Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه بلژیکی گزارش داده که باشگاه آنتورپ به جذب دروازه‌بان بنفیکا علاقه دارد.

قدس آنلاین؛ سایت «فوتبال بلژیک» در گزارشی مفصل از شایعات اخبار نقل و انتقالاتی باشگاه‌های لیگ برتر بلژیک پرده برداشت و در خصوص آنتورپ نیز صحبت کرد.

این رسانه نوشت که باشگاه آنتورپ علاقه دارد تا دروازه‌بان جوان سال بنفیکا را به خدمت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«میله اسویلار» ۲۱ ساله که در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا نامش بر سر زبان‌ها افتاد تا تابستان بعدی با بنفیکا قرارداد دارد.

آنتورپ در این فصل با تغییرات زیادی در پست دروازه روبه‌رو شد. از ابتدا ژین بوتز در ترکیب آنتورپ بازی کرد و پس از آن نوبت به درخشش فوق العاده بیرانوند رسید. با مصدومیت دروازه‌بان ایرانی در مسابقات لیگ اروپا،  «اورتوین دی ولف» سنگربان اصلی آنتورپ شد و همچنان هم در ترکیب این تیم است. البته در بازی اخیر آنتورپ مقابل خنک که با شکست ۳ بر ۲ این تیم به اتمام رسید، بوتز در ترکیب اصلی بازی کرد و بیرانوند نیمکت نشین بود.

باید دید آنتورپ با اندیشه خرید اسویلار چه تصمیمی در خصوص دروازه‌بان های خود دارد. به جزو بیرانوند، بوتز و دی ولف، داوور ماتیاس از کشور کرواسی نیز دیگر دروازه‌بان تیم بوده که هنوز فرصت بازی کردن بدست نیاورده است.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: علیرضا بیرانوند آنتورپ بلژیک بنفیکا دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۶۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره گل لورکوزن برای جاودانگی

قهرمان زودهنگام این فصل بوندس‌لیگا تیم ششم جدول را در هم کوبید تا رکورد افسانه‌ای بنفیکا را تکرار کند.

به گزارش تابناک ورزشی، در دیدار ماقبل پایانی هفته سی‌و‌دوم بوندس‌لیگای آلمان، امشب (یکشنبه) از ساعت 19 به وقت تهران، تیم فوتبال بایرلورکوزن قهرمان زودهنگام مسابقات میزبانش اینتراخت فرانکفورت را با نتیجه 5 بر یک شکست داد تا روند شکست‌ناپذیری خود در فصل جاری را ادامه دهد.

گرانیت ژاکا (12)، پاتریک شیک (44)، اسکیل پالاسیوس (58 - پنالتی)، جرمی فریمپونگ (77) و ویکتور بونیفاسه (89 - پنالتی) برای لورکوزن گلزنی کردند و اوگو اکیتیکه در دقیقه 32 تنها گل اینتراخت را به ثمر رساند.

با این نتیجه، شاگردان آلونسو، تنها دو هفته دیگر با ثبت رکورد یک فصل بدون شکست در بوندس‌لیگا فاصله دارند.

ژابی آلونسو امشب برابری با رکورد ۵۹ ساله بنفیکا را جشن گرفت و به سمت جاودانگی در تاریخ فوتبال رفت. با پیروزی برابر فرانکفورت، لورکوزن به آمار ۴۸ بازی بدون شکست‌ رسید و با رکورد بنفیکا در فاصله سال‌های ۱۹۶۳ تا ۱۹۶۵ به عنوان شکست‌ناپذیرترین تیم تاریخ اروپا برابر شد!

 لورکوزن در این فصل از ۴۸ بازی، ۴۰ برد و ۸ تساوی با ۱۳۴ گل زده ثبت کرده است.

در تاریخ لیگ های معتبر اروپایی (حداقل ۱۰ لیگ معتبر) ففط بنفیکا از نظر شکست نخوردن در بازی‌های متوالی با باشگاه لورکوزن برابری می‌کند. بنفیکا بین سال های ۱۹۶۳ تا ۱۹۶۵ در ۴۸ بازی متوالی در همه رقابت‌ها مغلوب نشد.

اینتراخت اما با قبول این شکست خانگی تثبیت سهمیه‌اش در فصل آتی لیگ اروپا را یک هفته دیگر به تعویق انداخت، چرا که فاصله این تیم با فرایبورگ رده هفتمی نسبت به هفته قبل به چهار امتیاز کاهش یافت و این در حالی است که دو هفته دیگر از مسابقات باقی مانده است.

در جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا بایرلورکوزن 84 امتیازی، بایرن مونیخ 69 امتیازی، اشتوتگارت 67 امتیازی، لایپزیگ 63 امتیازی و دورتموند 60 امتیازی تیم‌‌های اول تا پنجم هستند که حضورشان در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا قطعی شده است.

دیگر خبرها

  • جشنواره گل لورکوزن برای جاودانگی
  • پرسپولیس باید مراقب استاد حاشیه باشد | دروازه‌بانی جذب کنید که ندانیم بیرانوند فیکس است
  • چهره مصمم بیرانوند برای ادامه درخشش در لیگ
  • سامان قدوس به دنبال پایان روزهای تلخ
  • خداحافظی بیرانوند با یک عنوان مهم؟ | شماره یک تیم ملی نباید در ۵ بازی باقی‌مانده لیگ گل بخورد وگرنه...
  • حمایت علیرضا بیرانوند از هواداران زن پرسپولیس
  • بیرانوند نباید در پنج بازی گل بخورد؛ رقابت حسینی و پورحمیدی برای کسب دستکش طلایی
  • عکس/شعر کنایه آمیز علیرضا بیرانوند برای هواداران زن پرسپولیس
  • عکس/شعر کنایه آمیز علیرضا بیرانوند برای هوادارن زن پرسپولیس
  • رقابت برای دستکش «طلا» سخت شد/ بیرانوند نباید در ۵ بازی گل بخورد