Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-02@17:02:03 GMT

یک اتفاق عجیب/ داور بازی استقلال با ذوب آهن تغییر کرد

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۹۸۸۶۸

یک اتفاق عجیب/ داور بازی استقلال با ذوب آهن تغییر کرد

خبرورزشی – کمیته داوران اسامی داوران بازی‌های هفته بیست و دوم لیگ برتر را چند روز پیش اعلام کرد که بر این اساس پیام حیدری قرار بود قضاوت بازی حساس استقلال با ذوب‌آهن را بر عهده داشته باشد.

این دیدار با اعلام قبلی قرار بود جمعه ۱۷ اردیبهشت برگزار شود اما تاریخ این بازی دو روز عقب افتاد تا این بازی در روز ۱۹ اردیبهشت برگزار شود اما جدا از تغییر زمان این دیدار، شنیده ها حاکی از تغییر داور این بازی نیز هست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این زمینه بخوانید: استقلالی‌ها با این داور هم اخراج می‌شوند و هم گل‌به‌خودی می‌زنند

پیام حیدری برای قضاوت در مسابقات AFC کاپ انتخاب شده و این داور باید برای حضور در این مسابقات به خارج از کشور سفر کنند به همین دلیل کمیته داوران رضا عادل را به عنوان داور بازی استقلال با ذوب‌آهن انتخاب کرده و به زودی جانشین پیام حیدری برای قضاوت این بازی رسماً معرفی خواهد شد.

بهتر بود که کمیته داوران با اطلاع از حضور حیدری در مسابقات AFC کاپ از ابتدا این داور را برای این بازی انتخاب نمی‌کرد تا حاشیه‌های احتمالی هم ایجاد نشود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استقلال داوری داور فوتبال ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۸۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخراج عالیشاه درست بود/ بازیکنان قصد عصبی کردن داور را داشتند

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر امروز چهارشنبه رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

نادر جعفری کارشناس داوری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در رابطه با قضاوت بیژن حیدری در این بازی اظهار داشت: حیدری یکی از داوران با سابقه فوتبال ایران است و در این دیدار هم کاملاً مسلط به بازی بود. بازیکنان هر دو تیم سعی بر عصبی کردن داور داشتند اما او توانست روی اعصاب خود مسلط باشد.

او ادامه داد: در صحنه اخراج امید عالیشاه، او به صورت برایان دابو ضربه وارد کرد و باید از زمین بازی اخراج می‌شد که داور تصمیم درستی گرفت.

جعفری در خصوص صحنه‌ای که عیسی آل کثیر در محوطه جریمه سپاهان نقش بر زمین شد، گفت: در تصاویر تلویزیونی خطایی از سوی بازیکن سپاهان رخ نداد اما باید تصاویر بهتری را مشاهد کرد تا در رابطه با آن نظر داد.

کد خبر 6094708

دیگر خبرها

  • پنالتی نبود، مهرداد محمدی باید اخراج می‌شد
  • قضاوت «کولینایی» داور بازی پرسپولیس و سپاهان | او مثل کولینا فریاد می‌زد و تذکر سفت و سخت می‌داد | اخراج عالیهشاه درست بود اما...
  • کارشناس داوری: حیدری قضاوت کولینایی کرد/ اخراج عالیشاه سختگیرانه، اما درست بود
  • تبریک معاون شمس‌آذر به داوران فینال زیر ۲۳ سال آسیا
  • اخراج عالیشاه اشتباه بود؛ پنالتی برای پرسپولیس گرفته نشد
  • کارشناس داوری فوتبال: قضاوت ضعیف حیدری، بازی پرسپولیس و سپاهان را بی‌کیفیت کرد!
  • تأثیر تیم داوری در بی‌کیفیت شدن دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • اخراج عالیشاه درست بود/ بازیکنان قصد عصبی کردن داور را داشتند
  • ریسک ممنوع، افشاریان باتجربه‌هایش را به‌خط کرد
  • دو بازی حساس هفته۲۵ لیگ با داوری دو برادر!