Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد سالاری رئیس شورای مرکزی حزب همبستگی ایران اسلامی و نماینده این حزب در جبهه اصلاحات، در گفت وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص فهرست منتشر شده از اسامی کاندیدا‌های مطرح شده جریان اصلاحات برای انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم  گفت: بر اساس ساز و کاری که در نهاد اجماع ساز جبهه اصلاحات ایران برای کاندیداگزینی در انتخابات ریاست جمهوری مصوب شده بود، هر کدام از احزاب می‌توانستند کاندیدا‌های مورد نظر خود را به نهاد اجماع ساز معرفی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نهایت از بین این اسامی، کسانی که در جلسه نهاد اجماع ساز یک سوم آرا را کسب می‌کنند می‌توانند برنامه خود را برای جبهه اصلاحات تشریح کنند و بعدا از بین کسانی که برنامه خود را ارائه دادند، مجددا رای گیری خواهد شد و کسانی که دو سوم آرا را کسب کنند به مرحله نهایی می‌رسند و کاندیدای نهایی جبهه اصلاحات برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ می‌شوند.

سالاری در خصوص برنامه‌های نهاد اجماع ساز برای رسیدن به کاندیدای نهایی افزود: موضوعاتی در خصوص تایید صلاحیت افراد از سوی شورای نگهبان وجود دارد که ساز و کار مشخصی برای آن فضا پیش بینی شده است.

نماینده حزب همبستگی ایران اسلامی در نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان ادامه داد: گزینه‌های معرفی شده کاندیدای نهایی نیستند و صرفا پیشنهاد اعضای حقیقی و احزاب محسوب می‌شود که این پیشنهاد توسط هیئت رئیسه تجمیع و اعلام شده است.

او در خصوص نامزد نهایی جریان اصلاحات برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ گفت: قاعدتا نامزد نهایی اصلاحات از بین لیست ۱۴ نفره خواهد بود و برای اضافه شدن اسم جدید، ساز و کاری در نظر گرفته نشده است.

سالاری در پایان عنوان کرد: اگر اسم جدیدی به اسامی مورد نظر اضافه شود، نهاد اجماع ساز جلسه برگزار کرده و اسامی جدید را به کاندیدا‌های فعلی اضافه خواهد کرد.

گفتنی است که آذر منصوری سخنگوی جبههٔ اصلاحات ایران دو‌ روز قبل اعلام کرد که فهرست افرادی که توسط حداقل ۱۰ عضو مجمع عمومی جبههٔ اصلاحات ایران برای ارزیابی نامزدی ریاست‌جمهوری‌شان در جبهه اصلاحات ایران به دبیرخانهٔ مجمع پیشنهاد شده‌اند از این قرار است (به ترتیب تعداد پیشنهاددهنده):

۱- محمدجواد ظریف (۳۷ پیشنهاد)

۲- اسحاق جهانگیری (۳۵ پیشنهاد)

۳- مصطفی تاج‌زاده (۳۲ پیشنهاد)

۴- مسعود پزشکیان (۲۵ پیشنهاد)

۵- محمدرضا عارف (۲۱ پیشنهاد)

۶- محسن هاشمی (۲۰ پیشنهاد)

۷- محمد شریعتمداری (۱۹ پیشنهاد)

۸- مصطفی کواکبیان (۱۵ پیشنهاد)

۹- محمد صدر (۱۳ پیشنهاد)

۱۰- محمود صادقی (۱۲ پیشنهاد)

۱۱- شهیندخت مولاوردی (۱۱ پیشنهاد)

۱۲- زهرا شجاعی (۱۱ پیشنهاد)

۱۳- عباس آخوندی (۱۱ پیشنهاد)

۱۴- صادق خرازی (۱۰ پیشنهاد)

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری انتخابات 1400 انتخابات ریاست جمهوری نهاد اجماع ساز اصلاحات ایران جبهه اصلاحات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۷۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبدالکریم حسن در فهرست 19 نفره بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس

عبدالکریم حسن یکی از بهترین مدافعان چپی است که تا به حال در فوتبال ایران و تیم پرسپولیس حضور داشته اند.

به گزارش طرفداری، پرسپولیس در تاریخش مدافعان چپ درجه اولی داشته است که بعضی از آن ها در حد بهترین های ایران بودند. مجتبی محرمی به نقل از بسیاری از کارشناسان، بهترین مدافع چپ فوتبال ایران بود و شماری مثل رضا شاهرودی، مهرداد میناوند و جواد منافی از بهترین های تاریخ فوتبال ایران بودند.

برخی از مدافعان چپ برتر تاریخ پرسپولیس در پست های دیگر هم بازی کرده اند (مثل محمد پنجعلی) و برخی دیگر تنها در دفاع چپ حضور پیدا کردند. در فهرست ذیل نام بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس را با هم مرور می کنیم:

محراب شاهرخی رضا وطنخواه محمد پنجعلی کاظم سیدعلیخانی محمدحسن انصاری فرد مجتبی محرمی رضا شاهرودی جواد منافی مهرداد میناوند علیرضا امامی فر محمد برزگر روبرت ساها پژمان نوری مهرداد پولادی محمد انصاری سعید آقایی وحید امیری علی نعمتی عبدالکریم حسن

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • کرباسچی: مهدی نصیری تعادل ندارد؛ او فقط به درد تبلیغات بی‌بی‌سی می‌خورد
  • پیشنهاد پایداری به شانا برای تکمیل لیست در دور دوم انتخابات
  • مرغ آمریکایی‌ها غاز است!
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • پرواز بودجه نهاد ریاست‌جمهوری در دولت رئیسی؛ افزایش ۸۶ درصدی کجا صرف می‌شود؟
  • افزایش ۸۶ درصدی بودجه در دولت سیزدهم!
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • اصلاح شیوه آبیاری نخیلات آب‌پخش نیازمند اجماع استانی است
  • عبدالکریم حسن در فهرست 19 نفره بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس
  • جبهه پایداری به دنبال تصاحب هیات رئیسه مجلس است