Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-07@21:59:39 GMT

دستگاه های بخارپز تا پایان خرداد باید جمع شوند

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۹۸۶۱۵

دستگاه های بخارپز تا پایان خرداد باید جمع شوند

سیستان و بلوچستان- فرماندار دلگان سیستان و بلوچستان گفت: دستگاه های بخارپز از سطح خبازی های این شهر بایستی تا پایان خردادماه جمع شود، در غیر این صورت امتیاز سلب و به دیگر متقاضیان واجد شرایط واگذار می‌گردد.

به گزارش قدس آنلاین،مجتبی شجاعی اظهار داشت: برابر مصوبه کمیسیون آرد و نان شهرستان و با عنایت به نظریه شبکه بهداشت و درمان شهرستان، خبازیهایی که دارای دستگاه پخت نان بخارپز هستند، فقط تا پایان خردادماه فرصت دارند نسبت به تعویض دستگاه بخارپز به دستگاه مورد تایید بهداشت و صمت شهرستان اقدام نمایند در غیر اینصورت امتیاز خبازی لغو و به متقاضیانی که در نوبت و اولویت اعطای مجوز خبازی هستند و می‌توانند نان با کیفیت تحویل مردم دهند اعطا می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: کیفیت نان دلگان پایین است و این قابل قبول نیست، آرد دولتی که با مشقت در شرایط کنونی و با زحمت فراوان تهیه و تحویل خبازی داده می‌شود، اگر تبدیل به نان با کیفیت و بهداشتی و برابر ذائقه شهروند نگردد، یقینا ضعف از خبازی و از نظارت هاست که آرد یارانه ای مطابق سرانه می‌گیرند و نام بی کیفیت تولید می‌کنند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: دلگان نانوایی بخارپز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۸۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف مرگبار در شهرستان گتوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سخنگوی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: این حادثه ساعت ۱۳:۴۸ دقیقه امروز بر اثر برخورد سواری سانتافه با یک دستگاه پراید به وقوع پیوست.

عارف اصل شرهانی افزود: در این حادثه یک مرد ۲۶ ساله جان خود را از دست داد.

وی ادامه داد: همچنین در این سانحه رانندگی ۵ مرد ۳،۲۳،۲۷،۳۰،۳۷ مصدوم شدند  که توسط امدادگران اورژانس با سه دستگاه آمبولانس به بیمارستان گتوند اعزام کردند.

دیگر خبرها

  • غرق شدن جوان ۲۸ ساله در رودخانه شهرستان زهک
  • مهلت پرداخت تسهیلات مسکن ایثارگران تا پایان خرداد
  • کنترل ۱۸۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی در سیستان و بلوچستان
  • نظارت و کنترل بیش از ۱۸۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی در سیستان و بلوچستان
  • دستگاه های اجرایی تنگستان در برگزاری مراسم سوم خرداد همکاری کنند
  • تصادف مرگبار در شهرستان گتوند
  • فیلتر کوچکی که دوربین موبایل را گران می‌کند
  • رفع تصرف ۴۶۰۰ هکتار از اراضی ملی سیستان و بلوچستان
  • اصل کار تعلیم و تربیت بر عهده معلمین است
  • برداشت ۴۰ درصد گندمزار‌های سیستان و بلوچستان