Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@10:13:03 GMT

تزریق واکسن به معنای عدم رعایت نکات بهداشتی در کرمانشاه نیست

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۹۶۴۶۰

‍‍‍‍‍‍

دریافت 44 MB

به گزارش خبرنگار مهر، سیاوش وزیری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: خوشبختانه روند واکسیناسیون در استان کرمانشاه آغاز شده اما تزریق واکسن ویروس کرونا به معنای عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی نیست.

وی افزود: افرادی که نسبت به تزریق واکسن اقدام می‌کنند در معرض ابتلای حاد ویروس کرونا قرار نداشته اما تا زمانی که ۷۵ درصد جامعه واکسیناسیون نشوند می‌توانند به عنوان ناقل بیماری ویروس را در بین جامعه منتقل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بیمارستان گلستان کرمانشاه تصریح کرد: عوارض واکسن آسترازنکا در افراد محدود بوده و باید دریافت کنندگان واکسن از مصرف داروهای ضد انعقاد خون و یا ضد عملکرد پلاکت خودداری کنند.

وزیری خاطر نشان کرد: تزریق انواع واکسن به دلیل نبود اطلاعات کافی از عوارض برای افراد زیر ۱۸ سال ممنوع است.

وی بیان کرد: اگر در فرد دریافت کنند واکسن علائم شدید ظاهر شود باید از تزریق دز دوم واکسن به این افراد خودداری شود و گروه‌های خاص باید از مصرف داروهای خاص همزمان با تزریق واکسن پرهیز کنند.

کد خبر 5204110

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه ویروس کرونا واکسن کرونا محدودیت های کرونایی ویروس کرونا شب قدر کرمانشاه آمار کرونا شب های قدر بوشهر شیوع کرونا ماه مبارك رمضان عکس استانها گرگان ماه رمضان ۱۴۰۰ اردبیل واکسن کرونا بارش باران تزریق واکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۶۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌نام سربازان برای دریافت مشوق مهارت‌آموزی

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، به منظور ترویج فرهنگ مهارت آموزی و ایجاد انگیزه و تشویق جوانان به مهارت آموزی، مشوق‌هایی برای سربازانی که قبل از اعزام به خدمت مهارت یاد می‌گیرند در نظر گرفته شده است.

اعطای یک ماه کسری خدمت، تعیین سازمان محل خدمت، تعویق اعزام به مدت حداکثر ۶ ماه، انتخاب استان محل خدمت، بخشش اضافه خدمت سنواتی سربازان، استفاده از یک ماه مرخصی، اعطای یک درجه بالاتر، استفاده از سرباز ماهر به عنوان کمک مربی و مربی در نیروهای مسلح، بکارگیری تخصصی در داخل نیروهای مسلح و اولویت برای استخدام در نیروهای مسلح از جمله مشوق‌های موجود برای سربازان است.

مشمولینی مجاز هستند از مشوق‌ها استفاده کنند که دوره مهارتی گذرانده و گواهی کسب کرده باشند، فارغ تحصیل دیپلم هنرستان و کار و دانش، فارغ تحصیل پزشکی و پیراپزشکی و سایر فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های کشور که یک بسته دوره مهارتی تعریف شده دارند از مشوق‌ها بهره مند می‌شوند.

ثبت‌نام سربازان برای دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی از روز شنبه ۱۵ اردیبشهت ماه آغاز شد و افراد برای ثبت نام می‌توانند به سامانه سخا پلیس مراجعه کنند.

افراد حداقل ۲ ماه قبل از اعزام به خدمت باید نسبت به ثبت نام اقدام کنند لذا شامل افراد حین خدمت نمی‌شود.

از روز شنبه اردیبهشت ۱۴۰۳، اعزامی‌های تیر ماه به بعد می‌توانند ثبت نام کنند.

دیگر خبرها

  • ۶۲ نوزاد غرب خراسان رضوی از سقط نجات یافتند
  • سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد؛ نجات جان ۱۵۴ میلیون نفر با تزریق واکسن در ۵۰ سال گذشته
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • روش ثبت نام وام 100 میلیون تومانی بانک آینده به صورت غیرحضوری
  • اگر واکسن آسترازنکا زده‌اید، بخوانید
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد
  • همایش مشترک رادیو تهران برای پیدا کردن افراد مستعد در کرمانشاه
  • همایش مشترک رادیو تهران برای پیدا کردن  افراد مستعد در کرمانشاه
  • آغاز ثبت‌نام سربازان برای دریافت مشوق مهارت‌آموزی
  • تشکیل کمپین آموزشی و مراقبتی‌های بهداشتی سالمندان در آبادان