Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل توانیر در پی درگذشت شهادت گونه ۶ نفر از نیروهای خدوم صنعت برق در استان کرمان، توضیحاتی در خصوص دلیل وقوع این حادثه ارائه داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، شب گذشته در اثر طوفان و سیل ، قطعی برق در روستاهای حرمک و نسک از توابع شهر گلباف در شهرستان کرمان اتفاق افتاده که بارندگی های شدید نقطه ای، جاری شدن سیلاب و ریزش کوه نیز شرایط دشواری را در منطقه رقم زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساعات اولیه بامداد امروز، شکستگی حداقل 20 تیر فشار متوسط و پارگی سیم گزارش شده و در پی بی برق شدن 300 خانواده روستایی، 6 نیروی برق کرمان که برای امدادرسانی و وصل مجدد برق اعزام شده بودند، جان خود را از دست دادند.

محمدحسن متولی زاده، مدیرعامل توانیر با اشاره به بارندگی شدید در شمال کرمان که باعث وقوع سیلاب درمنطقه راور و گلباف و قطع برق تعدادی روستا  در این مناطق شده بود، گفت: در پی این اتفاق، گروه های عملیاتی به منظور برقدار کردن مناطق خاموش شده در همان ساعات اولیه به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: متاسفانه با تشدید مجدد بارندگی، نیروهای عملیاتی اعزام شده در حال کار روی شبکه برق در سیلاب گرفتار شدند که در این میان شش تن از همکاران ما در توزیع برق شمال کرمان جان خود را از دست دادند.

متولی زاده با تسلیت به خانواده های همکاران داغدار کرمان، این حادثه را به همه صنعت برق تسلیت گفت و افزود: برق، صنعتی لحظه ای است و همکاران ما در سراسر کشور همواره خود را در معرض شدیدترین سختی ها قرار می دهند تا پایداری شبکه برق حفظ شود.

به گزارش تسنیم، طبق اعلام توانیر، اسامی جانباختگان حادثه شب گذشته بدین شرح است:

علیرضا جعفری نژاد  برقکار اتفاقات، مسلم دهقانی برقکار بهره برداری، محسن توکلی مسئول اتفاقات، علی توسلی برقکار بهره برداری، محمد میرزاحسینی راننده بالابر و مصطفی ابراهیمی  راننده خودرو خدمات.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: توانیر توانیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۷۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش ۴ ساعته نجاتگران هلال احمر برای یافتن مفقودی در دره انبی، روستای انبی ارومیه 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛ مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:ساعت ۱۳:۱۲ روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ گزارشی مبنی بر گم شدن یک نفر در دره انبی روستای انبی به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر اعلام شد.

  وی افزود:نجاتگران پایگاه امداد و نجات سیلوانا شهرستان ارومیه پس از دریافت گزارش حادثه وکسب اطلاعات از آخرین موقعیت مکانی، بلافاصله با تجهیزات کوهستان به محل حادثه اعزام شدند.    مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی  گفت:پس از ۴ساعت صعود در ارتفاعات سخت گذر، ساعت ۱۷:۱۱ با دسترسی به مفقودی، وی به صورت ایمن به پایین ارتفاعات انتقال یافت.

دیگر خبرها

  • تلاش ۴ ساعته نجاتگران هلال احمر برای یافتن مفقودی در دره انبی، روستای انبی ارومیه 
  • برخورد پراید با دنا در محور ایواوغلی_خوی پنج حادثه دیده و ۳ مصدوم برجای گذاشت
  • انحراف از جاده یک دستگاه خودرو پراید در محور مهاباد-سردشت
  • جوان ۳۳ ساله از سقوط در کوه‌های کرمان جان سالم به در برد
  • نجات جوان ٣٣ ساله پس از سقوط از کوه توسط آتش‌نشانان
  • مصرف کولر‌ها در ایران معادل مصرف برق یک کشور ۱۲۰ میلیون نفری
  • تلاش بی وقفه نیروهای هلال احمر در نجات خودروها از سیلاب تسوج
  • وقوع حادثه ترافیکی دوم در محور پیرانشهر - نقده در کمتر از ۳ ساعت
  • نجات مصدوم در ارتفاعات سخت‌گذر اشنویه
  • مناطق حادثه خیز در هنگام وقوع بارندگی شناسایی شدند