Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو گفت: با کمال تأسف، ۶ نفر از نیروهای خدوم اداره برق کرمان شب گذشته در حال امدادرسانی مفقود شده بودند، که صبح امروز با تلاش امدادگران هلال احمر، پیکر بی جان این افراد پیدا شد. - اخبار اقتصادی -

میثم جعفرزاده، مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم با اشاره به وقوع سیلاب و تند باد شدید در شب گذشته در راور و گلباف کرمان و به دنبال آن شکستگی تیرهای فشار متوسط برق و خاموشی چند روستا، اظهار داشت: در پی وقوع این حادثه و در حالی که شرایط طوفانی ادامه داشت، نیروهای اداره برق برای وصل برق دو روستایی که 300 مشترک در آنها دچار خاموشی شده بودند، مراجعه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با کمال تأسف، 6 نفر از نیروهای خدوم اداره برق کرمان شب گذشته در حال امدادرسانی مفقود شده بودند، که صبح امروز با تلاش امدادگران هلال احمر، پیکر بی جان این افراد پیدا شد.

جعفرزاده با بیان اینکه "300 مشترکی که در پی طوفان شب گذشته دچار قطعی برق شده بودند در دو روستا هستند"، گفت: راه های ارتباطی این دو روستا قطع شده و در حال تلاش برای برقراری راه های ارتباطی و رفع خاموشی های ایجاد شده هستیم.

به گزارش تسنیم، در اثر طوفان، قطعی برق در روستاهای حرمک و نسک از توابع شهر گلباف در شهرستان کرمان اتفاق افتاده که بارندگی‌های شدید نقطه‌ای، جاری شدن سیلاب و ریزش کوه نیز شرایط دشواری را در منطقه رقم زد. ساعات اولیه بامداد امروز، شکستگی حداقل 20 تیر فشار متوسط و پارگی سیم گزارش شده و تعداد مشترک بی‌برق در منطقه جمعا حدود 300 مشترک روستایی است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شده بودند اداره برق شب گذشته دو روستا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۶۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند

 معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از انجام گشت مشترک بازرسی از واحد‌های صنفی لوازم کشاورزی شهرستان جیرفت و برخورد با واحد‌های صنفی متخلف خبر داد.

محمدعلی توکلی با اعلام این خبر افزود: کشت مشترک بازرسان و‌کارشناسان اداره کل صمت جنوب کرمان به همراه کارشناسان سازمان جهادکشاورزی جنوب کرمان با بازرسی از ۸ واحد صنفی لوازم کشاورزی بعمل آمد که متصدیان ۳ واحد صنفی متخلف به دلیل داشتن تخلفاتی نظیر گران‌فروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور صورت حساب و عدم ارائه فاکتور خرید، ضمن ثبت تخلفات آنان در سامانه تخلفات صنفی و تعزیراتی، متصدیان به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره نوجوان سالم در کرمان
  • میراث فرهنگی اجازه انتقال آب از روستای تاریخی گیسک را نمی‌دهد
  • طوفان عراق، منشأ گرد و غبار امروز خوزستان
  • سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند
  • لزوم بهره‌گیری از ظرفیت روستاها در راستای اشتغالزایی
  • بازگشایی جاده‌های سیلابی ۶ روستا در خراسان رضوی
  • افت شدید فشار آب شهرستان رودبار، امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • لاله زار دومین ایستگاه سرد کشور
  • تلاش راهداران خراسان جنوبی برای برقراری ارتباط ایمن ۳۵۰ روستا
  • بهره برداری از دومین باشگاه کوهنوردی در زرند