Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المعلومه، فائق یزیدی عضو اتحادیه میهنی کردستان عراق به احداث پایگاههای نظامی ترکیه در اقلیم کردستان عراق واکنش نشان داد و فاش کرد که آن با همسویی مسعود بارزانی رئیس حزب دموکرات کردستان عراق انجام می شود.

وی افزود: احداث پایگاههای ترکیه در اقلیم کردستان با توافق حزب دموکرات کردستان عراق انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنچه در حال حاضر جریان دارد با توافق میان این حزب و ترکیه است.

عضو اتحادیه میهنی کردستان عراق اعلام کرد: عراق باید اقدامات بازدارنده علیه ترکیه انجام دهد نه احضار کاردار آنکارا.

وی افزود: پ ک ک بهانه ای برای دخالت ترکیه در عراق است.

درباره حضور نظامی آمریکا در عراق با وجود مصوبه پارلمان عراق هم گفت: حضور نظامی آمریکا با موافقت دولت عراق ادامه دارد.

گفتنی است که اخیرا «سلیمان سویلو» وزیر کشور ترکیه با تاکید بر این که آنکارا به عملیات نظامی خود در شمال عراق ادامه خواهد داد، تصریح کرده که ترکیه قصد دارد همانند کاری که در سوریه انجام داده در شمال عراق نیز پایگاه نظامی بسازد تا بر اوضاع نزدیکی مرزهایش کنترل داشته باشد.

اظهارات وزیر کشور ترکیه در حالی مطرح می‌شود که عملیات هوایی و زمینی ارتش ترکیه علیه شبه نظامیان پ‌ ک‌ ک سال هاست که در خاک عراق ادامه دارد، ولی اعلام ساخت پایگاه نظامی در خاک عراق برای اولین بار است که اتقاق می افتد.

کد خبر 5204246

منبع: مهر

کلیدواژه: عراق ترکیه مسعود بارزانی ایالات متحده امریکا رژیم صهیونیستی فلسطین عراق ایران افغانستان انتخابات فلسطین عربستان سعودی روسیه ترکیه برجام لبنان خروج نظامیان آمریکا جو بایدن کردستان عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۷۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله جدید حزب الله به پایگاه نظامی در عرب العرامشه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که صدای آژیر خطر در عرب العرامشه در شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمده است.

منابع صهیونیست بیان کردند که یک پایگاه نظامی در عرب العرامشه هدف قرار گرفته است.

از سوی دیگر ارتش رژیم مدعی شد که جنگنده های این رژیم زیرساختهای حزب الله را در راشیا الفخار و الخیام در جنوب لبنان بمباران کرده اند.

با شروع عملیات «طوفان الاقصی» از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین، جنبش حزب‌الله لبنان در جهت سرگرم کردن نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در همین ارتباط، رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اذعان کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه به دام افتاده است.

کد خبر 6092397

دیگر خبرها

  • سیل و آب‌گرفتگی در خیابان‌های آنکارا + فیلم
  • بارش سیل آسا در پایتخت ترکیه
  • نقش جاده ابریشم ترکیه در معادلات خاورمیانه/ اردوغان پروژه آمریکا را دور زد؟
  • رسانه عبری: باکو میانجی بالقوه تل‌آویو و آنکارا است
  • ضرب و شتم نظامیان زن اسرائیلی بعد از امتناع از حضور در ارتش
  • مخالفان سوریه: موضع ترکیه در قبال ما ثابت است
  • حمله جدید حزب الله به پایگاه نظامی در عرب العرامشه
  • ترکیه: ۱۵ تروریست در شمال عراق از پای درآمدند
  • ترکیه از نخست‌وزیر هلند برای دبیرکلی ناتو حمایت می‌کند
  • تحرکات آمریکا در سوریه از بیم تشدید عملیات‌های مقاومت