Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی بابایی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سیل روز گذشته در بخش گلباف ۶ نفر از نیروهای اداره برق را دچار حادثه کرد.
وی با بیان اینکه تلاش ها برای یافتن کارکنان اداره برق گرفتار در سیلاب از روز گذشته آغاز شده بود تصریح کرد: اجساد این افراد صبح امروز بعد از اعزام بالگرد هلال احمر پیدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بابایی با اشاره به اینکه  ۱۲ اردیبهشت سال جاری شاهد بارش باران در بخش شهداد بودیم اظهار داشت: بارش باران موجب وارد امدن خسارت به برخی زیرساخت های این منطقه از جمله آب و برق شد.
وی ادامه داد: بعد از قطع برق و آب و وارد آمدن خسارت به جاده ها، نیروهای ادارات برق، آب و راهداری شهرستان کرمان برای رفع مشکل به منطقه اعزام شدند.
فرماندار کرمان بیان کرد: ساعت پنج عصر روز گذشته نیروهای اداره برق شهرستان کرمان به منظور پیگیری و بررسی چرایی قطعی برق وارد منطقه شدند.
وی با بیان اینکه شرایط جوی منطقه گلباف مساعد بوده اما در بالادست و در سه راهی نیبید به سمت گلباف بارش شدید تگرک رخ می دهد به طوری که منطقه سفیدپوش می شود و بعد از آن بارش باران شدید منجر به آب شدن تگرگ و جاری شدن سیلاب به سمت گلباف می شود. 
بابایی گفت: سیلاب موجب غرق شدن ۶ نفر از نیروهای اداره برق شهرستان کرمان شد.
وی از  اعزام بالگرد و ۷۶ نفر از نیروهای هلال احمر برای یافتن افراد مفقود شده خبر داد و گفت: تیم های امدادی، تیم های موتوری و خودرویی، نیروهای سپاه و بسیج، نیروی انتظامی و بخشداری نیز به منظور یافتن این افراد به منطقه اعزام شدند. 
فرماندار کرمان به اقدامات انجام شده بعد از بازدید استاندار از منطقه طی سال گذشته در بخش های گلباف و شهداد به منظور پیشگیری از وقوع سیل اشاره کرد و گفت: این اقدامات از وارد امدن خسارت به منازل و مناطق مسکونی پیشگیری کرد.
 وی افزود: استاندار کرمان از روستاهای سالارآباد و امیرآباد و تکاب های شهداد و روستای رودخانه این منطقه بندهای خاکی برای جلوگیری از آسیب دیدن از سیلاب، بازدید کرده است.
به گفته فرماندار همچنین روز گذشته در اندهجرد و پشوئیه نیز بارندگی داشتیم که به آب و برق و راه ها خسارت هایی وارد شد.

برچسب‌ها خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان سیل شهداد برق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان سیل خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان سیل شهداد برق اخبار کنکور روز گذشته اداره برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۷۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۸۰۰ نفر به بدنه آموزش و پرورش ابتدایی استان اصفهان وارد می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، وجیهه فاضل در جلسه توجیهی ارزیابان استخدام آموزگاری سال ۱۴۰۳ استان اصفهان، اظهار داشت: در استان اصفهان بیش از ۳۸۰۰ نفر وارد بدنه آموزش و پرورش ابتدایی استان اصفهان خواهد شد که این آمار بی‌سابقه است.

وی ادامه داد: ما قرار است ۳۰ سال آینده کودکان استان اصفهان را رقم بزنیم و باید نگاه و نگرش برای جذب نیروهای توانمند به حوزه آموزش ابتدایی باشد.

فاضل افزود: افرادی باید مورد پذیرش قرار گیرند که بتوانند به نحو مطلوبی به آموزش و پرورش دانش‌آموزان ابتدایی بپردازند و کلیه ویژگی‌های یک معلم نمونه باید در افرادی که برای احراز شغل پذیرش می‌شوند، وجود داشته باشد.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: بهترین افراد برای گزینش نیروهای استخدامی صورت‌گرفته است تا سطح کیفی لازم برای بررسی صلاحیت‌های داوطلبین شغل معلمی محقق شود.

کد خبر 6090308

دیگر خبرها

  • تکمیل بازسازی جاده شهداد - نهبندان زیر ذره بین دادستانی کرمان
  • خسارت ۳.۲ میلیاردی سیل اخیر به تأسیسات پارک ملی هفتادقله
  • جست‌وجو برای یافتن پیکر فرد غرق شده در نازلوچای ادامه دارد
  • طالبان در سیلاب هم آب را به ایران بست | چانه‌زنی بر سر آب به کجا رسید؟
  • ۳۸۰۰ نفر به بدنه آموزش و پرورش ابتدایی استان اصفهان وارد می‌شوند
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • لحظه انتقال جسد جوان غرق شده در میان آب‌های خروشان در ارومیه
  • بیشترین خسارت سیل در خراسان جنوبی به محورهای موصلاتی وارد شد
  • فیلم| غرق شدن دو جوان در رودخانه نازلوچای ارومیه
  • گوگل ۲۰ کارمند دیگر را هم اخراج کرد!