Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-04@23:42:37 GMT

مذاکره پرسپولیس با سه بازیکن بعد از دربی

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۹۷۳۶۵

مذاکره پرسپولیس با سه بازیکن بعد از دربی

خبرورزشی – باشگاه پرسپولیس قصد دارد مذاکره برای حفظ بازیکنان فعلی تیمش را در دستور کار قرار داده و آنها را حفظ کند. نورالهی، امیری و کنعانی زادگان پس از بازی این تیم مقابل استقلال مذاکرات خود با باشگاه پرسپولیس را آغاز خواهند کرد تا در صورت توافق به فعالیت خود ادامه دهند.

از رسانه های قطری خبر می رسد که چند تیم قطری به دنبال ستاره های پرسپولیس هستند و حالا مدیران سرخپوشان دست به کار شدند تا قرارداد این بازیکنان را تمدید کنند تا خیال هواداران راحت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: صعود استقلال و سقوط پرسپولیس در رنکینگ جهانی/ قرمزها دوباره سه رقمی شدند

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس احمد نوراللهی پرسپولیس خبر ویژه محمدحسین کنعانی زادگان وحید امیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۷۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلایلی که مربیان به سمت جوانگرایی نمی‌روند/ همه نتیجه‌گرا شده‌اند

به گزارش خبرنگار مهر، جوان‌گرایی یکی از اصول بازیکن سازی در فوتبال به شمار می‌رود و تیم‌های مطرح اروپایی حساسیت زیادی روی این موضوع دارند و در ترکیب خود خیلی کم از بازیکنان بالای ۳۰ سن استفاده می‌کنند.

تیم ملی فوتبال ایران هم در جام ملت‌های اخیر با افزایش سن بازیکنان مواجه بود به طوری که پس از لبنان ایران با میانگین ۲۹ سال دومین تیم پیر این مسابقات بود. بیشتر کارشناسان فوتبال هم نسبت به دعوت از بازیکنان پا به سن گذاشته در تیم ملی از امیر قلعه نویی (سرمربی تیم ملی) گلایه مند بودند.

تیم ملی زمانی می‌تواند از بازیکنان جوان استفاده کند که استعدادیابی در تیم‌های باشگاهی به درستی انجام شود و بازیکنان مستعد در تیم‌های پایه زیر نظر مربیان پرورش یابند تا با حضور در لیگ برتر مورد توجه مربیان تیم ملی قرار گیرد.

یعقوب وطنی جز مربیانی است که سال‌های زیادی را در فوتبال پایه گذرانده است. او در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص استعدادیابی در فوتبال ایران اظهار داشت: درست که در فوتبال استعدادیابی داریم اما مهم‌تر از آن استعداد پروری است. ما در کشوری زندگی می‌کنیم که دارای منابع انسانی زیادی است و در بحث آموزش مربیان فعالی در فوتبال ایران وجود دارند و به نظرم هر شخصی کوچک‌ترین استعدادی داشته باشد، استعداد او شناخته خواهد شد.

پرورش استعداد مهم‌ترین مساله است

او ادامه داد: در فوتبال امروزی هم باشگاه‌ها و هم هیأت‌های فوتبال در استان‌ها بحث استعدادیابی را دنبال می‌کنند. مربیان تیم‌های ملی پایه هم با سفر به استان‌های مختلف، بازیکنان زیادی را به فوتبال ایران معرفی کرده‌اند. پس از استعدادیابی، پرورش استعداد مهم‌ترین مساله است که باید به آن توجه شود که متأسفانه ما در این چرخه معیوب هستیم و نمی‌توانیم آن طور که باید از استعدادهای خودمان استفاده کنیم. اگر مدیر باشگاهی بحث پرورش بازیکن را در نظر بگیرد و نتیجه گرا نباشد، مربی آن تیم می‌تواند استعدادها را به خوبی پرورش دهد تا در آینده مورد استفاده قرار گیرند.

وطنی افزود: من در آکادمی باشگاه‌های پاس، پیکان، تراکتور حضور داشته‌ام و به نوعی در آکادمی باشگاه استقلال هم دخیل هستم و باید بگویم که بحث استعدادیابی در فوتبال پایه در حال انجام است اما مربیان تیم‌های بزرگسال بیشتر نتیجه گرا هستند و نمی‌خواهند تا بازنده بازی شوند و به همین دلیل به بازیکنان جوان توجهی ندارند. به نظرم در تیم ملی هم همین نتیجه گرا بودن باعث شد تا امیر قلعه نویی از بازیکنان جوان استفاده نکند وگرنه خود قلعه نویی بهتر از هر شخص دیگری می‌داند که فوتبال ایران پر از استعدادهای جوان است و باید آنها به کار گرفته شوند.

آکادمی‌ها و هیأت‌های استانی باید بودجه کافی داشته باشند

وطنی تصریح کرد: بحث استعدادیابی در فوتبال را نباید از پایین به بالا نگاه کنیم، اگر آکادمی‌ها و هیأت‌های فوتبال استانی دارای بودجه کافی باشند، هیچ گاه شاهد پدیده بازیکن پولی در تیم‌های پایه نخواهیم بود. متأسفانه اکثر باشگاه‌ها نمی‌خواهد در زمینه توسعه آکادمی‌های خود هزینه کنند و این شرایط باعث خواهد شد تا مربیان و تیم‌های پایه برای تأمین بودجه مالی خود در کنار سایر بازیکنان از تعدادی بازیکن پولی هم استفاده کند.

مربی فوتبال کشور ادامه داد: شرایط در برخی از باشگاه‌ها به گونه‌ای شده است که تیم‌ها ۱۰، ۱۵ بازیکن سطح بالا دارند و از تعدادی بازیکن پولی برای تأمین مسائل مالی خود بهره می‌برند و به نظرم هیأت‌های فوتبال نمی‌توانند در این زمینه نقشی داشته باشند چون مسؤولان بودجه‌ای برای این کار در نظر نگرفته‌اند.

اختصاص ۲۰ درصد از بودجه باشگاه‌ها برای تیم‌های پایه

او خاطر نشان کرد: به عنوان مثال دو باشگاه فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان به دلیل بودجه‌ای که دارند، بازیکنان زیادی را به سطح اول فوتبال ایران تقدیم کرده‌اند و حتی برخی از این بازیکنان که در تیم‌های پایه حضور دارند، مشتریانی از تیم‌های اروپایی دارند. در پایان به این نکته می‌رسیم که بودجه مالی مهم‌ترین مساله است. کنفدراسیون فوتبال آسیا یکی از قوانینی که برای حرفه‌ای سازی باشگاه‌ها قرار داده استفاده از ۲۰ درصد از بودجه آن باشگاه برای تقویت آکادمی خود است که متأسفانه چنین چیزی در فوتبال ایران رخ نمی‌دهد و هرچه به AFC گزارش داده می‌شود، سند سازی است که توسط باشگاه انجام می‌شود.

وطنی در پایان گفت: باید بگویم هنوز افرادی هستند که عاشقانه در بخش فوتبال پایه و استعدادیابی فعالیت می‌کنند و این افراد با بازیکنانی که ترتیب می‌کنند، فوتبال ایران را به درجات بالا می‌رسانند و امیدوارم باشگاه‌های دیگر هم راه پیکان، فولاد و سپاهان را در پیش بگیرند و بیشتر به بازیکنان جوان خود بها دهند.

کد خبر 6023575

دیگر خبرها

  • نکو ستاره‌ استقلال را سرحال می‌خواهد (عکس)
  • حیف وقت که برای دیدن بازی استقلال و پرسپولیس بگذاری | همین بی کیفیت ها چند هفته بعد ۴۰-۵۰ میلیارد می خواهند
  • دلایلی که مربیان به سمت جوانگرایی نمی‌روند/ همه نتیجه‌گرا شده‌اند
  • گزارش تمرین استقلال|مصدومیت یک بازیکن و غیبت هاشمی نسب/ هجوم تماشاگران به داخل زمین و بی نظمی عجیب در کمپ حجازی+ فیلم
  • گزارش تمرین استقلال|مصدومیت یک بازیکن و حضور پیشکسوتان/ هجوم تماشاگران به داخل زمین و بی نظمی عجیب در کمپ حجازی+ فیلم
  • لیدر سابق پرسپولیس موثرترین بازیکن این فصل استقلال!
  • سه لژیونر جدید والیبال ایران، مقصد: کره جنوبی!
  • مدافع سنگالی بازیکن کلیدی استقلال!
  • سپاهانی‌ها اورونوف را به چه روزی انداختند | تصاویری از پای زخمی ستاره پرسپولیس بعد از بازی حساس | داور حتی کارت زرد هم نداد
  • 26 بازیکن به اردوی تیم ملی فوتبال زنان دعوت شدند