Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری هیل، اکثر آمریکایی‌ها شرایط کنونی در مرز‌های جنوبی این کشور و سیر صعودی مهاجران را بحرانی ارزیابی می‌کنند.

بنا به نتایج نظرسنجی جدید «هاروارد سی‌ای پی اس-هریس» ۸۰ درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی عنوان کردند وضعیت فعلی در مرز‌های جنوبی آمریکا یک بحران واقعی است و باید فورا بدان رسیدگی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال ۲۰ درصد نظر متفاوتی داشته و براین باورند که نظام مهاجرتی فعلی آمریکا قادر به مقابله با شرایط فعلی در مرز مکزیک خواهد بود.

شرکت کنندگان در این نظرسنجی درباره نگهداری کودکان خردسال بدون همراه در شرایط انسانی در بازداشتگاه‌های مرزی اختلاف نظر داشتند. ۵۴ درصد معتقدند که با کودکان مهاجر رفتار انسانی می‌شود در حالی که ۴۶ درصد نظری غیر از این را داشتند.

قریب به ۱۷۰ هزار مهاجر در ماه مارس در مرز‌های جنوبی آمریکا دستگیر شدند که بالاترین رقم در ۱۵ سال گذشته است. علاوه بر این، ۲۲ هزار کودک مهاجر بدون همراه در حال حاضر در آمریکا هستند.

این وضعیت گریبان دولت بایدن را گرفته است و بهترین فرصت را در اختیار جمهوری خواهان قرار داده تا دولت را هدف انتقاد قرار دهند. رئیس جمهور آمریکا هفته گذشته در مصاحبه با شبکه ان بی سی نیوز گفت که دولت او "کنترل وضعیت" را به دست گرفته است. کاخ سفید نیز هفته گذشته گفت که تعداد کودکان نگهداری شده در مراکز مرزی ۸۴ درصد نسبت به اوج ماه مارس کاهش یافته است.

علاوه بر این، بایدن، رئیس جمهور سابق آمریکا را مسئول اوضاع در مرز دانسته و گفته که او مشکل را از سلف خود به ارث برده است.

این نظرسنجی با همکاری مرکز مطالعات سیاسی آمریکا در دانشگاه هاروارد و مرکز نظرسنجی هریس و نیز مشارکت هزار و ۸۷۲ نفر از ۲۷ تا ۲۹ آوریل انجام شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بحران مهاجران دولت آمریکا جو بایدن مرز های جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۶۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکثریت صهیونیست‌ها خواستار استعفای نتانیاهو هستند

بر اساس یک نظرسنجی ۵۸ درصد اسرائیلی‌ها خواستار استعفای فوری نتانیاهو شدند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی اقدام به برگزاری یک نظرسنجی کرده که بر اساس نتایج آن، 58 درصد اسرائیلی‌ها خواستار استعفای فوری نتانیاهو شدند.

همچنین 48 درصد نیز گفتند یواو گالانت وزیر جنگ هم باید استعفا کند.

50 درصد شرکت کنندگان در این نظرسنجی خواستار استعفای رئیس ستاد کل ارتش و 56 درصد نیز خواستار استعفای رئیس سرویس‌های امنیت داخلی رژیم صهیونیستی "شاباک" شدند.

نتانیاهو: در زمان حاضر دستیابی به آتش‌بس بعید به‌نظر می‌رسداستانداردهای دوگانه آلمان در قبال پوتین و نتانیاهوزهر چشمی که ایران از نتانیاهو گرفت، بی‌سابقه بود

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اکثر آمریکایی‌ها تیک‌تاک را به عنوان ابزاری برای نفوذ چین می‌بینند
  • بیش از ۲۰۰۰ نفر در تظاهرات دانشگاه‌های آمریکا دستگیر شدند
  • اکثر آمریکایی‌ها تیک‌تاک را ابزار نفوذ چین می‌دانند
  • ان‌بی‌سی: دولت آمریکا با آتش‌بس غزه در پی مهار اعتراض‌های دانشجویی است
  • نظرسنجی| پیشتازی اندک بایدن نسبت به ترامپ
  • افزایش 6 درصدی حمایت نسل Z از فلسطین و حماس
  • تجربه اخیر کاهش نرخ ارز در شرایط بحرانی بی‌سابقه بود
  • اکثریت صهیونیست‌ها خواستار استعفای نتانیاهو هستند
  • ۲۵ درصد معادن استان بوشهر در دشتی است
  • فعالان حقوقی آمریکا خواستار قطع کمک‌های نظامی به اسرائیل شدند