Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار قرآن و فعالیت‌های دینی خبرگزاری فارس جمعی از طلاب مؤسسه عالی فقه و علوم اسلامی با راه‌اندازی پویشی با عنوان «اختصاص هدیه ریاست جمهوری برای آزادی زندانیان نیازمند» برای آزادی زندانیان اقدام کردند.

در متن این پویش آمده است.

بسم الله الرحمن الرحیم

«این حالتی که در بین روحانیت شیعه وجود داشته - اینکه با مردم مأنوس است، از مردم مرتزق است، نسبت به مردم مشفق است، دردهای مردم دردهای اوست - این را باید حفظ کنید؛ این چیز خیلی مهمی است».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

(مقام معظم رهبری ۱۳۸۹/۰۴/۲۰)

در روزهای گذشته مبلغی تحت عنوان افطاری از جانب رئیس دولت و بدون اطلاع طلاب به حساب آنان واریز گردیده‌است.

نظر به تأکیدات مقام معظم رهبری پیرامون ضرورت همدلی، مواسات و کمک مؤمنانه و در ایام شهادت امام مهربانی‌ها امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام، طلاب حوزه‌های علمیه در پویش‌هایی متنوع و متعدد مصمم هستند تا علیرغم فشار معیشتی و اقتصادی، این مبالغ را در  امور خیریه صرف نمایند.

در همین راستا، به همت طلاب مؤسسه عالی فقه و علوم اسلامی و با همکاری مرکز نیکوکاری اداره کل زندان‌های قم، پویشی خودجوش با عنوان «اختصاص هدیه ریاست جمهوری برای آزادی زندانیان نیازمند» شکل گرفته است تا در این شرایط دشوار اقتصادی، علاوه بر گره‌گشایی از نیازمندان، همانند مردم و در کنار آنان باشند.

طلاب مؤسسه عالی فقه و علوم اسلامی

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شیعه مقام معظم رهبری فقه علوم اسلامی پویش آزادی زندانیان مؤسسه عالی فقه و علوم اسلامی برای آزادی زندانیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۸۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک مرکز نیکوکاری در یزد به آزادی زندانیان

طاهره سلمانی نجف آبادی یکی از اعضاءهیئت امناء مرکز نیکوکاری مهر کوثر پردیسان یزد که منطقه اسکان را در استان یزد را زیر نظر داشته و به افراد نیازمند این محدوده کمک میکند، با حضور در دفتر ستاد دیه استان یزد مبلغ ۸۰ میلیون ریال معادل ۸ میلیون تومان را جهت مشارکت در آزادی یک زندانی غیر عمد اهدا کرد.

این بانوی نیکوکار در خصوص این اقدام خدا پسندانه گفت: مرکز نیکوکاری مهر کوثر پردیسان یزد از سال ۱۳۹۷ آغاز به کار کرده و در زمینه‌های تامین جهزیه، تهیه بسته‌های کمک معیشتی، تامین دارو برای افراد بیمار و …. فعالیت نموده و در این نوبت نیر به نیت خشنودی قلب آقا امام زمان (عج) مبلغی را جهت مشارکت در کار آزادی زندانیان جرائم غیر عمد به ستاد دیه استان اهدا کردیم.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • کمک مرکز نیکوکاری در یزد به آزادی زندانیان
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • آزادی ۱۳۷ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • اجتماع دانشجویی در همبستگی با دانشجویان آمریکایی و اروپایی مقابل دانشگاه تهران
  • لابی‌های سنگین در راهروهای مجلس برای صندلی ریاست
  • اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان برای آسفالت خیابان‌های کرمان
  • دانش‌آموزان ۳ زندانی جرایم غیر عمد را آزاد کردند
  • دانش‌آموزان زمینه ساز آزادی زندانیان جرایم غیر عمد شدند
  • سامانه دهک ریاست جمهوری فعال نشده است | مردم از باز کردن لینک ارسالی خودداری کنند