Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بستان آباد، حبیب امین زاده امروز در بازدید از دو واحد تولیدی آسیب دیده از تند باد ( واحد تولیدی آب معدنی سهند و کارتن سازی پاک رول جام ) در شهرک صنعتی شهرستان بستان آباد در جریان میزان خسارت‌های وارده قرار گرفت و راهکارهای لازم برای ادامه تولید در واحدهای یاد شده را ارائه  کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تماس تلفنی با مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی، بر پیگیری جبران بخشی از خسارت وارده از طریق بیمه گذار واحدهای تولیدی تاکید کرد.

امین زاده از رئیس اداره صمت شهرستان خواست تا سریع تر ضمن تشکیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، نسبت به ارائه تسهیلات لازم به واحدهای خسارت دیده برای تداوم تولید و تثبیت‌ اشتغال اقدام کند.

با توجه به وزش شدید باد و طوفان ظهر روز یکشنبه این هفته در منطقه شبلی، به ساختمان، تاسیسات و تجهیزات و ماشین آلات دو واحد تولیدی واقع در این منطقه، خسارت شدید وارد شد که خوشبختانه خسارت جانی در پی نداشت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آذربایجان شرقی صنعت واحدهای صنعتی رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی تبریز خبرگزاری فارس فارس تبریز طوفان کار گروه تسهیل رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۷۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، هاشمی، مدیرعامل شهرک صنعتی سالاریه ورامین تصریح کرد: کارفرمایانی که در این طرح مشارکت کنند مشمول برخی معافیت‌های مالیاتی می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

«رأی باز» امکانی قانونی برای برخی محکومان به حبس است که به آنها اجازه می‌دهد دوران محکومیت خود را با فعالیت در شهرک‌های صنعتی یا واحد‌های تولیدی و کسب درآمد از این طریق، بگذرانند.

دیگر خبرها

  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • رسیدگی قضایی به مشکلات ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک کشور چین
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی
  • رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • روند سرمایه‌گذاری در سیستان‌وبلوچستان تسهیل شود
  • اشتغال ۲۰۰ نفر در کهگیلویه و بویراحمد با بازگشت ۵۰ واحد راکد به چرخه تولید
  • آبرسانی به واحدهای تولیدی سردشت دزفول+فیلم
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل