Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-03@00:23:31 GMT

اجرای پویش نذر قربانی هم زمان با شهادت حضرت علی (ع)

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۹۶۶۷۸

اجرای پویش نذر قربانی هم زمان با شهادت حضرت علی (ع)

سهیلا بهادری گفت:  به مناسبت سالروز شهادت حضرت علی (ع) رزمایش کمک مومنانه در قالب پویش نذر قربانی برگزار شد.

«سهیلا بهادری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: به مناسبت سالروز شهادت حضرت علی (ع) به همت کانون ام ابیها و موسسه خیریه نسیم مهربانی، رزمایش کمک مومنانه در قالب پویش نذر قربانی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




رابط کانون فرهنگی هنری ام ابیها روستای تل شیراز عنبرآباد افزود: در این پویش ۱۰ راس گوسفند و یک راس گاو ذبح شده و گوشت های قربانی پس از بسته بندی درب منازل نیازمندان تحویل شد.


وی بیان کرد: پویش نذر قربانی با جلب کمک های مومنانه خیرین و مردم به ویژه تعدادی از عشایر منطقه اجرا شد.


بهادری با اشاره به هدف از اجرای این پویش، تاکید کرد: پویش نذر قربانی در تداوم رزمایش کمک مومنانه و در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری در کمک به افراد نیازمند به ویژه خانواده های آسیب دیده از کرونا اجرا شد.


رابط کانون فرهنگی هنری ام ابیها روستای تل شیراز عنبرآباد اظهار کرد: آنچه که برای ما در اجرای پویش نذر قربانی و سایر کمک های مومنانه به نیازمندان مورد توجه قرار دارد، حفظ کرامت انسانی آنها است.


وی یادآور شد: پیش از این نیز در آستانه ماه مبارک رمضان یک راس گاو ذبح شده و گوشت های قربانی در بین خانوارهای نیازمند توزیع شد.


بهادری ابراز کرد: تهیه و توزیع سبدهای معیشتی شامل اقلامی ضروری و مایحتاج خانواده های نیازمند از دیگر برنامه های کانون در تداوم رزمایش کمک مومنانه است که تا پایان ماه مبارک رمضان در یک مرحله اجرا می شود.


رابط کانون فرهنگی هنری ام ابیها روستای تل شیراز عنبرآباد در خاتمه عنوان کرد: سعی ما بر این بوده تا در این ماه مبارک با تاسی از سیره مولای متقیان امیرالمومنین علی (ع) از نیازمندان دستگیری کنیم.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: توزیع گوشت نذری پویش نذر قربانی شهادت حضرت علی ع گوشت قربانی رزمایش کمک مومنانه پویش نذر قربانی ام ابیها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۶۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم | ورود پیکر مطهر دو شهید گمنام به کرمان

پیکر مطهر دو شهید گمنام همزمان با ایام شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام با ورود به فرودگاه بین‌المللی کرمان مورد استقبال مردم قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، مراسم استقبال از پیکر دو شهید گمنام در آستانه سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه‌السلام و با حضور جمعی از مسئولان و مردم در فرودگاه بین‌المللی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی کرمان برگزار شد.

کد خبر 750168

دیگر خبرها

  • وداع با پیکر ۲ شهید گمنام در حرم حضرت معصومه(س)
  • فیلم | ورود پیکر مطهر دو شهید گمنام به کرمان
  • جمع آوری ۹۰ تن پسماند و نخاله ساختمانی در پویش «مسیرسبز- ایران پاک»
  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان در تربت حیدریه
  • جمع آوری ۹۰ تن پسماند و نخاله ساختمانی در پویش مسیر سبز ایران پاک
  • ساماندهی ۹۰ تن نخاله ساختمانی با اجرای یک پویش در استان مرکزی
  • اقدامات دوره ششم مدیریت شهری اراک در راستای توسعه شهری است
  • برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام صادق(ع) در هیات عشاق الحسین
  • رزمایش اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می شود
  • دیدار استاندار قزوین با خانواده شهید معلم، رجبعلی قربانی