Web Analytics Made Easy - Statcounter

آشوروف روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: قدس شریف فقط با همبستگی ملت های اسلامی آزاد می شود و امت جهانی اسلامی در این مورد با پیروی از رهنمودهای امام خمینی (ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی و حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب وظیفه بزرگی برعهده دارد.

 عضو جمعیت دفاع از حقوق فلسطین خیانت برخی کشورهای عربی به ملت فلسطین و آرمان قدس، مساله این منطقه را پیچیده‌تر کرده است، اظهار داشت: ملت های اسلامی نباید به سران خیانتکار چند کشور عربی اجازه بدهندبا منافع جهان اسلام معامله کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: وظیفه همه مسلمانان جهان است که با سازشکاری برخی سران عربی مقابله کرده و اجازه ندهند تا مساله فلسطین به فراموشی سپرده و اشغال سرزمین فلسطین ابدی شود.

آشوروف با بیان اینکه مساله اصلی این است که در جهان اسلام و بین کشورهای عربی تفرقه افتاده است، خاطرنشان کرد: باتوجه به این مساله بسیار مهم، وظیفه کشورهای حامی قدس شریف و مسلمانانی که در مساله فلسطین احساس مسوولیت می کنند، بزرگتر و سنگین تر شده است.

اهمیت اساسی قدس برای مسلمانان جهان

آشوروف در ادامه مصاحبه گفت: قدس و مساله فلسطین برای مسلمانان جهان اهمیت اساسی دارد و باید در اولویت موضوعات دستور کار کشورهای اسلامی قرار گیرد.

وی ادامه داد: بیت المقدس قلب تپنده جهان اسلام است و امروز صهیونیسم جهانی قلب امت جهانی اسلامی را اشغال کرده است و به همین دلیل این مساله برای ما مسلمانان اهمیت فراوان دارد.

به گفته فعال اسلامی روس، مسلمانان در هر موقعیت و سن باشند و صرف نظر از این که از چه گروه یا مذهبی پیروی می کنند باید این واقعیت را بدانند که قدس شریف به یک کشور تعلق ندارد بلکه مساله کل جهان اسلام است.  

همبستگی مسلمانان طرح معامله قرن را به شکست کشاند

به گفته این فعال اسلامی روسیه،  طرح معامله قرن که از طرف دولت دونالد ترامپ رئیس جمهوری سابق آمریکا برای ضربه زدن به فلسطین بود که برای آن هزینه های بزرگی نیز صرف شده بود.

وی افزود: اما این طرح با همبستگی مسلمانان جهان و تلاش دولت های بامسوولیت به شکست انجامید و دشمن نتوانست از این طرح خائنانه هیچ بهره قابل توجهی بگیرد.  

آشوروف خاطرنشان کرد که شکست این توطئه به معنی پیروزی کامل مسلمانان در مساله فلسطین نیست و اشغال ادامه دارد و دشمن از طرح های دیگر برای ضربه زدن استفاده می کند که باید هشیار باشیم.

وی ادامه داد: امروز ما صرفا از فرمایشات رهبر معظم انقلاب حمایت نمی کنیم بلکه می خواهیم و تلاش می کنیم در حل مساله فلسطین و پایان اشغال قدس شریف نقش و مشارکت داشته باشیم.  

آشوروف گفت: از تمام امکانات و توانمندیهای خود برای این منظور استفاده می کنیم و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را در این مورد سرلوحه کار خود می کنیم و اطمینان دارم ملت های اسلامی به مسوولیت خود در برابر مردم مظلوم فلسطین و آزادسازی این سرزمین مقدس از اشغال صهیونیست ها عمل می کنند.  

برچسب‌ها روسیه قدس فلسطین پروندهٔ خبری روز جهانی قدس در۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روسیه قدس فلسطین روسیه قدس فلسطین اخبار کنکور مسلمانان جهان مساله فلسطین جهان اسلام قدس شریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۷۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از ظرفیت بانوان فعال برای رفع چالش‌های ملی/ پژوهش‌های دینی، مسئله‌محور باشند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، آیین معارفه سرپرست جدید امور بانوان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس، ملارد و صفادشت در محل سالن اجتماعات ریاست این دانشگاه برگزار و صغری باباپور به‌عنوان مسئول امور بانوان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس معرفی شد.

حامد افشاری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس، ملارد و صفادشت در این نشست اظهار کرد: این دانشگاه به‌عنوان دانشگاهی سرآمد در سطح استان تهران است و از مسئول امور بانوان انتظار می‌رود، توسعه و نوآوری فرهنگی امور بانوان مبتنی بر پژوهش و فناوری و کارآفرینی در واحد دانشگاهی مربوطه، شبکه‌سازی در سطوح و حوزه‌های مختلف پژوهش‌های فرهنگی در درون واحد دانشگاهی، ایجاد بستر‌های مناسب برای انجام پژوهش‌های دینی مسئله‌محور و تحقق اهداف دانشگاه در حل مسئله حجاب و عفاف و استفاده از توان بانوان فعال واحد دانشگاهی برای رفع چالش‌های ملی را سرلوحه فعالیت خود قرار دهد.

در ادامه حکم سرپرستی امور بانوان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس، ملارد و صفادشت به باباپور اهدا شد.

در حکم افشاری خطاب به باباپور آمده است: امید است با اتکال به درگاه ذات اقدس احدیت تمامی توان و کوشش خود را مصروف حفظ مصالح کشور در توسعه دانشگاه کرده و با صداقت کاری، امانتداری و قانونمندی در انجام امور محوله موفق باشید.

به گزارش آنا، بانوان و دختران دانشجو برای اطلاع از برنامه‌های ویژه می‌توانند در گروه «بانوان نقش‌آفرین دانشگاه آزاد اسلامی شهرقدس» به سرپرستی دکتر باباپور به آدرس تلگرام https://t.me/banooqods/ مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استفاده از ظرفیت بانوان فعال برای رفع چالش‌های ملی/ پژوهش‌های دینی، مسئله‌محور باشند
  • هم اندیشی علمی مساله حجاب؛ حکمرانی نرم و سخت برگزار می شود
  • امام رضا، محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • اعلام همبستگی دانشجویان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • همبستگی دانشگاهیان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • امام رضا (ع) محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • ببینید | مسلمان شدن یکی از شرکت کنندگان در تظاهرات همبستگی با غزه
  • سقوط اندلس با یک تار مو
  • مرد آمریکایی شرکت کننده در تظاهرات همبستگی با غزه مسلمان شد+ فیلم
  • حمایت شورای هماهنگی تبلیغات از اعتراضات دانشجویی علیه اسراییل