقریبا همه گل‌ها را روی ضدحمله خورد. علاوه بر تاثیری که یک مربی می‌تواند داشته باشد، خود بازیکن نیز باید به یک بلوغ تاکتیکی رسیده باشد و در حملات بهتر عمل کند. رم البته بازی‌های زیادی بوده که در دیدار برگشت جبران کرده است.

سرمربی سابق اینتر در ادامه درباره آینده کاری خود گفت:  مطمئناً مسئله بزرگ این است که آیا باید به تجربه آسیایی خودم ادامه دهم یا خیر. تجربه کار در آسیا که جدا از سایر مسائل بسیار خوب پیش رفت و به من ابعاد و شخصیت آسیایی داد. پیشنهاداتی از تیم‌های آسیایی دارم و در حال بررسی هستم و باید ببینم برای آینده چه چیزی رخ خواهد داد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: آندره آ استراماچونی خبر ویژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۶۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خالکوبی فدریکو دی مارکو به مناسبت بیستمین قهرمانی اینتر در سری آ / عکس

فدریکو دی مارکو همراه با اینتر فاتح سری آ شد و اولین اسکودتوی دوران حرفه ای خود را جشن گرفت. او نفش مهمی در قهرمانی تیم سیمونه اینزاگی داشت و یکی از مهره های موثر اینتر در فتح بیستمین اسکودتوی نراتزوری داشت. دی مارکو این اتفاق مهم را با طرحی زیبا روی ران خود خالکوبی کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • فوری: دو سهمیه آسیایی ایران مشخص شدند
  • خالکوبی فدریکو دی مارکو به مناسبت بیستمین قهرمانی اینتر در سری آ / عکس
  • پارتی پر سروصدایی که سوشیال مدیا را منفجر کرد/ عکس
  • واکنش سرپرست استقلال به برتری برابر ذوب آهن
  • شکست 4-2 اینتر مقابل لاتزیو و از دست رفتن شانس قهرمانی سری آ در هفته آخر (2002/5/5) / فیلم
  • برای فوتبال ما قشنگ نبود سپاهان و تراکتور بالای جدول باشند | بعضی چیزها در شان و شخصیت جواد نکونام و استقلال نیست
  • واکنش رسمی پورتو به حضور طارمی در اینتر
  • واکنش جواد نکونام به جنجال پیرمرد سپاهانی
  • واکنش رسمی پورتو حضور طارمی در اینتر
  • فوتبال از دریچه فان؛ اگر ساسولو همیشه مقابل اینتر بازی می کرد