Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-26@09:01:02 GMT

متکی: گزینه قطعی ما رییسی است

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۹۸۸۷۷

سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان با تاکید مجدد بر انتخاب سیدابراهیم رئیسی به عنوان کاندیدای این مجموعه برای انتخابات ریاست جمهوری، هرگونه حمایت از لاریجانی توسط شورای وحدت را منتفی دانست.

 منوچهر متکی با بیان اینکه گزینه قطعی شورای وحدت جناب حجت الاسلام و المسلمین آقای رییسی است، افزود: ما در شورای وحدت به این جمع بندی رسیده‌ایم که آقای رییسی کاندیدای اصلح ریاست جمهوری هستند و امیدواریم به زودی از زبان خود ایشان اعلام کاندیداتوری برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ را بشنویم و شاهد ثبت نام ایشان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به "خط تخریبی و تبلیغاتی برخی از افراد و گروه‌های خاص که اخبار کذب را در رسانه ها و کانال های خبری بازنشر می کنند"، گفت: با آغاز فعالیت های سیاسی تشکیلاتی شورای وحدت در کلیپ ها وبیانیه های خود القا نمودند که کاندیدای این شورا آقای لاریجانی است.

متکی تصریح کرد: اینک برای آخرین بار ضمن تکذیب این دروغ بزرگ و با حفظ احترام آقای لاریجانی اعلام می دارد ایشان تحت هیچ شرایطی نامزد شورای وحدت برای انتخابات ریاست جمهوری نیست. امید است کسانی که هنوز دستور پخش کلیپ های دروغین را می دهند متنبه شده و مسیر همدلی و هم افزایی را درپیش گیرند.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد ریاست جمهوری شورای وحدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۸۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر کسی رئیس مجلس شود شورای وحدت با او همکاری می‌کند

ابوالقاسم رئوفیان دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین و عضو شورای وحدت درباره اهمیت وحدت در مجلس دوازدهم بیان کرد: معتقدم که رهبر معظم انقلاب تذکر هوشمندانه ای را مطرح کردند مبنی براینکه بعد از مشخص شدن ترکیب فعلی مجلس از موضع گیری و صحبت های اختلاف بر انگیزانه باید جلوگیری شود .

وی ادامه داد: معتقدم مجلس دوازدهم پرتنش و چالشی خواهد بود و اولین اقدامی که بر این نوع تحلیل صحه گذاشت صحبت آقای رسایی بود که اینها رسالت خطیر نمایندگی را دچار آسیب خواهد کرد و مجلس باید در کمال آرامش به وظایف خود عمل کند و امیدوارم که این توصیه به گوش گرفته شده باشد و از صحبت های تفرقه برانگیزانه جلوگیری شود تا به وظایف خود برسد.

عضو شورای وحدت تاکید کرد: هرکسی رئیس مجلس شود قطعا همکاری خواهیم کرد و همینطور که از اسم شورای وحدت بر می آید مهمترین هدف ما وحدت است نه به این معنا که از ما کسی رئیس شود. بلکه انتخاب رئیس حق نمایندگان است و هرکس انتخاب شود باید همه کمک کنند تا به احسن وجه مجلس را مدیریت کند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • هر کسی رئیس مجلس شود شورای وحدت با او همکاری می‌کند
  • متکی هیچ تماسی با ابوترابی برای ریاست مجلس نداشته است
  • شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
  • نامزدهای مورد حمایت شورای وحدت در دور دوم انتخابات مجلس اعلام می شود
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • ۲ وزیر احمدی نژاد رقیب قالیباف شدند /ذوالنوری هم وارد گود شد /اولین گزینه نایب رئیسی مجلس مشخص شد
  • رییس‌جمهور در کاخ ریاست‌جمهوری سریلانکا مورد استقبال قرار گرفت
  • چه کسانی کاندیدای رهبری نظام بعد از امام بودند و چند رأی بدست آوردند؟ /وقتی متمم قاون اساسی با حکم ۲ رهبر به تصویب رسید!
  • دیدار رئیس شورای ریاست جمهوری بوسنی با سفیر ایران در سارایوو
  • پیگیری مصوبات و جذب اعتبارات سفر دوم رئیس‌جمهور به سمنان مانند سفر اول باشد