Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_ تولیت حرم حضرت معصومه(س) گفت: توبه واقعی بسیار مهم است و خداوند به برکت توبه واقعی وایمان و عمل صالح به انسان حسنات می‌دهد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی در مراسم احیای شب بیست و یکم ماه رمضان که در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، اظهار داشت: توبه واقعی بسیار مهم است و خداوند به برکت توبه واقعی و ایمان و عمل صالح به انسان حسنات می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به برکت توبه واقعی و به لطف و فضل خداوند پس از توبه انسان گناهکار حسنات برای وی ثبت و آثار سوء برداشته می‌شود و آثار خیر و خوبی جایگزین می‌شود.

تولیت حرم حضرت معصومه(س) بابیان اینکه شب احیا شب آشتی با خداوند است، بیان کرد: خداوند ستارالعیوب است و در دعای کمیل خوانده‌ایم که نه‌تنها خداوند عیب‌های ما را می‌پوشاند بلکه در ماه رمضان خداوند گناهان ما را می‌سوزاند.

آیت الله سعیدی: قیام 19 دی هوّیت مردم ولایتمدار قم استآیت الله سعیدی: کمک به رفع گرفتاری مردم سیره اهل بیت(ع) استآیت الله سعیدی: شرایط امروز جامعه نیازمند مواسات و همدلی است

نماینده ولی‌فقیه در استان قم عنوان کرد: در شب قدر باید با خدا عهد ببندیم که بنده خدا باشیم نه شیطان چون شیطان همواره به دنبال فریب انسان بوده است و در این شب عزیز به خدا بگوییم ما را به درگاهت راه بده و پشیمان هستیم و قول می دهیم خطاها را جبران کرده و توبه کنیم.

امام جمعه قم با اشاربه به آیه ای از سوره فرقان گفت: خداوند شخص توبه کننده را بسیار دوست دارد و هرکسی توبه کند و کار شایسته انجام دهد قطعا خداوند به صورت پسندیده و نیکو آن شخص را متوجه خود می کند و همان گونه که خداوند فرمود بدی های شما را از بین می برد.

استاد حوزه علمیه خاطرنشان کرد: باید به سوی خدا بازگردیم و توبه واقعی داشته باشیم، مراقب باشیم خداوند در این ماه نورانیت به ما داده است و ان شاالله زنده باشیم و ماه رمضان آینده را درک کنیم.

انتهای پیام/452/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: الله سعیدی توبه واقعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۷۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری متفاوت از سید حسین خمینی بعد از فوت مادرش

در پی درگذشت «معصومه حائری»، همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی (ره)، جمعی از علما، فضلا و روحانیون با حضور در منزل حجت الاسلام و المسلمین سید حسین خمینی این ضایعه را به وی و اعضای بیت امام خمینی تسلیت گفتند.

مرحوم معصومه حائری نوه مرحوم حضرت آیت الله العظمی شیخ عبدالکریم حائری یزدی (ره)، موسسه حوزه علمیه قم و فرزند مرحوم آیت الله شیخ مرتضی حائری یزدی صبح دیروز پس از طی دوره‌ای بیماری در گذشت.

 


منبع: جماران

tags # اخبار سیاسی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • معلمی سنگین‌ترین مسوولیت عالم است
  • معلمی سنگین‌ترین مسئولیت عالم است
  • تربیت فضلای دین توسط ماموستا فخری از حسنات ماندگار دفتر زرین زندگانی آن عالم فقید است
  • آیت‌الله اعرافی: در ‌معماری و شهرسازی الگوهای ویژه نداریم
  • ائمه معصومین(ع) سرآمدان گفت‌وگو بودند/نباید به مقدسات توهین شود
  • ائمه معصومین(ع) سرآمدانِ گفت‌وگو بودند/ احساس مسئولیت مسلمانان، نسبت به تمام بشریت
  • تصاویری متفاوت از سید حسین خمینی بعد از فوت مادرش
  • حمله به اسرائیل عظمت ایران را نشان داد
  • آمریکا به معنای واقعی شیطان بزرگ است
  • برد موشک‌های حزب‌الله برای رسیدن به هر نقطه‌ای از اسرائیل کافی است